Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa:
małopolskie
Data dodania:
26 cze 2018, 8:33
Poszukuję porady prawnej.
Mieszkam we Wspólnocie Mieszkaniowej, która wspólnotą jest tylko z nazwy, bo dla mnie jest to Spółdzielnia. Na ogrodzonym osiedlu znajduje się 5 bloków, w których mieszka 90 rodzin. Na te 5 bloków są 2 osoby w Zarządzie - nie z naszego bloku. Zarząd dba o swoje 2 bloki. Administracja nie reaguje na zgłoszenia dotyczące nieprawidłowości i zgłaszania uwag. Nie odpowiada na maile, nie egzekwuje swoich zarządzeń, nie sprawdza, czy wszyscy właściciele mieszkań stosują się do regulaminu. A osoby decydujące się szczególnie na mieszkanie w takim bloku - gdzie m2 kosztował 4.700,00 zł, muszą zdawać sobie sprawę z tego, że wszystkich lokatorów obowiązują te same zasady. W tej sytuacji nie mogą sobie pozwolić na zachowanie, które zakłócałoby spokój i utrudniało życie innym mieszkańcom. Mieszkańcy zostawiają wózki w częściach wspólnych, śmieci na noc i buty. W garażu podziemnym na drodze manewrowej naprawiają samochody, zastawiając możliwość dojazdu do miejsca parkingowego, palą tam papierosy.
Poszukuję porady - interesuje mnie, czy jest możliwość zrobienia audytu, lub zmuszenia do działania Administratora, który za rok administracji pobiera od nas opłatę roczną w wysokości 70,524 złote i żąda jeszcze dla siebie podwyżki, bo materiały biurowe mu podrożały. Nie można się doprosić nawet skoszenia trawy na osiedlu raz w miesiącu.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu sytuacji.