Favore.pl

Strona wizytówka użytkownika "karlos_79"

Strona wizytówka użytkownika "karlos_79"

Wyślij zapytanie Pokaż na mapie Zobacz opinie lub Wystaw opinię Obserwuj
Użytkownik
karlos_79 ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij wiadomość
Kontakt
PUH OMEGA BOSCH VP44 VP30 SERWIS
Wyślij e-mail
brzozowa 57
27-530 Ożarów
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl
Rejestracja
27 mar 2010, 23:05
Logowanie
28 mar 2019, 20:00
STATYSTYKI
  • Opini pozytywnych 0
  • Opini neutralnych 0
  • Opini negatywnych 0
  • Aktywnych usług 21
  • Aktywnych produktów 0
  • Wpisów na forum 0
  • Wpisów w bazie wiedzy 0

PUH OMEGA                                                                                              https://www.puhomega.pl

Bosch VP44 VP30 Serwis                                                                         https://www.naprawa-pomp.com

ul. Brzozowa 57                                                                                         https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Ocl5g9z_UdapgWuobg/videos

27-530 Ożarów

woj. świętokrzyskie

tel.  Wyślij e-mail

Czy znasz inny Serwis elektroniki, który naprawia sterowniki Pomp wtryskowych VP44 VP30 dla Diesel Serwisów Boscha ? Na pewno nie , bo jesteśmy jedynym serwisem i wciąż poszerzamy ofertę współpracy o nowe Bosch Serwisy. Zapytaj konkurencyjny Serwis z kim współpracuje ? Poproś o nazwę Bosch Serwisu, numer telefonu aby potwierdzić współpracę. Może któryś z dziesiątek Serwisów Boscha wystawi rekomendację konkurencyjnemu serwisowi ? Myślę że to będzie taki przysłowiowy "gwóźdź do trumny". Nie daj się nabrać na profesjonalną naprawę, skoro będziesz miał nieudolnie wlutowany tani allegrowski zamiennik za 2 zł typu IRLR2905, IRLR3636 bądź IRLR3705. Dodatkowo twój sterownik będzie cały nagrzany do temperatury minimum 100 stopni Celsjusza, bo taka jest technologia chałupniczej naprawy twojego sterownika przez konkurencyjne amatorskie warsztaty. Próbując lutować tranzystor przegrzewają całą płytę główną, co kończy się na wymianie sterownika na inny. Na koniec wasz sterownik zostanie sklejony silikonem na bazie octanu i wszystko co miedziane w środku zrobi się zielone. Tak działają tani "magicy" z Allegro. Pamiętaj nie tylko tranzystor jest bolączką sterowników. Występują tam jeszcze cztery inne usterki. Zaufaj profesjonalistom. My nikogo nie zostawiamy bez pomocy.

Nasza oferta to

  • Naprawa sterowników PSG5 Pompy wtryskowej Bosch VP44 VP30
  • Naprawa sterowników PSG16 Pompy wtryskowej Bosch VP44
  • Regeneracja mechaniczna Pompy wtryskowej BOSCH VP44 VP30
  • Naprawa sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU
  • Naprawa sterowników ABS BOSCH
  • Posiadamy sterowniki do każdego numeru pompy po fabrycznej regeneracji

Nasz sprzęt

  • Oryginalny stół probierczy EPS przeznaczony do badania i kalibracji pomp wtryskowych VP44 VP30
  • Przystawka KQ44Pc - najnowsza przystawka do sterowania pompami VP 30 VP44 na stanowisku probierczym jak i symulacji w "powietrzu" do wstępnego sprawdzenia komunikacji CAN ze sterownikiem, temperatury modułu, czujnika obrotów HALL. Urządzenie posiada diagnozę pomp Ford , Opel, Saab, Man, Audi, Skoda, VW, Bmw, Rover, Volvo, Agregaty budowlane, Maszyny Rolnicze
  • Interfejs do kasowania błędów w pamięci sterownika i odczytu numeru softu sterownika. Możemy sprawdzić do jakiego numeru pompy przypisany jest dany sterownik. Zdarzają się przypadki że przychodzi np: pompa OPEL a sterownik zamontowany jest od FORDA. Taka kombinacja nigdy nie ruszy i wymaga założenia sterownika o odpowiednim numerze oprogramowania (SOFCIE)
  • Przystawka do kasowania IMMO w sterownikach forda. Koniecznie przy wymianie sterownika pompy na inny, gdy twój sterownik został uszkodzony nieodwracalnie bądź go fizycznie nie posiadasz

Objawy uszkodzonego sterownika pompy

  • po zgaszeniu auto nie chce odpalić,
  • silnik ciężko odpalił i nie reaguje na pedał gazu lub znikomo
  • silnik zgasł podczas pracy i już nie zapalił
  • silnik nierówno pracuje
  • silnik dymi
  • silnik gaśnie po rozgrzaniu lub przerywa
  • silnik nie osiąga pełnej mocy

