favore.pl
Favore.plZleceniaZlecenia remontowo - budowlaneZlecenia budowlaneZlecenia nadzór budowlany

Zlecę pełnienie nadzoru inwestorskiego - Termomodernizacja budynku F, Warszawa, mazowieckie

Zlecenie straciło ważność.
Zobacz poniżej aktualnie dostępne podobne zlecenia.
Zlecenia widoczne poniżej skierowane są do wykonawców świadczących usługi. Zarejestrowani na Favore.pl wykonawcy otrzymują na swoje skrzynki e-mail zlecenia odpowiadające ich profilowi działalności. Wysyłka zleceń do wykonawców realizowana jest niezwłocznie po ich opublikowaniu w serwisie. Aby otrzymywać zlecenia ze swojej branży, zarejestruj się i dodaj usługę do odpowiedniej kategorii. rozwiń
KATEGORIE
Zleć wykonanie pracyprzebieraj w ofertach wykonawców Zarejestruj swoją firmęotrzymuj zlecenia na e-mail

Zlecę pełnienie nadzoru inwestorskiego - Termomodernizacja budynku F, Warszawa nr 229818 (archiwum)

Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa: mazowieckie
Data dodania: 29 sie 2014, 11:42
TREŚĆ ZLECENIA
Zlecę pełnienie nadzoru inwestorskiego - Termomodernizacja budynku F

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji projektu pod nazwą: Termomodernizacja budynku F wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne".

Przedmiotowy projekt zakłada wykonanie następujących prac:
1. Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku wełną mineralną gr. 12cm.,
2. Wymianę okien,
3. Wymianę drzwi,
4. Ocieplenie ścian zewnętrznych pomieszczenia technicznego wełną mineralną gr. 10 cm.,
5. Ocieplenie stropodachów niewentylowanych warstwą 13 cm. styropapy,
6. Ocieplenie zadaszenia nad wejściem głównym do budynku warstwą styropapy dr. 13 cm.,
7. Wykonanie prac wykończeniowych na elewacjach (tynkowanie, malowanie, montaż obróbek blacharskich,
8. Wykonanie instalacji odgromowej,
9. Wymiana 145 szt. opraw oświetleniowych na energooszczędne.

Rzeczowo finansowy termin realizacji projektu planowany jest na 31.12.2014r.

Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.:
1.Wykonawca zobowiązuje się do reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in. Prawa budowlanego, Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakimi powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U z 2012r., poz.739) oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, w tym w szczególności:
a)Sprawdzenia dokumentacji projektowej na każdym etapie Inwestycji z wnoszeniem stosownych uwag i przedstawieniem do zaakceptowania przez Zamawiającego oraz egzekwowania wprowadzenia zmian, o ile takowe okażą się konieczne dla prawidłowego wykonania przedmiotu Projektu inwestycyjnego,
b)Przekazania wykonawcom robót, przy udziale Zamawiającego, kompletnej dokumentacji projektowej oraz terenu budowy w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy z wykonawcą na roboty budowlane,
c)Uczestnictwa w inwentaryzacji wykonanych robót ( w przypadku zaistnienia takiej sytuacji),
d)Nadzoru nad realizowanymi robotami i ewentualnie robotami zamiennymi, o ile takowe okażą się konieczne dla celu Inwestycji,
e)Dokonywania odbiorów częściowych i końcowego oraz doprowadzenie do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu i udział w procesie oddania obiektu do użytkowania,
f)Pobytu na placu budowy (co najmniej 1 raz w tygodniu) oraz kiedy zajdzie taka konieczność oraz do bycia w stałym kontakcie z Zamawiającym,
g)Uczestnictwa w spotkaniach z wykonawcami robót prowadzenia narad koordynacyjnych na terenie Zamawiającego, ich protokołowania, przedstawiania protokołów Zamawiającemu, kontroli realizacji ustaleń z narad koordynacyjnych, archiwizacja protokołów,
h)Przygotowania i sprawdzenia dokumentów odbiorowych, inwentaryzacyjnych i odbiorowych,
i)Archiwizacji korespondencji i dokumentacji inwestycji i przekazania ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu inwestycji lub rozwiązaniu umowy, nie później niż w terminie 14 dni ,
j)Nadzór nad zapewnieniem przestrzegania przepisów p.poż i bhp przez wszystkich uczestników procesu realizacji inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji inwestycji,
k)Występowania w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami w sprawach wynikających z realizacji inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw i występowania do Zamawiającego o udzielenie takich pełnomocnictw i przedkładanie projektów pełnomocnictw w zakresie koniecznym dla prawidłowego wykonania umowy,
l)Sporządzania, w razie potrzeby, protokołów konieczności i ich przekazania do akceptacji Zamawiającego, a jeżeli ustalenia tego dokumentu determinują konieczność wprowadzenia zmian w zakresie rzeczowo finansowym do treści umowy zawartej z wykonawcą Projektu Inwestycyjnego sporządzania (przy uwzględnieniu ograniczeń do dokonania takich zmian, wynikających z przepisów ustawy PZP oraz umowy zawartej z wykonawcą Projektu inwestycyjnego ) pisemnych wniosków, wraz z uzasadnieniem konieczności podjęcia takiej czynności oraz ich przekazanie wraz z protokołem konieczności do akceptacji Zamawiającego,
m)Uczestnictwa w charakterze biegłego w ocenie merytorycznej ofert potencjalnych Wykonawców robót budowlanych ( w przypadku zaistnienia takiej sytuacji),
2.Wykonawca zobowiązuje się do sprawdzania jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie.
3.Wykonawca zobowiązuje się do sprawdzania i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowania i udziału w czynnościach odbioru obiektu budowlanego i przekazanie go do użytkowania , w tym w szczególności:
1)sprawdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej,
2) dokonania przy udziale Zamawiającego czynności odbiorów przewidzianych w umowie z wykonawca inwestycji. W ramach tych czynności, wykonujący czynności nadzoru, zobowiązuje się do:
a)stwierdzenia gotowości do odbioru,
b) powiadomienia uczestników procesu inwestycyjnego o terminach odbiorów częściowych i odbioru końcowego Inwestycji,
c) przeprowadzenia, przy udziale Zamawiającego, odbiorów robót częściowych oraz odbioru końcowego wraz z doprowadzeniem do uzyskania pozwolenia na użytkowanie i przekazania zrealizowanych obiektów do użytkowania,
d)spisania z wykonawcą oraz podwykonawcami i przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru wraz z załącznikami, certyfikatami, atestami oraz pełnej dokumentacji powykonawczej.
e)skompletowania i przekazana Zamawiającemu instrukcji obsługi i eksploatacji oraz urządzeń zamontowanych w ramach inwestycji,
f) organizowania i przeprowadzania przeglądów przy udziale wykonawcy robót i Zamawiającego w okresie objętym gwarancją udzieloną przez wykonawcę robót, sporządzania protokołów z dokonanych przeglądów, określających stwierdzone wady i usterki, sposób oraz termin ich usunięcia, pisemne wnioskowanie do wykonawcy robót o usunięcie usterek,
g) nadzorowania usuwania stwierdzonych w czasie przeglądów gwarancyjnych wad i usterek przez wykonawcę robót oraz dokonanie sprawdzenia ich usunięcia wraz ze sporządzeniem przy udziale wykonawcy robót i Zamawiającego protokołu z usunięcia wad i usterek,
4.Wykonawca zobowiązuje się do potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowania rozliczeń budowy, w tym w szczególności:
1) protokolarnego potwierdzenia faktycznie wykonanych robót, usunięcia wad i usterek,
2) sporządzania miesięcznych sprawozdań rzeczowo finansowych z przebiegu procesu inwestycyjnego ( Sprawozdanie) oraz na każde pisemne żądanie Zamawiającego. Sprawozdania dotyczyć mają postępu robót budowlanych, stanu faktycznego realizowanych robót oraz ich zgodności z umową na roboty budowlane. W Sprawozdaniu powinny być uwzględnione roboty zakończone i rozpoczęte w okresie sprawozdawczym, roboty planowane, podwykonawstwo, zasoby ludzkie, użyty sprzęt wykonawcy robót. Powinny być uwzględnione zagadnienia, które bezpośrednio dotyczą robót/ dostaw, nadzorowanych przez Nadzór Inwestorski, jak np. problemy BHP, kontrola jakości, analiza zgodności postępu robót z harmonogramem, napotkane trudności i środki zaradcze. Sprawozdania zostaną przygotowane i przekazane Zamawiającemu w języku polskim, w postaci : papierowego wydruku 1 egzemplarz w terminie do 7 dnia każdego następnego miesiąca, następującego po okresie sprawozdawczym, licząc od daty zawarcia przez Zamawiającego umowy z wykonawca robót budowlanych.;
3) sprawdzania pod względem merytorycznym poprawności wystawienia faktur, a także dokumentów będącymi załącznikami do faktur w terminie 7 dni od dnia ich otrzymania;
4) egzekwowania zgłaszania przez wykonawcę robót budowlanych zawarcia umowy o podwykonawstwo i przedłożenia kompletnego projektu umowy przez wprowadzeniem podwykonawcy na plac budowy, weryfikowanie treści umów zawieranych przez wykonawcę robót budowlanych z podwykonawcami i zgłaszanie zastrzeżeń do ich treści w terminie 5 dni od daty otrzymania zgłoszenia, złożenia umowy lub jej projektu przez wykonawców robót;
5) kontrolowanie terminowego regulowania zobowiązań Wykonawcy w stosunku do podwykonawców.

