FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Malowanie tapety

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • casinda_ebe 29 lip 2010, 15:33
    Wynajęłam mieszkanie i mam położoną tapetę w pokoju. Chciałabym ją tanim kosztem odmalować. Może ktoś mi poradzi jak to najlepiej zrobić? Jaką farbę kupić i na co zwrócić uwagę? Malować wałkiem czy pędzlem? I najważniejsze - jak pomaluję jaśniejszym kolorem to czy wyjdzie ok? Przyznam, że jestem w kwestii malowania laikiem, ale bardzo chciałabym odświeżyć ten pokój.
    Cytuj
  • marbudotex 15 sie 2010, 19:53
    tapetę nie jest tak prosto pomalować
    są tapety, które można malować i są takie, których się nie maluje
    wiesz czy ta można ??? uśmiech
    Cytuj
  • casinda_ebe 15 sie 2010, 20:46
    Przyznam, że nie orientuję się za bardzo co to za tapeta... W ogóle nie mam doświadczenia w takich pracach remontowych.
    Po prostu koleżanka zasugerowała po pierwszej wizycie, że dobrze byłoby odświeżyć to mieszkanie, a że nie jest moje i nie bardzo wiem jak długo będę tam mieszkać, to nie zamierzam robić gruntownego remontu, więc w grę wchodzi tylko malowanie tych tapet.
    A może wiesz, jak rozpoznać takie tapety, które można malować? przymrużenie oka
    Cytuj
  • markal2 17 sie 2010, 20:36
    Tapety do malowania mają z reguły strukturę " baranka" lub " kratki " ( tapety z włókna szklanego) .
    Tapeta do malowania powinna być matowa i chropowata , każda inna tapeta będzie śliska i nie nadaje się do malowania .
    Pozdrawiam
    PHU MARKAL
    Cytuj
  • casinda_ebe 17 sie 2010, 22:03
    markal2 napisał:Tapety do malowania mają z reguły strukturę " baranka" lub " kratki " ( tapety z włókna szklanego) .
    Tapeta do malowania powinna być matowa i chropowata , każda inna tapeta będzie śliska i nie nadaje się do malowania .
    Pozdrawiam
    PHU MARKAL
    Z tego opisu wynika, że moja tapeta idealnie nadaje się do malowania przymrużenie oka