Zlecenia widoczne poniżej skierowane są do wykonawców świadczących usługi. Zarejestrowani na Favore.pl wykonawcy otrzymują na swoje skrzynki e-mail zlecenia odpowiadające ich profilowi działalności. Wysyłka zleceń do wykonawców realizowana jest niezwłocznie po ich opublikowaniu w serwisie. Aby otrzymywać zlecenia ze swojej branży, zarejestruj się i dodaj usługę do odpowiedniej kategorii.
rozwiń
Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa: opolskie
Data dodania: 22 sie 2017, 13:26
TREŚĆ ZLECENIA
Zlecę kompleksowe usługi bieżącego utrzymania placów zabaw oraz piaskownic na terenie Gminy , tj. usługi związane z przeglądami, naprawami i konserwacjami placów zabaw zlokalizowanych na terenie Gminy zgodnie z wykazem placów zabaw, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wykonywanie systematycznych kontroli wszystkich elementów wyposażenia placów zabaw, w tym ogrodzeń, urządzeń zabawowych, elementów małej architektury, małej architektury oraz innych nawierzchni placów zabaw a) Kontrola regularna - kontrole wykonywane raz na tydzień (harmonogram kontroli zostanie ustalony z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego po podpisaniu umowy), których zadaniem jest przeprowadzenie oględzin i sprawdzeniu ogólnego stanu urządzeń, a w szczególności uszkodzeń, wynikających z aktów wandalizmu. Czynnościom kontrolnym będą podlegały w szczególności: poziom i czystość nawierzchni (rozbite butelki, niedopałki papierosów, odchody zwierząt), kompletność urządzeń, zużycie urządzeń (stan połączeń, łańcuchów, mocowanie siedzisk, stan wykończeń elementów wygładzonych, ewentualnych pęknięć i ubytków sklejki, przykrycie fundamentów, ogólny stan bezpieczeństwa placów) Kontrola będzie udokumentowana poprzez dokonanie wpisów w formularzu, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy; b) Systematyczna kontrola funkcjonalna - kontrola wykonywana raz w miesiącu (harmonogram kontroli zostanie ustalony z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającym po podpisaniu umowy), polegające na sprawdzeniu funkcjonalności i stabilności sprzętu, głównie jego zużycia Kontrola funkcyjna powinna być przeglądem bardziej szczegółowym, niż kontrola regularna i powinna obejmować sprawdzenie: - stanu elementów drewnianych i metalowych pod kątem pęknięć i ubytków, śladów rozkładu i korozji, - stanu połączeń spawanych i skręcanych, - zużycia części ruchomych (tarcie, skrzypienie itp.), - występowania ostrych krawędzi, - poziomu zużycia i stabilności urządzeń, - stanu lin, - kompletności i bezpieczeństwa ogrodzeń, - czytelności regulaminu; Kontrola będzie udokumentowana poprzez dokonanie wpisów w formularzu, stanowiącym załącznik nr 3 do umowy; c) Kontrola podstawowa - raz w roku, tj. we wrześniu, która zastąpi jedną z kontroli funkcjonalnych. Kontrola podstawowa powinna ocenić ogólny poziom bezpieczeństwa na placach zabaw i polegać, stanu fundamentów i nawierzchni (może wymagać odkopywania lub wyremontowania różnych części), śladów rozkładu i /lub korozji oraz możliwych zmian w poziomie bezpieczeństwa, która będzie podstawą likwidacji urządzeń zabawowych, które po przerwie zimowej stanowią niebezpieczeństwo dla zdrowia i życia ich użytkowników Kontrola zostanie udokumentowania za pomocą formularza, stanowiącego załącznik nr 4 do umowy; d) Pomontażowy przegląd placów zabaw - kontrola na nowopowstałym placach zabaw przed oddaniem ich do użytku oraz na placach zabaw modernizowanych lub ponownie montowanych w nowej lokalizacji wykonywana na wezwanie Zamawiającego. Kontrola polegać będzie na sprawdzeniu wszystkich elementów placu zabaw oraz nawierzchni pod kątem zgodności z obowiązującymi normami PN-EN 1176:2009, PN-EN 1177:2009 i PN-EN 16630:2015. Kontrola zostanie udokumentowana za pomocą formularza, stanowiącego załącznik nr 5 do umowy; e) Na prośbę Zamawiającego udzielanie konsultacji oraz opinii przy tworzeniu i odbiorze dokumentacji projektowych placów zabaw w zakresie obowiązujących norm 1176:2009 i PN-EN 1177:2009. 