Favore.plForumO urodzie, zdrowiu i modzie

Rękawiczki nitrylowe czy lateksowe ?

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Rękawiczki nitrylowe czy lateksowe ?

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
Wróć do forum: O urodzie, zdrowiu i modzie
  • balinka 10 mar 2017, 10:27
    Jak w temacie. Jakich używacie? Jestem ciekawa Waszych opinii, bo jak czytam w Internecie to już sama nie wiem…
    Dopiero zaczynam z własną działalnością i nie mam doświadczenia.Wydaje mi się, że lateksowe wygodniejsze, ale czy bezpieczniejsze? I co z trwałością?
    Cytuj
  • pomarynczka 10 mar 2017, 10:42
    Ja od kiedy pamiętam, używam nitrylowych - dla mnie jedyne, w których dobrze czuję co robię. Chociaż próby przejścia na lateksowe były - skończyły się tym, że się tylko wkurzyłam, bo były strasznie nietrwałe…
    Podobnie z winylowymi - te z kolei beznadziejnie przylegają (w zasadzie to nie przylegają…) i nie czuję w nich co robię.
    Cytuj
  • veronka 10 mar 2017, 11:09
    Ja już chyba przeszłam wszystkie rodzaje rękawiczek. Moje odczucia:
    - lateks - śmierdzi, ale dobrze przylega i wygodnie się w nich pracuje. Niestety mam na niego alergię, więc odpada (nie kupuj dużo od razu i lepiej to sprawdź)
    - nitryl - chyba najbardziej wytrzymałe ze wszystkich, dla mnie najlepsze.
    - winyl - niewygodne

    Jeszcze kolejną kwestią są rękawiczki pudrowe/bezpudrowe - ja podejrzewam, że mam uczulenie właśnie na ten talk w środku lateksowych, ale nie sprawdzałam tego w żaden sposób.
    Cytuj
  • balinka 10 mar 2017, 11:38
    A używacie może rękawiczek zapachowych? A może kolorowych? Jestem ciekawa opinii
    A no i polecacie jakieś hurtownie czy sklepy gdzie można kupić sensowne?
    Cytuj
  • Anetka29 10 mar 2017, 11:51
    Z zapachowych kupiłam kiedyś na próbę miętowe, ale to była masakra język Nie polecam, chyba że ktoś naprawdę lubi takie zapachy.