Favore.plForumKomputery, Internet, telefony

T - Mobile wytnie reklamy ze smartfonów

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

T - Mobile wytnie reklamy ze smartfonów

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • HTTP404 10 paź 2011, 11:29
    Jakiś czas temu Gazeta Prawna pisała, że T-mobile wytnie reklamy ze strumienia informacji internetowych w smartfonach. Firma twierdzi, że to aż 20% pobieranych treści i płaca za to użytkownicy.
    Może to i dobry pomysł, tylko może to być koniec darmowych wejść np. na onet czy inne serwisy informacyjne.
    Cytuj
  • 4Alien 10 paź 2011, 12:18
    Taka będzie przyszłość. Taki spór toczy się już od 2-3 lat. Wydawcy chcą kasy za dostęp do treści tylko Polacy jakoś nie są skłonni do płacenia za to. Głównym źródłem przychodów jest reklama. Kiedyś nadejdzie taki dzień, że będzie trzeba wykupić abonament aby zobaczyć co jest na wp.pl interii itd.
    Cytuj
  • Celeronek64 10 paź 2011, 14:41
    Podobno na 10 zł za transmisję danych klient płaci 2 zł w reklamach, a korzyści z tego nie ma ani on ani operator komórkowy.
    Tu jest jeszcze inny problem. Wzrasta ilość mobilnych urządzeń, a przepustowość sieci ma swoje ograniczenia.
    Każdy chciałby oglądać wideo w dobrej rozdzielczości i bez rwania no i za małe pieniądze. Tego nie da się pogodzić.
    Cytuj
  • FireWaLL 10 paź 2011, 17:22
    Bez prasy internet się obejdzie, tylko czy bez użytkowników internetu obejdzie się prasa?
    Ile osób byłoby skłonnych zapłacić za dostęp do gazet. Inna kwestia jest taka, że gdyby największe portale i serwisy zamknęły dostęp za free, to taki użytkownik który byłby skłonny zapłacić za dostęp musiałby zdecydować który serwis chciałby oglądać.
    Nawet gdyby opłata za miesiąc dostępu była symboliczna np. 2 zł, to chcąc oglądać 10 portali koszt wyniesie 20 zł miesięcznie.
    Obecny model biznesowy się wyczerpał i potrzebne jest ogólne porozumienie .
    Cytuj
  • HyperTrading 10 paź 2011, 17:52
    Gdyby najwięksi wypracowali jakiś wspólny dostęp za treści za przystępną cenę to byłoby to najlepsze rozwiązanie.
    A tak każdy ciągnie w swoją stronę.
    Inna sprawa jest taka, że powstałyby serwisy gdzie pasjonaci tworzyliby treści, może nie tak profesjonalne jak np. Rzeczpospolitej, ale na pewno nie powstałyby luka.
    Cytuj
  • EasymakeMoney 10 paź 2011, 18:51
    Gazeta Prawna wprowadziła opłaty za dostęp do wybranych tekstów, z tym że cena za pojedynczy tekst jest wyższa niż za całe papierowe wydanie. To jest chore i niemoralne.
    Chore jest też to, że operator SMS premium zabiera połowę ceny za dostęp. Gdyby nie to płatne treści mogłyby być tańsze.
    Cytuj
  • BookStore4 10 paź 2011, 21:25
    I za co mam płacić? aby oglądać Palikota walczącego z kaczyńskim, czy kolejną durnowatą imprezę spod krzyża.
    Wszyscy zapomnieli o najważniejszym elemencie - czytelniku. Ostatecznie to on płaciłby za to wszystko, tylko czy by chciał, wątpię.
    Cytuj
  • DDR 10 paź 2011, 22:51
    Póki co korzyści mają obie strony.
    Operator nie płaci portalowi za treści, a portal nie dokłada się do rozwoju infrastruktury telekomunikacyjnej.
    W sumie to klient powinien zdecydować czy chce reklamy w komórce czy nie - jak nie do ma dostęp za friko, nie chce reklam to płaci za dostęp do contentu. Proste.
    Cytuj
  • sylwia4012 9 maj 2016, 20:40
    T-mobile w ogóle ma fajne i przyjazne dla użytkowników oferty. Teraz odeszli od praktyki doliczania tzw. zwyżek do abonamentu. Została u nich tylko jedna zwyżka - za brak zgody marketingowej. Konkurencyjni operatorzy doliczają takich zwyżek po kilka, a ich koszt może sięgać kilkudziesięciu zł.
    Cytuj
Komputery, Internet, telefony - dyskusje na forum