Favore.pl

Pomoc

E-mailing - Funkcje płatne

TEMATY POMOCY
Nie znalazłeś odpowiedzi?  Skontaktuj się z nami 
E-MAILING

E-mailing to najskuteczniejsza forma reklamy umożliwiająca dotarcie do klientów z wybranej lokalizacji. Reklama jest wysyłana bezpośrednio na skrzynki e-mailowe potencjalnych klientów.

Wykupienie e-mailingu dla danej usługi zwalnia usługodawcę od dodatkowej opłaty za "Pakiet Start" na okres 30 dni
od wysyłki e-mailingu. Przez ten czas usługa, dla której wykupiono e-mailing, jest wyświetlana w serwisie, tak jak usługi, dla których wykupiono "Pakiet Start".

Oferta e-mailingu polega na zamieszczeniu wybranej usługi w newsletterze wysyłanym do użytkowników z wybranego regionu. Wysyłka e-mailingu odbywa się, co miesiąc, w określonych terminach. Koszt wysyłki jest bardzo niski, biorąc pod uwagę stawki rynkowe, pobierane za tego typu formę reklamy. Z tego względu, wybór grupy docelowej jest zawężony jedynie do określenia województwa.

Wszystkie elementy, potrzebne do wysyłki, pobierane są bezpośrednio z usługi, dla której wykupiono e-mailing. Nawsletter składa się z boksów, w których znajdują się: tytuł usługi, miniaturka zdjęcia oraz informacje o cenie lub/i dostępnym rabacie. Warto pamiętać, że użytkownicy zainteresowani daną usługą, prezentowaną w newsletterze, są przekierowani na widok usługi na Favore.pl. Dlatego jest niezwykle ważne, aby zadbać o zaktualizowanie opisu usługi.

Zamówienie składa się po zalogowaniu. W panelu "Moje konto", w zakładce Moje usługi, należy kliknąć "Kup e-mailing" - link znajdujący się pod tytułem wybranej usługi. Istnieje możliwość wykupienia e-mailingu skierowanego do użytkowników z wybranego województwa, kilku województw lub z całej Polski.

Ze względu na atrakcyjną cenę wysyłki oraz specyfikę produktu Favore.pl nie udostępnia szczegółowych statystyk dotyczących konwersji wysłanych newsletterów. Wymierny wskaźnik potwierdzający zainteresowanie klientów wysyłką, może stanowić liczba odsłon danej usługi. Warto sprawdzić tę liczbę przed oraz po wysyłce. Dodatkowo, zamieszczając w swojej usłudze informację o rabacie tylko dla klientów z Favore.pl, można sprawdzić, ilu klientów powołało się na Favore.pl, podczas kontaktu z usługodawcą, czyli trafiło na ofertę właśnie dzięki tej formie promocji.

Oferta e-mailingu cieszy się dużą popularnością już od kilku lat, co potwierdza jej skuteczność. Dla użytkowników, którzy są zainteresowani wysyłką e-mailingu zawierającego jedynie ich reklamę, skierowaną do konkretnej grupy odbiorców, polecamy zapoznać się z warunkami w dziale reklama.

ZOBACZ TAKŻE