Favore.plForumRemonty, budowa, wnętrza i ogrody

Jak wyhodować bonsai?

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Jak wyhodować bonsai?

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • Manolito 7 gru 2010, 11:47
    Mam pytanie jak w temacie, może ktoś z Was jakieś doswiadczenie juz posiada, bo ja jestem zielonyprzymrużenie oka Jaką wybrac roślinę, czy potrzebuje jakichś specjalnych warunków no i przede wszystkim jak z nią postępować? Takie pytania mi się nasuwają, ale nawet nie wiem od czego zacząć. Licze na poradyuśmiech
    Cytuj
  • Szachrajka 7 gru 2010, 14:44
    Oj to zjęcie dla wytrwałych! Czyli raczej nie dla mnieprzymrużenie oka Podobno wyhodowanie bonsai wymaga mnóstwo pracy, czau i cierpliwości, ale co do warunków to chyba zależy z jakiej rośliny chcesz stworzyć bonsai prawda? Za wiele Ci nie podpowiedziałam, bo w temacie za bardzo nie jestem, ale zawsze cośprzymrużenie oka
    Cytuj
  • Domatorres 7 gru 2010, 15:10
    Rety chłopie, cierpisz na nadmiar wolnego czasu czy jak? Ja cię ostrzegam, ze będziesz musiał się tym zajmować jak małym dzieckiemprzymrużenie oka A co do pielęgnacji to chyba lepiej poszukaj jakichś specjalistycznych stron, chyba ze znajdzie sie na forum jakiś napalony hodowca bonsaiuśmiech
    Cytuj
  • Manolito 7 gru 2010, 15:52
    Nie, nie mam zbyt duzo wolnego czasu, ale bez przesady, pieluch mu chyba nie trzeba zmieniaćprzymrużenie oka Ani karmić co 3 godzinywielki uśmiech
    a tak powaznie to chciałbym wyhodować coś takiego dla mojej dziewczyny, oczywiście w tajemnicyprzymrużenie oka Mam taki plan żeby dac jej to na jakąś szczególną okazję, nie wiem jeszcze na jaką, bo generalnie wiem, że to zajmuje dużo czasu, ale dokładnie to ile? Oczywiście chodzi mi o doprowadzenie drzewka do takiego stanu, że padnie z wrażeniaprzymrużenie oka A cierpliwy raczej jestem ,to chyba dam radę... żebym tylko wiedział co i jak.
    Cytuj
  • Ronjaa 7 gru 2010, 18:38