Favore.pl

Informacje o użytkowniku "gaskom"

Informacje o użytkowniku "gaskom"

Wyślij zapytanie Pokaż na mapie Zobacz opinie lub Wystaw opinię Obserwuj
Kontakt
Andrzej Leszczyński
Komis Gaskom Stanisława Lancewicz
Wyślij e-mail
Kilińskiego 26
76-200 Słupsk
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl
Rejestracja
21 cze 2011, 9:56
Logowanie
30 cze 2011, 11:53
STATYSTYKI
  • Opini pozytywnych 0
  • Opini neutralnych 1
  • Opini negatywnych 1
  • Aktywnych usług 27
  • Aktywnych produktów 0
  • Wpisów na forum 0
  • Wpisów w bazie wiedzy 0
brak wpisów - przejdź do forum
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
neutralna
rozwiń A już miałam jechać po maszyne do lodów w takim razie rezygnuje dzięki za komentarz p.Robercie Wystawiona 13-12-2012 20:55 przez nowak (83.21.100.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń KOMIS GASKOM, Wcześniej Słupsk, Teraz Karżcino - ZDECYDOWANIE ODRADZAM JAKIEKOLWIEK zakupy Stanowczo odradzam dokonywanie jakichkolwiek zakupów u nich, zwłaszcza poprzez sklep internetowy. Chciałem mieć maszynę do jogurtu mrożonego i lodów włoskich Taylor do swojego punktu. Kupiłem ją w ich firmie i popełniłem błąd. Przed zakupem wszystko pięknie i ładnie , maszyna co prawda używana, ale zadbana wstanie niemal idealnym, sprawna, koszt 7500 netto. Dokonałem zakupu. Postanowiłem przetestować jak działa maszyna. Przyjechała bez opakowania. Brakowało w niej rurki napowietrzającej. Nie mroziła jogurtu tak jak należy. Przez 2 tygodnie dzwoniłem do nich w sprawie rurki napowietrzającej i przez dwa tygodnie wmawiano mi, ze do tego modelu rurka napowietrzająca w ogóle nie jest przewidziana. Później znalazłem instrukcję obsługi języku angielskim, w której jak wół na obrazku jest pokazana ona jako część maszyny. Musiałem zadzwonić do innego serwisu, żeby dowiedzieć sięże jestem wprowadzany w błąd, a przy okazji dowiedziałem się, że maszyna jest nieustawiona. Zdjąłem obudowę - maszyna brudna, z zakwitami grzyba, zapuszczona, całe szczęscie nie miałem jej w swojej budce z lodami, kiedy Sanepid ją odbierał. Rezerwuar wszelkich zakażeń, a ja sprzedaję przecież żywność. Wnętrze maszyny wygląda koszmarnie. Zawiozłem ją do nich do firmy. Ku przerażeniu zobaczyłem jak wygląda u nich serwis urządzeń gastronomicznych. Maszyna została załadowana na wózek i jechała położona na tylnej ścianie obudowy. Tylko naprawdę niekompetentni ludzie mogą zrobić coś takiego. Pomieszczenie, gdzie serwisowana jest ta maszyna wygląda jak niesprzątany od kilku lat warsztat samochodowy. Wszędzie smary, brudno coś okropnego. Ustawionych kilkanaście automatów do lodów z których się sączą mieszanki. Myślę sobie przetrwam to. Umawiałem się dzień wcześniej z ich przedstawicielem handlowym, Panem Adamem W., że maszyna zostanie wyregulowana i wyczyszczona. Zrobione zostało tylko pierwsze. Zostałem potraktowany jak intruz. Zażądałem wyczyszczenia maszyny, ponieważ zmarnowałem sobie cały dzień na dojazd do nich 130 km pokonałem w korkach w 2,5 godziny. Nie miałem szansy dojechać wcześniej, zwłaszcza, że miałem do przeprowadzenia badanie lodów. U nich pracuje się jak w urzędzie do 16:00. Powiedziano mi, że mogą mi odesłać maszynę na mój koszt, na co się nie zgodziłem. Przecież mogli przysłać wyczyszczoną maszynę, a nie wyglądającą jak zdjętą ze śmietnika. Zapewniali, że jest w stanie idealnym. Pan Adam W. powiedział mi, że go to nie interesuje, sam jestem sobie winien bo kupiłem używaną maszynę, a oni nie mają obowiązku jej czyścić. Pomimo, ze mi to obiecano, nie dotrzymano słowa. Od miesiąca mam czynny punkt i nie mam możliwości jej wstawienia i sprzedawania jogurtu mrożonego. Pan Adam W. zrobił mi karczemną awanturę w porozumieniu z szefem, zagrożono mi, że jeżeli nie odbiorę maszyny to zostanie ona wystawiona na zewnątrz przed bramę a oni, cytuję mają to w du..ie. Wszyscy zainteresowani zakupami od nich zastanówcie się czy warto. Ja z takim podejściem do Klienta nie spotkałem się z nigdy. Jeżeli coś się zepsuje to czeka Was przeciąganie, kręcenie a jeśli upomnicie się o swoje to powiedzą Wam,że mają Was w d..ie. Zainteresowanym mogę przesłać zdjęcia, proszę o kontakt mailowy Pozdrawiam Robert Sokół robert@pdcp.pl Wystawiona 08-07-2012 11:45 przez Robert Sokół (178.181.156.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.