favore.pl
Favore.plZleceniaZlecenia dla firmy i biuraZlecenia zaopatrzenie i wyposażenie biurZlecenia drukarki, kopiarki

Zlecę dzierżawę urządzeń wielofunkcyjnych, Wrocław, dolnośląskie

Zlecenie straciło ważność.
Zobacz poniżej aktualnie dostępne podobne zlecenia.
Zlecenia widoczne poniżej skierowane są do wykonawców świadczących usługi. Zarejestrowani na Favore.pl wykonawcy otrzymują na swoje skrzynki e-mail zlecenia odpowiadające ich profilowi działalności. Wysyłka zleceń do wykonawców realizowana jest niezwłocznie po ich opublikowaniu w serwisie. Aby otrzymywać zlecenia ze swojej branży, zarejestruj się i dodaj usługę do odpowiedniej kategorii. rozwiń
KATEGORIE
Zleć wykonanie pracyprzebieraj w ofertach wykonawców Zarejestruj swoją firmęotrzymuj zlecenia na e-mail

Zlecę dzierżawę urządzeń wielofunkcyjnych, Wrocław nr 272409 (archiwum)

Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa: dolnośląskie
Data dodania: 20 kwi 2015, 14:50
TREŚĆ ZLECENIA
Zlecę dzierżawę urządzeń wielofunkcyjnych

1. dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych A3 do kopiowania, drukowania i skanowania w ilości 17 szt. zwanych dalej urządzeniami, mających co najmniej parametry określone w Załączniku nr 2 do umowy oraz nadzór eksploatacyjny, nad tymi urządzeniami, jak również zaopatrywanie w materiały eksploatacyjne. Zamawiający planuje wykonać na urządzeniach Wykonawcy ok. 1080000 kopii/wydruków czarno-białych i 210000 wydruków kolorowych

2. dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych A4 do kopiowania, drukowania, faxu i skanowania w ilości 9 szt. zwanych dalej urządzeniami, mających co najmniej parametry określone w Załączniku nr 3 do umowy oraz nadzór eksploatacyjny, nad tymi urządzeniami, jak również zaopatrywanie w materiały eksploatacyjne. Zamawiający planuje wykonać na urządzeniach wykonawcy ok. 240000 kopii/wydruków czarno-białych.


Usługa obejmuje:
1 dostawę oraz zainstalowanie urządzeń w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego (załącznik nr 1), w ciągu 7 (siedmiu) dni roboczych od dnia podpisania umowy.
2 kompleksową obsługę serwisową przedmiotu zamówienia, a w szczególności:
a) wykonywanie przeglądów technicznych zgodnie z dokumentacją techniczną, wymogami określonymi przez producenta i instrukcjami obsługi;
b) dokonywanie napraw, przeglądów, dostarczanie urządzeń zastępczych na czas naprawy trwającej, dokonywanie regulacji oraz kontroli stanu technicznego urządzeń.
c) stałe utrzymanie parametrów techniczno-użytkowych urządzeń na poziomie określonym przez ich producenta.
d) dostarczanie i montaż na własny koszt wszelkich materiałów eksploatacyjnych (zwłaszcza tonerów) z wyjątkiem papieru, wymiana zużytych elementów urządzeń, dopuszczonych do zastosowania przez producenta urządzeń, niezbędnych do prawidłowego działania urządzeń wielofunkcyjnych, w celu zapewnienia ich ciągłej i prawidłowej pracy. Dostarczenie, dla każdego urządzenia, po jednym tonerze
zapasowym (dla zapewnienia ciągłości pracy).
e) użyte przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne winny być fabrycznie nowe, sygnowane logiem producenta oferowanego urządzenia.
f) przeszkolenie pracowników Zamawiającego (odpowiednio do lokalizacji urządzenia) w zakresie obsługi urządzenia (w szczególności wymiany tonerów, kasowania danych).
g) udzielanie konsultacji w sprawach obsługi urządzeń.
h) wykonywanie napraw (tj. usuwanie wszelkich usterek i awarii)- zgłoszonych przez Zamawiającego (telefonicznie, pisemnie, za pośrednictwem faksu, poczty elektronicznej) w okresie obowiązywania umowy. Naprawa każdego urządzenia musi być wykonana w ciągu maksymalnie 48 godzin od licząc od godziny powiadomienia Wykonawcy o uszkodzeniu.
i) systematyczny odbiór od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych ( w tym tonerów), zużytych elementów urządzeń i ich utylizacja.
j) dostarczenie instrukcji obsługi dla wydzierżawionych urządzeń, w języku polskim.
k) przekazanie i odbiór wydzierżawionych urządzeń do i po upływie okresu obowiązywania umowy; sporządzenie z udziałem Zamawiającego protokołów zdawczo - odbiorczych w dacie przejęcia i zdania urządzenia.
l) w dacie przejęcia i zdania urządzenia sporządzenie z udziałem Zamawiającego protokołów dotyczących stanu liczników urządzeń będących przedmiotem umowy.

termin realizacji: 12 miesięcy od daty podpisania umowy..

Oferty składać do dnia: 24-04-2015, godz: 11:00

Wybierz kategorię zleceń

Wybierz lokalizację