2) Założenie i bieżące prowadzenie książki placu zabaw dla każdego placu oddzielnie i zapisywanie w nim wykonanych przeglądów i kontroli. Książki placów zabaw będą przechowywane u Wykonawcy i okazywane do kontroli przedstawicielowi Zamawiającego, a po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia zostaną przekazane Zamawiającemu; 3) Bieżące utrzymanie placów zabaw oraz piaskownic z uwzględnieniem poniższych zapisów: a) wykonywanie drobnych czynności i napraw wynikających z bieżącej eksploatacji, tj. w szczególności: - mocowanie poluzowanych lub zdemontowanych desek, połówek, belek, - smarowanie części ruchomych urządzeń, - dokręcanie obluzowanych wkrętów, śrub, nakrętek, - regulowanie naciągu lin, - naprawy zamków, skobli i haczyków w furtkach ogrodzeń, - demontaż zniszczonych urządzeń, - mocowanie łańcuchów, - usuwanie drzazg i zadziorów elementów drewnianych, - konserwacja ogrodzeń i furtek ogrodzeniowych oraz palisad (przybijanie przęseł smarowanie, prostowanie wygiętych części, mocowanie luźnych elementów), - inne naprawy niewymagające zakupu części zamiennych; b) dokonywanie wymiany zużytych części i bieżących napraw zniszczonych elementów ogrodzeń i palisady; c) w razie stwierdzenia niebezpiecznego jakiegokolwiek uszkodzenia tymczasowe zabezpieczenie urządzenia przed użytkowaniem taśmą ostrzegawczą i zamieszczenie informacji o uszkodzeniu urządzenia, d) naprawa uszkodzonych elementów urządzeń zabawowo sportowych oraz elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci), w szczególności: - naprawa uszkodzonego siedziska huśtawki, zniszczonego elementu daszku domku/wieży, zjeżdżalni, itp. - wymiana zniszczonych desek piaskownicy (boczna lub siedziskowa)- wymiana zniszczonych /uszkodzonych zaślepek na śruby i drobnych elementów montażowych śrub, wkrętów, (Naprawy nie obejmują wymiany całych elementów urządzeń zabawowych i sportowych czy urządzeń małej architektury jak ławki i kosze na śmieci. Decyzje o wymianie całych elementów lub urządzeń w przypadku braku możliwości naprawy z powodu znacznego zniszczenia podejmuje Zamawiający, stanowi to przedmiot odrębnego zlecenia/umowy). e) demontaż urządzeń zabawowo sportowych oraz elementów małej architektury (ławki, kosze naśmieci)- łącznie z usunięciem fundamentów nie nadających się do dalszego użytkowania przez dzieci ze względów bezpieczeństwa, gdy koszt naprawy przewyższa ich realną wartość. Decyzje o w/w czynnościach na wniosek Wykonawcy podejmuje każdorazowo Zamawiający, f) impregnacja elementów drewnianych na placach zabaw (impregnacji podlegają wszystkie elementy w tym także wiaty, ławki, stoły, pergole, altany, kosze na śmieci) minimum raz w roku oraz w razie potrzeby, tj. gdy powłoka lakiernicza budzi zastrzeżenia, jest zniszczona lub skorodowana, malowanie metalowych elementów urządzeń zabawowych i sportowych oraz małej architektury (ławki, regulaminy, kosze na śmieci), g) regulaminy placów zabaw - demontaż regulaminu placu zabaw łącznie z usunięciem betonowych fundamentów - uzupełnianie, wymiana zniszczonych/uszkodzonych regulaminów placów zabaw h) niwelacja podłoża wokół urządzeń zasypywanie dołków pod urządzeniami, przegrabienie podłoży z materiałów sypkich i usunięcie zanieczyszczeń, w tym przerastających podłoża chwastów i darni, wyrównanie nawierzchni przy i pod urządzeniami zabawowymi, ścięcie nagromadzonej ziemi, piasku.