favore.pl
Favore.plZleceniaZlecenia remontowo - budowlaneZlecenia budowlaneZlecenia place zabaw, zjeżdżalnie, huśtawki

Zlecę kompleksowe usługi bieżącego utrzymania placów zabaw - Opole, opolskie

Zlecenie straciło ważność.
Zobacz poniżej aktualnie dostępne podobne zlecenia.
Zlecenia widoczne poniżej skierowane są do wykonawców świadczących usługi. Zarejestrowani na Favore.pl wykonawcy otrzymują na swoje skrzynki e-mail zlecenia odpowiadające ich profilowi działalności. Wysyłka zleceń do wykonawców realizowana jest niezwłocznie po ich opublikowaniu w serwisie. Aby otrzymywać zlecenia ze swojej branży, zarejestruj się i dodaj usługę do odpowiedniej kategorii. rozwiń
KATEGORIE
Zleć wykonanie pracyprzebieraj w ofertach wykonawców Zarejestruj swoją firmęotrzymuj zlecenia na e-mail

Zlecę kompleksowe usługi bieżącego utrzymania placów zabaw - Opole nr 520080 (archiwum)

Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa: opolskie
Data dodania: 22 sie 2017, 13:26
TREŚĆ ZLECENIA
Zlecę kompleksowe usługi bieżącego utrzymania placów zabaw oraz piaskownic na terenie Gminy , tj. usługi związane z przeglądami, naprawami i konserwacjami placów zabaw zlokalizowanych na terenie Gminy zgodnie z wykazem placów zabaw, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Wykonywanie systematycznych kontroli wszystkich elementów wyposażenia placów zabaw, w tym ogrodzeń, urządzeń zabawowych, elementów małej architektury, małej architektury oraz innych nawierzchni placów zabaw
a) Kontrola regularna - kontrole wykonywane raz na tydzień (harmonogram kontroli zostanie ustalony z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego po podpisaniu umowy), których zadaniem jest przeprowadzenie oględzin i sprawdzeniu ogólnego stanu urządzeń, a w szczególności uszkodzeń, wynikających z aktów wandalizmu.
Czynnościom kontrolnym będą podlegały w szczególności: poziom i czystość nawierzchni (rozbite butelki, niedopałki papierosów, odchody zwierząt), kompletność urządzeń, zużycie urządzeń (stan połączeń, łańcuchów, mocowanie siedzisk, stan wykończeń elementów wygładzonych, ewentualnych pęknięć i ubytków sklejki, przykrycie fundamentów, ogólny stan bezpieczeństwa placów) Kontrola będzie udokumentowana poprzez dokonanie wpisów w formularzu, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy;
b) Systematyczna kontrola funkcjonalna - kontrola wykonywana raz w miesiącu (harmonogram kontroli zostanie ustalony z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającym po podpisaniu umowy), polegające na sprawdzeniu funkcjonalności i stabilności sprzętu, głównie jego zużycia Kontrola funkcyjna powinna być przeglądem bardziej szczegółowym, niż kontrola regularna i powinna obejmować sprawdzenie:
- stanu elementów drewnianych i metalowych pod kątem pęknięć i ubytków, śladów rozkładu i korozji,
- stanu połączeń spawanych i skręcanych,
- zużycia części ruchomych (tarcie, skrzypienie itp.),
- występowania ostrych krawędzi,
- poziomu zużycia i stabilności urządzeń,
- stanu lin,
- kompletności i bezpieczeństwa ogrodzeń,
- czytelności regulaminu;
Kontrola będzie udokumentowana poprzez dokonanie wpisów w formularzu, stanowiącym załącznik nr 3 do umowy;
c) Kontrola podstawowa - raz w roku, tj. we wrześniu, która zastąpi jedną z kontroli funkcjonalnych.
Kontrola podstawowa powinna ocenić ogólny poziom bezpieczeństwa na placach zabaw i polegać, stanu fundamentów i nawierzchni (może wymagać odkopywania lub wyremontowania różnych części), śladów rozkładu i /lub korozji oraz możliwych zmian w poziomie bezpieczeństwa, która będzie podstawą likwidacji urządzeń zabawowych, które po przerwie zimowej stanowią niebezpieczeństwo dla zdrowia i życia ich użytkowników Kontrola zostanie udokumentowania za pomocą formularza, stanowiącego załącznik nr 4 do umowy;
d) Pomontażowy przegląd placów zabaw - kontrola na nowopowstałym placach zabaw przed oddaniem ich do użytku oraz na placach zabaw modernizowanych lub ponownie montowanych w nowej lokalizacji wykonywana na wezwanie Zamawiającego.
