favore.pl
Favore.plZleceniaZlecenia rozrywka, imprezy i sztukaZlecenia gastronomiczneZlecenia catering

Zlecę kompleksową obsługę gastronomiczną imprezy plenerowej, Starachowice, świętokrzyskie

Zlecenie straciło ważność.
Zobacz poniżej aktualnie dostępne podobne zlecenia.
Zlecenia widoczne poniżej skierowane są do wykonawców świadczących usługi. Zarejestrowani na Favore.pl wykonawcy otrzymują na swoje skrzynki e-mail zlecenia odpowiadające ich profilowi działalności. Wysyłka zleceń do wykonawców realizowana jest niezwłocznie po ich opublikowaniu w serwisie. Aby otrzymywać zlecenia ze swojej branży, zarejestruj się i dodaj usługę do odpowiedniej kategorii. rozwiń
KATEGORIE
Zleć wykonanie pracyprzebieraj w ofertach wykonawców Zarejestruj swoją firmęotrzymuj zlecenia na e-mail

Zlecę kompleksową obsługę gastronomiczną imprezy plenerowej, Starachowice nr 270252 (archiwum)

Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa: świętokrzyskie
Data dodania: 1 kwi 2015, 11:31
TREŚĆ ZLECENIA
Zlecę kompleksową obsługę gastronomiczną imprezy plenerowej

Zakres usługi obejmuje:
a. zapewnienie zadaszonej wiaty o wymiarach 15mbx10mb wraz z jej montażem i demontażem;
b. zapewnienie stolików i ławek pod wiatę dla 300 osób;
c. dystrybucji piwa o zawartości alk. do 3,5 % w kubkach plastikowych nalewanych w systemie Turbota - min. 5 rollbarów;
d. sprzedaży napojów bezalkoholowych;
e. przygotowaniu i sprzedaży potraw z grilla (kiełbaski, szaszłyki, kebab, itp.)
f. sprzedaż gotowych artykułów spożywczych (ciastka, chipsy, palulszki, lody, prażynki itp.)
g. rozstawienie koszy na śmieci wokół rollbarów i stanowisk gastronomicznych oraz zadbania o czystość w czasie trwania imprezy i po jej zakończeniu.

Wykonawca uzyska wyłączność na prowadzenie działalności gastronomicznej na terenie Jarmarku.
Zamawiający może zapewnić Wykonawcy dostęp do źródła energii elektrycznej dla małych mocy przyłączeniowych (zabezpieczenie 63A) i wody. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie atestowane okablowanie od miejsca poboru energii elektrycznej odpowiadające wymogom BHP i warunkom techniczno - elektrycznym. Wykonawca we własnym zakresie zainstaluje podlicznik energii elektrycznej i wody, z których odczyty będą stanowiły podstawę naliczenia opłaty za zużytą energię i wodę.
Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania zgody Stacji Epidemiologicznej na sprzedaż i działalność gastronomiczną oraz wszelkich innych zaświadczeń i pozwoleń wymaganych do świadczenia ww. usług.
Zamawiający użyczy Wykonawcy teren na obszarze wyznaczonym mapą stanowiącą załącznik nr 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 - Istotnie postanowienia umowy.

termin realizacji: 30-31.05.2015 r. w godzinach 16:00 - 21:30.

Oferty składać do dnia: 09-04-2015, godz: 13:00

Wybierz kategorię zleceń

Wybierz lokalizację