Zlecenia widoczne poniżej skierowane są do wykonawców świadczących usługi. Zarejestrowani na Favore.pl wykonawcy otrzymują na swoje skrzynki e-mail zlecenia odpowiadające ich profilowi działalności. Wysyłka zleceń do wykonawców realizowana jest niezwłocznie po ich opublikowaniu w serwisie. Aby otrzymywać zlecenia ze swojej branży, zarejestruj się i dodaj usługę do odpowiedniej kategorii.
rozwiń
Zlecę demontaż pokryć dachowych azbestowych, Masłów nr 264526 (archiwum)
Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa: świętokrzyskie
Data dodania: 4 mar 2015, 13:09
TREŚĆ ZLECENIA
Zlecę demontaż pokryć dachowych wykonanych z płyt azbestowo-cementowych
1. Przedmiot zamówienia stanowi usługa polegająca na: Demontaż pokryć dachowych wykonanych z płyt azbestowo-cementowych (w tym: organizacja i zabezpieczenie placu robót oraz uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót i ewentualna wypłata odszkodowań z tytułu szkód powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi),transport, zdemontowanych pokryć dachowych, zdeponowanie i unieszkodliwienie na składowisku odpadów z budynków mieszkalnych i gospodarczych znajdujących się na terenie gminy Masłów. a) Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest przewidzianych do usunięcia w ramach realizacji zamówienia wynosi około 6000 m2 (Zamawiający stosuje przelicznik 1m2 =11 kg) 2. Usuwanie odpadów zawierających azbest zalegających na posesjach- transport, zdeponowanie i unieszkodliwienie na składowisku odpadów. a) Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest przewidzianych do usunięcia w ramach realizacji zamówienia wynosi około 12000 m2 (Zamawiający stosuje przelicznik 1m2 =11 kg) Planowana do usunięcia powierzchnia pokryć dachowych może ulec zmniejszeniu o ile właściciele budynków mieszkalnych i gospodarczych odstąpią od umowy z Zamawiającym. Wykaz nieruchomości z których należy usunąć azbest zostanie przekazany Wnioskodawcy po rozstrzygnięciu zapytania ofertowego. 3. Przekazanie zamawiającemu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów (azbest, eternit) do ostatecznej utylizacji. Z uwagi na fakt, iż zadanie będzie dofinansowane ze środków WFOŚiGW w Kielcach zobowiązany jest przekazywać odpady na składowisko odpadów niebezpiecznych, zgodnie z ustawą o odpadach, do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być poddane odzyskowi lub unieszkodliwieniu, tj. na składowisko odpadów niebezpiecznych w Dobrowie, gm. Tuczępy. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, m. in.: - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2013 poz.1232z póź. zm.) - ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z dnia 08.01.2013 r. poz.21z póź. zm.) - ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011r. Nr 227, poz. 1367 z póź. zm.) ; - ustawą z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 3, poz. 20 z późn. zm.), - rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2010 r. Nr 162, poz. 1089), - rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8, poz. 31)
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.
Termin realizacji zamówienia:
rozpoczęcie robót 01.04. 2015 r.
zakończenie robót 31.10.2015 r.
Oferta powinna być:
opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefony, NIP, podpisana czytelnie przez Wykonawcę.
Oferty składać do dnia: 13-03-2015, godz: 15:20 tylko pisemnie