Kontrola polegać będzie na sprawdzeniu wszystkich elementów placu zabaw oraz nawierzchni pod kątem zgodności z obowiązującymi normami PN-EN 1176:2009, PN-EN 1177:2009 i PN-EN 16630:2015. Kontrola zostanie udokumentowana za pomocą formularza, stanowiącego załącznik nr 5 do umowy;
e) Na prośbę Zamawiającego udzielanie konsultacji oraz opinii przy tworzeniu i odbiorze dokumentacji projektowych placów zabaw w zakresie obowiązujących norm 1176:2009 i PN-EN 1177:2009. 2) Założenie i bieżące prowadzenie książki placu zabaw dla każdego placu oddzielnie i zapisywanie w nim wykonanych przeglądów i kontroli.
Książki placów zabaw będą przechowywane u Wykonawcy i okazywane do kontroli przedstawicielowi Zamawiającego, a po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia zostaną przekazane Zamawiającemu; 3) Bieżące utrzymanie placów zabaw oraz piaskownic z uwzględnieniem poniższych zapisów:
a) wykonywanie drobnych czynności i napraw wynikających z bieżącej eksploatacji, tj. w szczególności:
- mocowanie poluzowanych lub zdemontowanych desek, połówek, belek, - smarowanie części ruchomych urządzeń,
- dokręcanie obluzowanych wkrętów, śrub, nakrętek,
- regulowanie naciągu lin,
- naprawy zamków, skobli i haczyków w furtkach ogrodzeń,
- demontaż zniszczonych urządzeń,
- mocowanie łańcuchów,
- usuwanie drzazg i zadziorów elementów drewnianych,
- konserwacja ogrodzeń i furtek ogrodzeniowych oraz palisad (przybijanie przęseł smarowanie, prostowanie wygiętych części, mocowanie luźnych elementów),
- inne naprawy niewymagające zakupu części zamiennych;
b) dokonywanie wymiany zużytych części i bieżących napraw zniszczonych elementów ogrodzeń i palisady;
c) w razie stwierdzenia niebezpiecznego jakiegokolwiek uszkodzenia tymczasowe zabezpieczenie urządzenia przed użytkowaniem taśmą ostrzegawczą i zamieszczenie informacji o uszkodzeniu urządzenia,
d) naprawa uszkodzonych elementów urządzeń zabawowo sportowych oraz elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci), w szczególności: - naprawa uszkodzonego siedziska huśtawki, zniszczonego elementu daszku domku/wieży, zjeżdżalni, itp. - wymiana zniszczonych desek piaskownicy (boczna lub siedziskowa)- wymiana zniszczonych /uszkodzonych zaślepek na śruby i drobnych elementów montażowych śrub, wkrętów, (Naprawy nie obejmują wymiany całych elementów urządzeń zabawowych i sportowych czy urządzeń małej architektury jak ławki i kosze na śmieci.
Decyzje o wymianie całych elementów lub urządzeń w przypadku braku możliwości naprawy z powodu znacznego zniszczenia podejmuje Zamawiający, stanowi to przedmiot odrębnego zlecenia/umowy).
e) demontaż urządzeń zabawowo sportowych oraz elementów małej architektury (ławki, kosze naśmieci)- łącznie z usunięciem fundamentów nie nadających się do dalszego użytkowania przez dzieci ze względów bezpieczeństwa, gdy koszt naprawy przewyższa ich realną wartość.
Decyzje o w/w czynnościach na wniosek Wykonawcy podejmuje każdorazowo Zamawiający,
f) impregnacja elementów drewnianych na placach zabaw (impregnacji podlegają wszystkie elementy w tym także wiaty, ławki, stoły, pergole, altany, kosze na śmieci) minimum raz w roku oraz w razie potrzeby, tj. gdy powłoka lakiernicza budzi zastrzeżenia, jest zniszczona lub skorodowana, malowanie metalowych elementów urządzeń zabawowych i sportowych oraz małej architektury (ławki, regulaminy, kosze na śmieci),
g) regulaminy placów zabaw - demontaż regulaminu placu zabaw łącznie z usunięciem betonowych fundamentów - uzupełnianie, wymiana zniszczonych/uszkodzonych regulaminów placów zabaw
h) niwelacja podłoża wokół urządzeń zasypywanie dołków pod urządzeniami, przegrabienie podłoży z materiałów sypkich i usunięcie zanieczyszczeń, w tym przerastających podłoża chwastów i darni, wyrównanie nawierzchni przy i pod urządzeniami zabawowymi, ścięcie nagromadzonej ziemi, piasku.

Wybierz kategorię zleceń

Wybierz lokalizację