Favore.pl

Informacje o użytkowniku "ADAM112112"

Informacje o użytkowniku "ADAM112112"

Wyślij zapytanie Pokaż na mapie Zobacz opinie lub Wystaw opinię Obserwuj
Kontakt
Adam Szawala
NAPRAWA I SERWIS LODÓWEK I ZAMRAŻAREK
Wyślij e-mail
Głogowska 37ab
61-736 Poznań
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl
Rejestracja
6 sie 2008, 19:17
Logowanie
20 wrz 2023, 15:42
STATYSTYKI
  • Opini pozytywnych 2
  • Opini neutralnych 0
  • Opini negatywnych 11
  • Aktywnych usług 50
  • Aktywnych produktów 0
  • Wpisów na forum 0
  • Wpisów w bazie wiedzy 0
brak wpisów - przejdź do forum
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
1 2 z 2  
pozytywna
rozwiń Serwis jest OK! - Inni nie potrafili naprawić Mojej lodówki, Nawet serwis fabryczny - Pan Adam przyjechał ze sprzętem i zastosował rozwiązanie innowacyjne. Teraz lodówka mrozi lepiej jak nowa. - Pozdrawiam i Polecam Ania Wystawiona 05-04-2018 19:02 przez Ania (83.20.255.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Szybko i sprawnie i sprzęt działa - widać Fachowiec - Polecam Wystawiona 31-03-2018 19:33 przez Jarosław (83.20.255.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Niestety również nie mam pozytywnej opinii na temat tego serwisu. Naprawa lodówki, która miała kosztować około 200zł skończyła się kwotą 500zł ! Wymianie miało podlegać sterowanie i termostat, a tymczasem wymienił sam termostat za około 36zł. Rozumiem, że trzeba doliczyć koszt wiedzy, przyjazdu i pracy (20min!). 200 zł byłoby uczciwą ceną, ale nie oszukiwanie i mówienie o wymianie sterowania w lodówce, podczas gdy naprawa polegała na wymianie tylko termostatu. Serwisant wykorzystał fakt, że nie było mnie w domu, a usługę wykonał przy nieznającym się nastolatku. Takie oto standardy firmy Serwis Lodówek Zamrażarek Adam Szawala - Komorniki. Nie polecam !!! Wystawiona 28-03-2022 13:29 przez Grzegorz (85.221.135.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Uwaga! Oszust. Zarabia na przyjeździe i diagnostyce u klienta, obiecuje zamówienie części do naprawy a potem udaje, ze nie kojarzy sprawy i blokuje numer aby nie można się było do niego dodzwonić. Wystawiona 28-01-2021 05:00 przez Oszukana (77.254.202.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Zdecydowanie przestrzegam. Lodówka co prawda naprawiona, ale... Za wymianę części i robociznę Pan zainkasował 450 zł. Sprawdziwszy cenę części w internecie... 20 zł + koszty wysyłki. Czuję się oszukany. Wystawiona 12-01-2021 13:35 przez Krzysztof (46.227.241.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Nie polecam, omijać tego PANA. Wystawiona 12-10-2020 17:13 przez Andrzej (83.8.141.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń NIe polecam, nie przeczytałem wcześniej opinii i teraz mam za swoje. Lodówka chodzi non stop, ale wg Pana mechanika wszystko jest ok. Straszne
Odpowiedź z dnia 18-08-2020 18:22
Przez te upały często się załączała a teraz jest już dobrze!
Wystawiona 17-08-2020 11:39 przez Filip (188.146.172.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Przyłączam się do poprzedników, upłynęło trochę czasu ale styl ten sam tylko cena wzrosła. Umówiono l200 zł a na miejscu doszedł tzw reset za 50 zł. Niestety usterka w dalszym ciągu jest. Już nie ryzykuje kolejnych kosztów. Dowiedzialem się że coś takiego jak reset lodowki nie istnieje. Przyszli klienci czytajcie opinie szczególnie te negatywne!!!! Wystawiona 15-06-2020 19:55 przez Bolo (83.8.82.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Niestety zdecydowałem się na skorzystanie z usług firmy bez wcześniejszego sprawdzenia opinii. Psedonaprawa przebiegała według utartego scenariusza. Pan stwierdził awarię elektroniki "zresetował' komputer i uciekł. Sprawę kieruję do sądu konsumenckiego. Czsa najwyższy egzekwować swoje prawa. Nie polecam!!! Wystawiona 21-03-2019 17:15 przez Lodówka (77.65.94.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Ostrzegam przed korzystaniem z usług tej firmy. Pan Adam Szawała przyjechał zaproszony przez nas w związku z zepsuciem się lodówki Liebherr; zajrzał do niej w celu zdiagnozowania problemu , po czym skasował 150 zł za sobie tylko znaną diagnozę informując nas , że pojawi się za około 2 tygodnie z częścią zamienną. Niestety od tego momentu już się nie odezwał. Kiedy dodzwoniliśmy się do niego po 3 tygodniach poinformował nas , że"w jego hurtowni nie ma tej części" więc nie może nam pomóc. I tak to zostaliśmy z zepsutą lodówką i poczuciem ,że za bezcelowy przyjazd Pana Adam zapłaciliśmy więcej niż za wizytę u dobrego lekarza.... Wystawiona 28-11-2018 12:28 przez Magda (217.168.142.*)   Zgłoś nadużycie
1 2 z 2  
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.