Favore.plForumPozostałe tematy

Zakupy przez internet, co kupujecie?, strona 34

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Zakupy przez internet, co kupujecie?

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • zott 5 lut 2016, 11:46
    Moim najnowszym nabytkiem z internetu jest ładowarka indukcyjna do mojego Samsunga vobis.pl/ladowarka-indukcyjna-samsung-do-galaxy-s6-czarna-2-139327.html Teraz nie muszę już podłączać kabelków do telefonu wystarczy że położę go na specjalnej podstawce i ładuje się sam.
    Cytuj
  • veganka 5 lut 2016, 15:36
    ja uważam, że przez internet jest najszybciej i najwygodniej ostatnio zakup jaki robiłam to zakup elektronicznej koski dice + dla dzieciaków na swięta.
    Cytuj
  • Bulonda 21 kwi 2016, 23:12
    W zasadzie internecie kupuję większość produktów, a szczególnie te, które w sklepach stacjonarnych są droższe. Jestem lekarzem i niedawno do swojego gabinetu kupowałam produkty medyczne w sklepie solomedica.pl, bo tam znalazłam połowę mniejsze ceny. I dlatego zakupy internetowe się tak opłacają.
    Cytuj
  • Agna 24 kwi 2016, 15:31
    Jeszcze nie kupowałam, ale podobają mi się torebki na torby w sieci. Na instagramie je znalazłam.
    Cytuj
  • Selenaa 1 maj 2016, 11:03
    Bardzo lubię robić zakupy w sklepie a raczej w księgarni matras ale za pośrednictwem ich strony internetowej. Niestety sam sklep stacjonarny mam daleko ale za to wysyłkę mają bardzo tanią i szybką wiec nic nie tracę.
    Cytuj
  • nataszka 1 maj 2016, 20:44
    Bardzo często kupuję coś w internecie - na ogół ubrania, biżuterie i gadżety do domu
    Cytuj
  • UllKa 2 cze 2016, 21:01
    Ostatnio mniej kupuję.
    Cytuj
  • auster33 4 cze 2016, 11:11
    Zawsze kupuje jakieś drobiazgi do telefonów. Jakieś case lub cos w tym stylu.
    Cytuj
  • agadys 12 cze 2016, 7:59