Favore.plForumSprzęt elektroniczny, fotografia

Prezent dla syna na 18 urodziny, strona 4

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Prezent dla syna na 18 urodziny

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • manstur 17 cze 2019, 13:34
    Dzień dobry wszystkim , też się właśnie zastanawiam nad tym tematem . on się bardzo interesuje rozmaitymi gadżetami elektronicznymi . Może coś z tego mi doradzicie ? bo nie znam się na tym zbyt dobrze a jednak prezent na 18-kę powinien być porządny i jedyny w swoim rodzaju
    Cytuj
  • zzzdzisiiu 18 cze 2019, 5:20
    To może kup mu jakąś ładowarkę? AUKEY PA-U32 (24W 4.8A 2XUSB) to moim zdaniem bardzo fajne rozwiązanie. Ładowarka jest tania, przydatna i wydajna. Jak ktoś ma dużo urządzeń elektronicznych, które zawsze powinny być na chodzie, to coś takiego na pewno mu się przyda
    Cytuj
  • zzzdzisiiu 19 cze 2019, 7:51     (ostatnio zmieniony przez autora 19 cze 2019, 7:54, w całości zmieniany 2 razy)
    pomyślałbym też może o jakichś biletach sportowych ? jak się syn interesuje sportem, to nie będzie narzekał no i wiele nie trzeba płacić
    Cytuj
  • mike012 19 cze 2019, 16:58
    Może sportowy zegarek Aztorin? Bardzo fajna marka i ceny ma przystępne.
    Cytuj
  • manstur 21 cze 2019, 8:01
    Dziękuję za propozycję . przyznam szczerze , że o czymś takim to nie myślałam . mój syn natomiast bardzo interesuje się takimi kwestiami i wiąże przyszłość z elektroniką . Jak tak sobie myślę , to rzeczywiście może mu się to przydać , bo czasami wchodzę do pokoju i on jednocześnie korzysta z różnych elementów elektronicznych , śmiejemy się , że to po prostu takie domowe centrum dowodzenia , chyba taki prezent będzie ok jak ten sprzęt od Aukey . Opinia wstępna jest dobra zobaczymy co syn powie . Zegarki ma, nawet 2 bo soro trenuje i ma specjalny z pulsometrem itd
    Cytuj
  • mike012 20 sie 2019, 12:10