Favore.plForumFirma, biuro, reklama

Na czym można oszczędzić prowadząc firmę?, strona 18

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Na czym można oszczędzić prowadząc firmę?

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • maaagda 23 mar 2016, 8:50
    Można to zrobić wybierając odpowiednią obsługę czy to w przypadku banku (ja mam ten bank: [url=https://www.mbank.pl/msp-korporacje/bankowosc-inwestycyjna/]https://www.mbank.pl/msp-korporacje/bankowosc-inwestycyjna/[/url]) chy choćby poprzez wybór odpowiedniego ksiegowego. Wybór fachowców, którzy znają sie na tym co robią pomaga zaoszczędzić pieniądze bo to oni mogą nam zasugerować rozwiażanai, inwestycje, oszczędności na które sami nie wpadniemy bowiem nie jesteśmy w stanie znać sie na każdej dziedzinie a te osoby, które się zajmują tym na co dzień wiedzą o wiele więcej niż laikuśmiech
    Cytuj
  • 7 kwi 2016, 18:24
    ogolnie to raczej nie warto oszczędzac na istotnych rzeczach, takich jak strona www czy szkolenia itp i wazne inwestycje.
    Cytuj
  • czarnaJagoda 30 kwi 2016, 23:35
    Ostatnio w ramach oszczędności zrezygnowałam z trzymania etatu księgowej i wzięłam firmę zewnętrzną. Prowadzenia księgowości mojej firmy podjął się Tax Care. Płacę im tylko miesięczny abonament, odpadają mi składki ZUS i koszty utrzymania stanowiska, więc suma sumarum wychodzi znacznie taniej.
    Cytuj
  • Ryzjer5 3 maj 2016, 18:48
    To jest bardzo dobry pomysł. Rozważę go w swojej firmie.
    Cytuj
  • ollla 10 maj 2016, 11:59
    Nie ma też co za bardzo oszczędzać bo na pewnych rzeczach zwyczajnie sie nie da.
    Cytuj
  • Chan 11 maj 2016, 20:31
    CzarnaJagoda, czyli nie wyszłaś na tym źle. Jak tak policzyć z miesiąca na miesiąc to trochę grosza się uzbiera. U siebie sam to wszystko rozliczam póki co, bo na księgową za bardzo kasy nie mam, ale nie jest to łatwe zadanie, a i pracy mam też coraz więcej. Przeglądałem opinie o tych Tax Care i wiem, że oni zajmują się księgowością, a przy tym nie zdzierają kasy. Zastanawiam się, czy nie pójść w tym kierunku i nie odezwać się do nich.
    Cytuj
  • czarnaJagoda 23 maj 2016, 14:54
    Nie wyszłam na tym źle, a wręcz przeciwnie. Sama zajmowałam się księgowością na początku, niestety zajmowało to lwią część czasu, potem firma się rozrosła i nie dawałam rady. Więc wiem o czym piszesz. Księgowa na etacie to dość drogi interes licząc wszystko razem. Co do Tax Care możesz przeliczyć ile by Cię kosztowali na stronie mają kalkulator, ewentualnie zawsze możesz poszukać czy nie maja oddziału gdzieś w okolicy, a jeśli nie to konsultant telefoniczny pomoże przejść przez wyliczenia on-line. Wtedy będziesz wiedział dokładnie co, jak i ile. Tu masz link: uśmiech
    [url=http://taxcare.pl]link [/url]
    Cytuj
  • Battlecross 3 gru 2016, 19:25
    Czas to pieniądz, polecam zainwestować w systemy erp (np simple.erp) bo pomaga to zaoszczędzić czas np poprzez e pity czy inne zarządzanie czasem pracy
    Cytuj
  • AngelikaSwie 8 gru 2016, 6:52     (ostatnio zmieniony przez autora 19 gru 2016, 14:14, w całości zmieniany 1 raz)
    Polecam zastanowić się nad tym gdzie macie konto firmowe. Wiele kont firmowych jest bardzo drogich. Niektóre banki wymagają płacenia za nie po kilkadziesiąt złotych co jest moim zdaniem czystą głupotą ponieawż można znaleźć darmowe konta firmowe....

    Zerknijcie sobie na porównania w sieci.

    Sama jakiś czas temu przeniosłam się do Nest banku Bank ma jedno z najwygodniejszych kont firmowych. Wszystko jest w nim darmowe oraz prowadzenie konta jest wygodne.
    http://www.postawnaswoim.pl/ranking-kont-firmowych/
    Cytuj
  • Ertap1 17 sty 2017, 20:14
    Moim zdaniem nie warto oszczędzać na czymkolwiek...
    Cytuj
Firma, biuro, reklama - dyskusje na forum