Zlecenia widoczne poniżej skierowane są do wykonawców świadczących usługi. Zarejestrowani na Favore.pl wykonawcy otrzymują na swoje skrzynki e-mail zlecenia odpowiadające ich profilowi działalności. Wysyłka zleceń do wykonawców realizowana jest niezwłocznie po ich opublikowaniu w serwisie. Aby otrzymywać zlecenia ze swojej branży, zarejestruj się i dodaj usługę do odpowiedniej kategorii.
rozwiń
Zlecę administrowanie nieruchomościami należącymi do Spółdzielni nr 263974 (archiwum)
Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa: mazowieckie
Data dodania: 2 mar 2015, 16:40
TREŚĆ ZLECENIA
Zlecę administrowanie nieruchomościami należącymi do Spółdzielni.
1. Administrowanie budynkiem: 1) Nadzór nad utrzymaniem w należytym stanie, porządku i czystości pomieszczeń budynku służących do wspólnego użytku mieszkańców wraz z przylegającym do nieruchomości terenem. 2) Dbanie z należytą starannością o stan nieruchomości, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane, poprzez prowadzenie prawidłowej gospodarki remontowo-budowlanej oraz bieżącej konserwacji powierzonego budynku i urządzeń w nim znajdujących się, w ramach środków finansowych posiadanych przez Spółdzielnię. 3) Zlecanie kontroli technicznych zgodnie z wymogami prawa, bieżących napraw i konserwacji budynku w zakresie własności wspólnej. 4) Interwencja w przypadku awarii w budynku /woda, gaz, CO, energia elektr./ w zakresie własności wspólnej oraz kontrola nad usunięciem awarii i ich skutków. 5) Przygotowanie umów o dostawę energii cieplnej, energii elektrycznej, zimnej wody i odbioru ścieków kanalizacyjnych, wywozu śmieci i innych zanieczyszczeń, umowy o remonty nieruchomości i innych, oraz kontrola wykonania warunków zawartych umów. 6) Naliczanie każdemu właścicielowi zaliczek według rocznego planu kosztów uchwalonych przez Spółdzielnię stosownie do umów zawartych z dostawcą usług. 7) Monitorowanie terminowości wpłacanych przez właścicieli miesięcznych opłat z tytułu należnych zaliczek oraz naliczanie właścicielom lokali spółdzielczych odsetek za nieterminowe wpłaty w oparciu o uchwałę Spółdzielni. 8) Składanie Zarządowi rocznych raportów i sprawozdań finansowych dotyczących administrowania nieruchomością w terminie do 15 marca roku następującego po roku rozliczeniowym. 9) Przygotowanie Walnego Zgromadzenia członków Spółdzielni zgodnie z ustawą o Spółdzielniach w celu przedstawienia sprawozdania za rok poprzedni, propozycji planu gospodarczego na rok następny . 10) Przedstawiania na żądanie Zarządowi Spółdzielni informacji dotyczącej stanu finansowego, realizacji planu remontów i napraw, a także do wglądu dokumentacji finansowej. 11) Monitorowanie stanu należnych od właścicieli wpłat na koszty zarządzania nieruchomością wspólną - parkingiem i funduszu remontowego. 12) Przygotowanie dla Zarządu oferty ubezpieczenia majątku Spółdzielni i Odpowiedzialności Cywilnej. 13) Regulowanie należności za dostarczane wg umów media (woda, prąd, nieczystości, ciepło) w miarę posiadanych środków na koncie Spółdzielni. 14) Ustalenie aktualnego stanu prawnego i faktycznego nieruchomości oraz wyodrębnionych lokali, prowadzenie wykazu lokali i właścicieli lokali. 15) Informowanie lokatorów o terminach planowanych remontów. 16) Administrator zobowiązuje się przedstawić Zarządowi Spółdzielni raz na kwartał sprawozdanie finansowe z wydatkowanych środków, do 20-tego dnia następnego kwartału. 17) Administrator zobowiązuje się do publikowania na stronie internetowej Spółdzielni uchwał rady i walnych zgromadzeń. 2. Księgowość (opcjonalnie): Zapewnienie prowadzenia dla Spółdzielni księgowości finansowej oraz rozliczanie zobowiązań Spółdzielni w Urzędzie Skarbowym. 3. Obsługa techniczna budynku (forma) 4. E-kartoteka internetowa (obsługa)