Zlecenia widoczne poniżej skierowane są do wykonawców świadczących usługi. Zarejestrowani na Favore.pl wykonawcy otrzymują na swoje skrzynki e-mail zlecenia odpowiadające ich profilowi działalności. Wysyłka zleceń do wykonawców realizowana jest niezwłocznie po ich opublikowaniu w serwisie. Aby otrzymywać zlecenia ze swojej branży, zarejestruj się i dodaj usługę do odpowiedniej kategorii.
rozwiń
Zlecę dostawę i montaż linii diagnostycznej - badanie sił hamujących pojazdów, Słupsk nr 267341 (archiwum)
Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa: warmińsko-mazurskie
Data dodania: 17 mar 2015, 15:48
TREŚĆ ZLECENIA
Zlecę dostawę i montaż linii diagnostycznej
1. Dostawa i montaż linii diagnostycznej ; 2) uruchomienie i wykonanie prób technologicznych zainstalowanych urządzeń; 3) przeszkolenie 8 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji zainstalowanych urządzeń; 4) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu: a) projektu rozmieszczenia urządzeń składających się na linię diagnostyczną w uzgodnieniu z Zamawiającym; b) rysunków technicznych fundamentów poszczególnych urządzeń z zaznaczeniem przyłączy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, c) rysunków technicznych dotyczących poprowadzenia przyłączy i mediów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania linii diagnostycznej w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; d) ram fundamentowych dla prawidłowego wykonania fundamentów urządzeń, i dostarczenie ich w ciągu 48 godzin na sygnał zamawiającego. 5) dostarczenie Zamawiającemu kompletu dokumentacji, w skład, której wchodzą: a) dokumenty określające warunki gwarancji; b) dokumentacja techniczno-ruchową przedmiotu zamówienia w języku polskim, zawierającą informację w zakresie obsługi i konserwacji, ewentualnych materiałów eksploatacyjnych (w tym smarnych) ; c) dokumentacja techniczną (z uwzględnieniem schematu instalacji elektrycznej, mechanicznej i hydraulicznej) w języku polskim; d) dokumentacja wymaganą przy odbiorze i rejestracji urządzenia przez Transportowy Dozór Techniczny (cztery egzemplarze dokumentacji) ; e) bezterminowa licencja na oprogramowanie do obsługi zamontowanej linii diagnostycznej.
LINIA DIAGNOSTYCZNA OBEJMUJE:
1) Urządzenie rolkowe do badania sił hamujących pojazdów o dmc powyżej 3,5 t wraz z wyposażeniem dodatkowym, zgodne z poniższym opisem: a) urządzenie musi posiadać aktualny certyfikat ITS; b) maksymalny nacisk na oś - 18 ton; c) urządzenie musi być wyposażone w: - urządzenie przystosowane do montażu wagi; - bezprzewodowy miernik siły nacisku na pedał hamulca; - bezprzewodowy czujnik ciśnienia w układzie pneumatycznym; - hamulec elektromagnetyczny (blokada rolek po pomiarze) ; - monitor powtarzający tzw. repetytor, nie mniejszy niż 42 LCD ze wskaźnikami zegarów siły hamowania i pomiaru zbieżności kół, jednocześnie wyświetlający komunikaty i komendy dla diagnosty (z możliwością zamontowania na ścianie lub stojaku) ; - falowniki zapewniające zmniejszenie poboru mocy. - Tensometryczny układ pomiarowy. - Zakres pomiarowy sił hamujących 0 - 30 kN.
2) Centralną jednostkę sterującą zawierającą: a) szafkę sterująca zapewniająca cyfrowe sterowanie urządzeniem ze wspólnego pulpitu operatorskiego i jeden wydruk kontrolny z przeprowadzonego badania, komunikaty i polecenia dla diagnosty, wyniki pomiarów i grafikę prezentowana na ekranie monitora i powtarzaną na repetytorze b) oprogramowanie do obsługi linii diagnostycznej - obsługa programu do wyboru za pośrednictwem klawiatury, myszki, monitora dotykowego w zależności od urządzenia sterującego podłączonego do komputera, c) pilot zdalnego sterowania ze wzmacniaczem o zasięgu min. 50 m; d) drukarkę laserową A4; e) komputer klasy PC z klawiaturą, monitorem LCD (min. 21), systemem operacyjnym nie starszym niż Windows 7, dyskiem z pamięcią SSD. f) sterownik z pamięcią FRAM (dane dotyczące kalibracji urządzeń przechowywane w sterowniku) Centralna jednostka sterująca powinna zapewniać możliwość podpięcia do programu obsługującego wyników z innych urządzeń typu analizator spalin, przyrząd do kontroli złącza elektrycznego pojazd-naczepa, czytnik EOBD, itp.
3) Urządzenie do wymuszania szarpnięć kołami jezdnymi pojazdu dla kontroli luzów w elementach zawieszenia i układu kierowniczego o dmc powyżej 3,5 t - tzw. szarpak, wraz z wyposażeniem dodatkowym, zgodny z poniższym opisem: a) maksymalny nacisk na oś 18 ton; b) zasilacz hydrauliczny; c) max ciśnienie zasilacza hydraulicznego 16MPa; d) skok płyty szarpiącej 100 mm; e) zasilanie 3x400V, moc zainstalowana max 2,0 kW; f) ruchy płyt szarpiących poprzeczne oraz wzdłużne; g) płyty szarpiące zabezpieczone powłoka galwaniczną; h) urządzenie umożliwiające bezprzewodowe zdalne sterowanie ruchami płyt szarpaka.
4) Urządzenie do oceny prawidłowości ustawienia kół jezdnych pojazdu o dmc powyżej 3,5 t. a) max. nacisk koła na zespół najazdowy 8 ton/max nacisk 16 ton; b) zakres pomiarowy do +/- 25 mm; c) płyta najazdowa zabezpieczona powłoką galwaniczną; d) sterowanie, wyświetlanie wyników i wydruk przez CJS (centralną jednostkę sterującą) ; e) powtarzanie wyświetlania na repetytorze głównym; f) sterowanie pomiaru za pomocą pilota jednostki.
5) Urządzenie do kontroli geometrii ustawienia kół autobusów, samochodów ciężarowych, naczep i przyczep a) zaciski z zakresem 14-24; b) 2 obrotnice w zestawie; c) zespoły pomiarowe z łącznością radiową; d) komplet liniałów e) komputer z monitorem LCD wielkości najmniej 19 i drukarką kolorową, z systemem operacyjnym nie starszym niż Windows
... pełny opis w załączniku
termin realizacji: Wciągu 4 tygodni od przekazania pisemnej informacji Zamawiającego o gotowości obiektu do montażu linii diagnostycznej, nie później jednak niż do 31 sierpnia 2015 r.