Favore.plForumFirma, biuro, reklama

Na czym można oszczędzić prowadząc firmę?, strona 8

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Na czym można oszczędzić prowadząc firmę?

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • zylek 23 kwi 2014, 8:10
    Wykorzystujcie prawo Unii. Schemat optymalizacji biznesu macie dokładnie opisany tutaj - http://dezi.pl/?jak-nie-placic-zus,10
    Jedyne co trzeba zrobić, to założyć spółkę z przedstawicielstwem w Polsce. Wtedy korzystasz z kwoty wolnej, która u nich to 50k, zwolnienia z podatku od dywidendy (nawet 180k), a do tego mają dwa razy niższy ZUS. To inny świat dla biznesu - w Polsce niestety robi się wszystko, aby tylko ten biznes zniszczyć.
    Cytuj
  • Filipek11 24 kwi 2014, 13:40
    Słuchaj jak sobie weźmiesz pakiet standard w OfficeZone płacisz 134zł i sie nie musisz tym przejmować, niepottrzebne te pytania, oni to wszystko załatwiają, a Ty się zajmujesz swoimi sprawami.
    O to własnie w tym chodzi żebyś nie marnował na to czasu.
    Cytuj
  • Ewa119 1 cze 2014, 12:35
    Na pewno można zaoszczędzić na wysyłce listów i przesyłek z firmy
    Poczta jest niestety bardzo droga, poza tym ciągłe kolejki - jak wysyłam pracownicę żeby wysłała listy to jej nie ma czasem i dwie godziny
    Znajoma z firmy obok podpowiedziała mi nowego operatora usług pocztowych - For Posta
    Cennik mają nieporównywalnie niski do Poczty - praktycznie połowę taniej i zwykłe i polecone
    Poza tym muszę przyjrzeć sie bliżej bo wyczytałam że u nich list zwykły jest w standardzie listu poleconego- z potwierdzeniem i ubezpieczony a kosztuje 89 groszy i wynika z tego że niepotrzebnie wysyłąm poleconym , moge to samo zwykłym
    ale i tak na ta chwile polecony na Poczcie kosztuje najtańszy 4,20 a w For Posta 2,35
    Od razu widac oszczędność
    No i co mnie się podoba- listonosz z Forposty przychodzi odbierac listy do firmy i nie musze nikogo wysyłać - mega wygoda uśmiech
    Cytuj
  • jasiek8989 2 cze 2014, 10:27
    Oszczędzać można na wielu rzeczach, byle nie na pracownikach, bo to strzał w kolano skrzywienie
    Już wiele firm widziałam, które upadały, bo im dobrzy pracownicy poodchodzili po obcięciu pensji i dlatego, że zwalniali dobrych pracowników, bo 'redukcja etatów'...
    Cytuj
  • MartynKa79 2 lip 2014, 7:46
    Dobrym pomysłem może być także zgarnianie korzyści z programem lojalnościowym. Idea Expert ma właśnie bardzo przyjemną ofertę.
    Cytuj
  • Nova23 5 sie 2014, 12:03
    Na lokalu można zaoszczędzićuśmiech Wiem, że brzmi to może nieprawdopodobnie ale to prawda. Firmę można prowadzić w domu a spotykać się z klientami w biurach na wynajem. Konferencje taż nie stanowią problemu, ponieważ sale są wyposażone w niezbędny sprzęt.
    Cytuj
  • Filipek11 12 sie 2014, 11:49
    Zgadza się, tak jak mówisz, jeżeli masz możliwość pracy zdalnej i możesz nawet spotkania odbywać na zasadzie telekonferencji to warto pomyśleć o wirtualnym biurze np. OfficeZone. Ostatnio bardzo popularne stały się usługi wirtualnych biur, ze względu na bezpieczeństwo i niskie koszty. Z tego co wiem w OfficeZone w abonamencie jest też obsługa korespondencji firmowej i takich podstawowych spraw papierkowych.
    Cytuj
  • Smetana 13 sie 2014, 13:47     (ostatnio zmieniony przez autora 8 wrz 2014, 14:58, w całości zmieniany 1 raz)
    Tylko nie oszczędzajcie na bezpieczeństwie i instalacjach przeciwpożarowych. A jeśli już, to można na dłuższą metę zaoszczędzić na gaśnicach.obre rozwiązanie, tanie w eksploatacji i utrzymaniu. I dobre na pożary sprzętu elektronicznego.
    Cytuj
  • olka83 13 sie 2014, 16:57
    Znam sporo firm, które oszczędzają na dobrej księgowej, ale moim zdaniem tu lepiej nie przycinać na kosztach. Jeśli chodzi o [url=http://]usługi księgowe warszawa[/url] ma naprawdę bogatą ofertę i można tam znaleźć dobrych specjalistów, którzy nie zdzierają dużo.
    Cytuj
  • konto_usuniete_415600 15 sie 2014, 13:36
    - wpis usunięty przez moderatora -
Firma, biuro, reklama - dyskusje na forum