Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa:
dolnośląskie
Data dodania:
25 kwi 2019, 10:57
Wynajmę fontannę czekoladową na event firmowy, który organizujemy 8.06.2019 we Wrocławiu (ul. Grabiszyńska) na około 800 osób (500 dorosłych + 300 dzieci). Fontanna będzie punktem programu około godziny 14.00 i otwarta będzie przez około 2 godziny.
Zależy nam na spełnieniu wszystkich wytycznych, które otrzymaliśmy od Klienta:
1. Fontanna czekolada w sumie 20 kg (czy jest to wystarczające na taką liczbę osób na 2h działania fontanny?)
2. Wszystkie czekolady belgijskie, najwyższej jakości
3. Obsługa fontann
4. Zapewnienie akcesoriów do konsumpcji - talerzyki tekturowe fi 15 cm, serwetki, patyczki lub widelczyki
5. Zorganizowanie przystawek w konfiguracji 2 rodzaje owoców, 4 rodzaje słodyczy
**Przykładowy zestaw
- banan,
- truskawki lub winogrona zielone/fioletowe mix,
- wafelki,
- rurki kruche,
- pianki marshmallow,
- pierniczki.