Po zdiagnozowaniu auta komputerem mogą się pojawić następujące błędy

OPEL, SAAB

  • P1630 ZAWÓR DAWKI
  • P1631 STEROWNIK POMPY
  • P1335 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
  • P0725 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
  • P1345 CZUJNIK OBROTÓW, SYGNAŁ Z POŁOŻENIA WAŁKA POMPY
  • P1220 CZAS WTRYSKU, KĄT WTRYSKU, POCZĄTEK TŁOCZENIA
  • P1650 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA
  • P1651 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA
  • P1560 NAPIĘCIE ZASILANIA PRZEKROCZENIE
  • P1600 STEROWNIK USZKODZENIE PROGRAMU
  • P0190 USTERKA MECHANICZNA W SYSTEMIE PALIWA
  • P1660 ZA MOCNE WEJŚCIE OBWODU SOLENOIDU ODCIĘCIA PALIWA
  • P0251 WIRNIK KRZYWKA POMPY WTRYSKOWEJ USTERKA, USTERKA ZAWORU SPV DAWKI, REGULACJA MOMENTU WTRYSKU, CISNIENIA PALIWA

AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA

  • 01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ
  • J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ
  • 0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY
  • 01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER
  • 0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA
  • 00628 KONTROLA RÓŻNA BIEŻĄCA, KONTROLA WIELKOŚCI NASTAWCZYCH
  • 01376 SYGNAŁ OBROTÓW POMPY WTRYSKOWEJ
  • N146 NASTAWNIK DAWKI, OBJĘTOŚCI USZKODZENIE

FORD

  • P1664 STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE
  • P1564 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ ŻĄDANIE OGRANICZENIA DAWKI PALIWA
  • P0149 BŁĄD WYPRZEDZENIA KĄTA WTRYSKU
  • P0167 BŁĄD UKŁADU REGULACJI POCZĄTKU TŁOCZENIA
  • P1563 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE, ZATRZYMANIE SILNIKA
  • P1665 USTERKA STEROWNIKA POMPY WTRYSKOWEJ, KOMUNIKACJA
  • P1666 CZUJNIK WAŁU KORBOWEGO POMPA
  • 0335 CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO

NISSAN

  • P1690 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
  • P1600 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
  • P1251 MAGNETYCZNY ZAWÓR REGULACJI DAWKI, SYGNAŁ NIEZROZUMIAŁY
  • P1241 REGULACJA POCZĄTKU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU, CZASU WTRYSKU

BMW

  • 73 NIEPRAWIDŁOWY WYNIK PORÓWNANIA PRĘDKOŚCI OBROTOWEJ SILNIKA I POMPY
  • 72 NASTAWNIK POCZĄTKU WTRYSKU, CZASU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU

Pompy te występują w następujących autach

  • AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6 ( AEL, AFB, AKE, AKN, BAU, BDH )
  • BMW 318d (E46), 320d (E46), 520d (E39)
  • DODGE CUMMINS RAM 3500 ( Wyślij e-mail )
  • FORD FIESTA, FOCUS 1.8 TD, TDDI
  • FORD MONDEO 2.0 TDDI
  • FORD TRANSIT 2.0 TD, TDE, 2.4 TD,TDE
  • HONDA ACCORD, CIVIC 2.0 TDi
  • ISUZU KB 3.0 TDI
  • MAN CIĘŻARÓWKI I DOSTAWCZE 4.6
  • MG ZR , ZS 2.0 TD, TID, TDI
  • MITSUBISHI CANTER 3.0
  • NISSAN ALMERA 2.2
  • NISSAN PATROL GR 3.0
  • NISSAN FRONTERA, ( FRONTIER ) 3.0
  • OPEL ASTRA 1.7 TDI, 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI, ISUZU, DELPHI, DELCO
  • OPEL CORSA, VECTRA, MERIVA, COMBO 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO
  • OPEL VECTRA 2.0 DI,DTI, 2.2 DTI
  • OPEL FRONTERA 2.2 DTI
  • OPEL OMEGA 2.0 DTI, 2.2 DTI
  • OPEL SINTRA 2.2 TD
  • OPEL ZAFIRA 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI
  • ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT
  • SAAB 9-3, 9-5 2.2 TiD
  • SKODA SUPERB 2.5 TDI
  • VW Passat 2.5 TDI
  • VOLVO FL6 5.5

Drogi kliencie, szukając dobrego serwisu zawsze pamiętaj !!!

