Favore.plForumFirma, biuro, reklama

Na czym można oszczędzić prowadząc firmę?, strona 10

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Na czym można oszczędzić prowadząc firmę?

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • martinus22 9 paź 2014, 15:25
    Ja postawiłem na biuro 12tka Bielsko Biała i raz w miesiącu wysyłam do nich dokumenty. Działamy przez internet, ale nie ma kłopotów. Wszystko załatwiane jest na czas.
    Cytuj
  • zylek 24 paź 2014, 8:14
    Poczytajcie o metodzie Pawła Kurnika. Pozwala ona zaoszczędzić rocznie te 15 tysięcy. Zakładasz spólkę w Uk, w Polsce masz przedstawicielstwo, ale pracujesz od nas. Nie musisz ani na chwilę pojawiać się w UK, wszystko jest zgodne z prawem UE. Sama kwota wolna to 50k, bardzo niski jest ZUS, ogólnie warunki dla biznesu są bez porównania lepsze.
    Cytuj
  • patto88_wp_pl 24 paź 2014, 8:24
    Prowadząc biuro bardzo dużo można zaoszczędzić na materiałach eksploatacyjnych tj., tuszach, tonerach, a także na artykułach biurowych. Niektóre firmy oszczędzają na tym nawet kilka tysięcy rocznie.

    Cytuj
  • panchomik 25 paź 2014, 19:50     (ostatnio zmieniony przez autora 31 paź 2014, 4:13, w całości zmieniany 2 razy)
    Jest wiele możliwości na oszczędność w firmie. Ostatnio sam miałem okazję przejść ciekawy kurs z http://strefakursow.pl/kursy/e-biznes.html - uświadomił mnie on że jak się chce to można samemu zatroszczyć się o reklamę firmy. Według mnie powinno być więcej takich ciekawie przygotowanych kursów. Oby tak było bo w planach mam pogłębianie wiedzy o e-biznesie uśmiech
    Cytuj
  • Filipek11 27 paź 2014, 12:07     (ostatnio zmieniony przez autora 30 paź 2014, 15:05, w całości zmieniany 1 raz)
    Można wprowadzić do firmy oprogramowanie Offigo, które byłoby przydatne w zarządzaniu różnymi elementami funkcjonowania firmy, np. zarządzanie pracownikami, zarządzanie czasem, rozliczenia itd.
    Cytuj
  • koonik 3 lis 2014, 15:13
    Ja oszczędzam na ogrzewaniu. Kupiłem pracownikom polaryprzymrużenie oka
    Cytuj
  • jaceksr 2 gru 2014, 13:49
    Blueberry28 napisał:Jesteś pewien, że początkującego przedsiębiorcę stać na oszczędzanie na księgowości? przebiegły
    Nie wiem czy to się opłaca.
    Myśle, że warto to najbardziej wątpliwa oszczędność , bo kasa może zostaje ale jest ryzyko błędów , zabiera czas i energie.
    Cytuj
  • katenga 4 gru 2014, 14:56
    Warto to zlecić, sam bym sobie nie poradził z księgowością
    Cytuj
  • sloneczko9 5 gru 2014, 9:03
    księgowość w Polsce zajmuje bardzo wiele wolnego czasu tak więc również jestem zdania,że lepiej jest to zlecić komuś. Odsyłam natomiast na dobrą stronkę:
    http://stworzbiznes.com.pl/
    Znajdziecie tam wiele informacji na temat własnego biznesu. Jak otworzyć. Na co warto byłoby zwrócić uwagę. Warto jest się na pewno z tym zapoznać jeśli chcecie odnieść sukces.
    Cytuj
  • kieta 10 gru 2014, 13:45
    Na pewno nie na pracownikach. To najgorsze co może być.
    Cytuj
Firma, biuro, reklama - dyskusje na forum