5.Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do :
1)Koordynacji prac wykonywanych przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego;
2)Reprezentowania interesów Zamawiającego wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego;
3)Bieżącej aktualizacji w oparciu o rzeczywisty stopień zaawansowania prac harmonogramów rzeczowo finansowych,
4)Uzyskanie koniecznych w procesie inwestycyjnym uzgodnień, opinii, zatwierdzeń, z wyłączeniem tych, do uzyskania których zobowiązany jest projektant lub wykonawca inwestycji;
5)Wnioskowanie o zatwierdzenie przez Zamawiającego uzgodnionych z projektantem wszelkich zmian, wnoszonych przez uczestników inwestycyjnego;
6)Przybycia na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i projektanta,
7)Udzielenia na żądanie Zamawiającego pisemnej informacji o stanie realizacji Projektu inwestycyjnego;
8)Żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę;
9)Dokonania odbioru robót w terminie 7 dni roboczych od dokonania wpisu do dziennika budowy o gotowości lub w terminie wskazanym w umowie wykonawcy Projektu Inwestycyjnego;
10)Bieżącej kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót, usuwania kopii stron z Dziennika Budowy po ich zapisaniu i składania ich u Zamawiającego.

6.Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego, które Nadzór Inwestorski winien niezwłocznie przeanalizować i uwzględnić, zawiadamiając Zamawiającego o podjętych działaniach.
7.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia referencji na zarządzanie i nadzorowanie inwestycji tj. , w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem procedury , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał min. 2 usługi w zakresie nadzoru robót budowlanych w zakresie prac termomodernizacyjnych dla budynków użyteczności publicznej na wartość inwestycji min. 1000 000,0 PLN netto każda w tym min. 1 usługa w zakresie prac termomodernizacyjnych w obiektach o ruchu ciągłym np. szpitale, domy pomocy oraz posiada dokumenty potwierdzające , że usługi zostały wykonane należycie.
8.Wykonawca posiada, oprócz obowiązkowego ubezpieczenia zawodowego w właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej
500 000,00 PLN.

9.Wykonawca do realizacji Projektu inwestycyjnego ma obowiązek zapewnić zespół, w skład którego wchodzą:
1)Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń (lub równoważne);
2)Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, (lub równoważne);
3)Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (lub równoważne);
4)Wyspecjalizowana osoba dysponującą odpowiednią wiedzą i doświadczeniem w zakresie rozliczeń z instytucją dofinansowująca Projekt inwestycyjny (funkcja menadżera projektu).
10. Do obowiązków Menadżera Projektu należy:
1)Doradztwo w tworzeniu dokumentacji finansowej projektu;
2)Doradztwo przy tworzeniu dokumentacji dotyczącej przetargów na roboty budowlane realizowanych w ramach Projektu oraz doradztwo przy ocenie złożonych w tych przetargach ofert;
3)Monitoring rzeczowy i podejmowanie działań mających na celu zapewnienie terminowości realizacji Projektu,
4)Doradztwo w przygotowywaniu projektów korespondencji z Mazowiecką Jednostką Wdrażania Programów Unijnych,
5)Doradztwo w sporządzaniu dokumentacji koniecznej do rozliczenia przyznanych środków, w szczególności comiesięcznych protokołów, raportów i harmonogramów wymaganych przez Instytucję dotującą,
6)Podejmowanie wszelkich działań mających na celu prawidłowe rozliczenie Projektu m.in. weryfikacja opisów faktur i dokumentów księgowych,
7)Prowadzenie sprawozdawczości z realizacji Projektu zgodnie z umową i regulaminem dotyczącym dofinansowania Projektu,
8)Doradztwo w sporządzeniu wniosków o płatność;
9)Opiniowanie zmian do zakresu robót objętych umową jeśli wyniknie taka konieczność. Wszystkie zmiany, w tym także roboty dodatkowe, powinny pozostawać w ścisłym związku z zakresem projektu, a ich wprowadzenie powinno być konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego.
10)Ponadto Menadżer Projektu zobowiązuje się przybycia na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i stałego kontaktu telefonicznego i e-email z pracownikami Zamawiającego.


Oferty składać do dnia: 03-09-2014, godz: 15:00

Wybierz kategorię zleceń

Wybierz lokalizację