  • Jeśli ktoś oferuje przyjazd na miejsce i naprawę u Ciebie bądź co gorsze na samochodzie wiedz, że to nie jest żaden specjalista tylko amator i nie wie, co tak naprawdę robi. Technologia naprawy jest dość skomplikowana, wymaga odpowiedniego sprzętu, doświadczenia, precyzji, oświetlenia i czasu. Nie wyobrażamy sobie jak w profesjonalny sposób można coś naprawiać u klienta tym bardziej na samochodzie
  • Zawsze poproś o numer telefonu do współpracującego z nim najlepiej BOSCH SERWISU. Tylko kontakt z BOSCHEM potwierdzi renomę i umiejętności potencjalnego warsztatu, który rzekomo naprawia sterowniki lub będzie stanowił przysłowiowy "gwóźdź do trumny" dla nieuczciwego warsztatu
  • Współpracujący z nami BOSCH Serwisy zawsze mogą potwierdzić naszą renomę i doświadczenie wyrobione przez lata współpracy i tysiące udanych napraw
  • Nie ryzykuj naprawy na tanich zamiennikach typu IRLR2905 ,3636, 3705 w dziesiątkach pseudo serwisów które oferują taka usługę. Teraz w każdym mieście ktoś oferuje naprawę. Pseudo serwisy naprawy sterowników pomp wtryskowych BOSCH VP44 VP30 wyrastają jak grzyby po deszczu skuszone możliwością szybkiego zarobienia waszych pieniędzy
  • Przestrzegam przed kupowaniem pomp za kilkaset złotych a tym bardziej na wymianę za swoją z samochodu. Równie dobrze można sobie kupić parę kilo złomu, bo tyle są warte pompy z regeneracją wykonaną na " papierze ". Pompy zregenerowane w naszym serwisie przechodzą dwu godzinny test na stole probierczym EPS 815.  Dodatkowo zdarza się tak, że oddajecie swoją pompę z uszkodzonym tylko sterownikiem a dostajecie jakiś nieużywany zatarty złom z amatorsko naprawionym sterownikiem i śrubkami pomalowanymi na żółto, co ma świadczyć że pompa jest po regeneracji
  • Uszkodzenie sterownika nie zawsze oznacza mechaniczne uszkodzenie pompy
  • Zacieranie się pompy to proces długotrwały, objawia się to różnymi dolegliwościami przez długi czas i na pewno nie kończy się w jedną sekundę , czyli nagłym zgaśnięciem silnika. Jednakże, uszkodzenia mechaniczne pompy też się zdarzają co objawia się w większości wypadków niewłaściwym kątem wtrysku, brakiem możliwości wyregulowania kąta wtrysku, twardą pracą silnika, nadmiernym dymieniem, większym spalaniem i trudnościami w odpaleniu silnika. Regeneracja mechaniczna jest wykonywana przy współpracy z jednym z zaprzyjaźnionych Serwisów Boscha a dokładniej WULKAN BOSCH SERWIS z Suchej Beskidzkiej. Pompa wtryskowa po regeneracji jest sprawdzana i kalibrowana na dedykowanym do tego stole probierczym BOSCH EPS 815

Jak sprawdzić sterownik czy jest uszkodzony i jak zdemontować

Wszystkie informacje znajdziesz w linku poniżej:

https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Ocl5g9z_UdapgWuobg/videos

lub na naszym kanale w YUTUBE.PL wpisując "PUH OMEGA"

Cennik

  • Naprawa sterownika PSG5 ( jedno wtykowy ) - 300 zł
  • Naprawa sterownika 1.7L ISUZU - 300 zł
  • Naprawa sterownika PSG16 ( dwu wtykowy ) - 500 zł
  • Pełna regeneracja pompy wtryskowej VP44 VP30 ( mechanika + elektronika ) - około 1500 zł
  • Wyzerowania immobilizera w sterowniku pompy FORD - 100 zł
  • Wymiana sterownika PSG5 pompy VP44 VP30 na inny, jeżeli wasz nie nadaje się do naprawy, bądź go fizycznie nie macie od 600 zł
  • Czujnik obrotów pompy wtryskowej (HALL) - 200 zł
  • Zielona uszczelka sterownika - gratis przy naprawie sterownika

Wysyłka

Naprawa sterownika pompy wtryskowej - wysyłka następnego dnia po otrzymaniu przesyłki, bądź odbiór w godzinę od ręki po wcześniejszym umówieniu się na dany termin i osobistym przybyciu

Płatności

  • Gotówka lub za pobraniem
  • Wystawiamy fakturę VAT na pełną regenerację pompy wtryskowej
  • Na naprawę sterownika faktura bez VAT lub paragon

Gwarancja

  • Naprawa sterownika pompy wtryskowej - 12 miesięcy
  • Regeneracja pompy wtryskowej - 12 miesięcy

Zapraszam wszystkich, których niestety spotkała awaria pompy wtryskowej do skorzystania z naszych usług. Nasze doświadczenie to ponad 10 lat i kilkanaście tysięcy naprawionych sterowników. Z największych naszych atutów mogę wymienić przede wszystkim stosowanie oryginalnego tranzystora i współpracę naszego niezależnego serwisu z Bosch serwisami z całej Polski. Niestety nawet my wiemy, że nie każdy jest w stanie dotrzeć do nas w gąszczu wszystkich ogłoszeń, które w większości są nieuczciwe. Klient szuka, dzwoni tu, potem tam, czasami znajdzie coś bliżej, choć to nie jest najważniejsze. Każdego dnia naprawiamy średnio 15 sterowników. Takie są nasze moce przerobowe. Pamiętaj tylko regeneracja fabryczna sterownika na oryginalnym tranzystorze zapewni mu długą bezawaryjną pracę.

 

OPINIE O UŻYTKOWNIKU
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.