Favore.plForumO urodzie, zdrowiu i modzie

Poszukiwane perfumy o zapachu róży!, strona 2

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Poszukiwane perfumy o zapachu róży!

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • Gaik 6 wrz 2010, 10:32
    A ja uwielbiam kosmetyki do pielęgnacji, które pachną różą! Np seria do suchej skóry Dermiki Rosarium. Boska! Rozpływam się z błogości przy toniku z wyciągiem z róży. Wybierając perfumy nie szukam tej róży na siłę, ale był taki zapach... przepiekny, Enjoy. Różana nuta była w nim bardzo wyraźna. Firmował to Jean Patou (chyba dobrze napisałam)
    Cytuj
  • WitoldEs 6 wrz 2010, 12:36
    Z tego co się orientuję perfumy Stelli Maccartney zawierają różęuśmiech
    Cytuj
  • Blueberry28 6 wrz 2010, 12:52
    Ja polecam moje ulubione perfumy, a też jestem amatorką różuśmiech To Very Irresistible Givenchy, w tym zapachu ujętych jest kilka odmian róż.
    Cytuj
  • Barbra67 6 wrz 2010, 15:30
    Roses and more Priscilli Presly - jeszcze mi się przypomniałouśmiech Mąż mi je kiedyś kupował.
    Cytuj
  • Aubiergine 6 wrz 2010, 17:02
    W ofercie Avonu też jest zapach przypominający róże, nazywa się Sheer Rose.
    Cytuj
  • PannaDziewanna 6 wrz 2010, 18:20
    Moja mama używa samych "różowych" zapachówuśmiech Poszukałam na jej toaletce (jest tam sporo flakoników na pamiątkę) i znalazłam: Very Irresistible, Lumiere (to chyba strasznie stare), Amor Amor i Sheer rose.
    Myślę, że skoro moja mam ich uzywa, to babci też by się spodobałyuśmiech
    Cytuj
  • becia_koronczarka 6 wrz 2010, 19:16
    Ta woda z Sephory nazywała się Rose chic. Piękny zapach, szkoda tylko, że niezbyt trwały.
    Cytuj
  • Iolla007 6 wrz 2010, 21:55
    Ja bym jeszcze dorzuciła rose esentielle bulgariuśmiech
    Cytuj
  • fervore 20 paź 2010, 11:32
    Koniecznie zobacz na te zapachy: http://www.realta.pl/produkty,notes,anylevel_136
    Wszystkie są o zapachu róży. przymrużenie oka
    Cytuj