Favore.plForumKomputery, Internet, telefony

Infolinia zamiast centrali telefonicznej

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Infolinia zamiast centrali telefonicznej

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • kustosz421 10 wrz 2014, 23:10     (ostatnio zmieniony przez autora 10 wrz 2014, 23:12, w całości zmieniany 1 raz)
    W firmie powstał pomysł wprowadzenia infolinii. Polecono nam infolinię. Podoba mi się ten pomysł bo odciąży dziewczyny z sekretariatu, które teraz spełniają rolę centrali telefonicznej przełączając klientów do odpowiednich działów. Chciałbym jednak uniknąć sytuacji gdzie klient będzie odsyłany od jednej zapowiedzi do drugiej bez możliwości skontaktowania się z żywą osobą. Jak to najlepiej osiągnąć?
    Cytuj
  • Sajana 13 wrz 2014, 18:40
    Dobra infolinia, poza zaproponowanymi możliwościami połączeń do różnych działów, powinna mieć możliwość połączenia z konsultantem. To trzeba podkreślić projektując infolinię. Duże korporacje mają zwykle swoje dedykowane infolinie. Jak nie chcesz przepłacać, to zainteresuj się ofertą infolinii TideTalco. Infolinia TideTelco jest gotowym rozwiązaniem z możliwością szybkiego wdrożenia bez konieczności ingerencji w dotychczasowe rozwiązania telekomunikacyjne firmy. Bazuje na 9 cyfrowym numerze komórkowym, który przekazany jest do kontaktu klientom użytkownika usługi. Wszystkie połączenia przychodzące przekierowywane są na wskazane przez użytkownika numery firmowe (stacjonarne lub komórkowe). Jedyne koszty, jakie ponosi firma to opłata za przekierowanie połączenia na numer firmowy. Ceny zaczynają się już od 0,039 PLN/min.
    Cytuj
Komputery, Internet, telefony - dyskusje na forum
Następna: Internet mobilny