favore.pl
Favore.plZleceniaZlecenia remontowo - budowlaneZlecenia budowlaneZlecenia nadzór budowlany

Zlecę pełnienie nadzoru inwestorskiego - termomodernizacja budynku, Warszawa, mazowieckie

Zlecenie straciło ważność.
Zobacz poniżej aktualnie dostępne podobne zlecenia.
Zlecenia widoczne poniżej skierowane są do wykonawców świadczących usługi. Zarejestrowani na Favore.pl wykonawcy otrzymują na swoje skrzynki e-mail zlecenia odpowiadające ich profilowi działalności. Wysyłka zleceń do wykonawców realizowana jest niezwłocznie po ich opublikowaniu w serwisie. Aby otrzymywać zlecenia ze swojej branży, zarejestruj się i dodaj usługę do odpowiedniej kategorii. rozwiń
KATEGORIE
Zleć wykonanie pracyprzebieraj w ofertach wykonawców Zarejestruj swoją firmęotrzymuj zlecenia na e-mail

Zlecę pełnienie nadzoru inwestorskiego - termomodernizacja budynku, Warszawa nr 229817 (archiwum)

Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa: mazowieckie
Data dodania: 29 sie 2014, 11:39
TREŚĆ ZLECENIA
Zlecę pełnienie nadzoru inwestorskiego - termomodernizacja budynku.

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji projektu pod nazwą: Termomodernizacja budynku A Wojewódzkiego Szpitala Bródnowskiego etap II

Inwestycja polega na kompleksowej wymianie elewacji południowej i wschodniej wraz ze stolarką otworową. Na zakres prac budowlanych składają się: demontaż istniejącej elewacji, montaż nowej elewacji w systemie Reyners lub równoważnej o nie gorszych warunkach technicznych, montaż stolarki otworowej i docieplenie stropodachu. W ramach prac montażowych przewidziane są prace wykończeniowe otworów okiennych a także attyk oraz innych prac będących elementami dostarczonego systemu dociepleniowego. Wymiana stolarki okiennej obejmuje montaż okien w ścianach osłonowych, szczytowych oraz okna przeciwpożarowe a także systemowe na klatkach schodowych. Ponadto w ramach projektu proponuje się montaż ogniw fotowoltaicznych o łącznej mocy 20kW. Zakłada się również modernizację węzła cieplnego zasilającego budynek A oraz izolację termiczną poziomów systemu grzewczego.

Zakres prac oraz rozwiązania techniczne odzwierciedlone w audycie energetycznym jak również w projekcie budowlanym, są następujące:

1.Ocieplenie ścian zewnętrznych wykończeniowych marblitem ( elewacja południowa budynku A) poprzez demontaż istniejącej elewacji (marblitu) i montaż paneli elewacyjnych z wełna mineralną WENTIROCK o grubości 15 cm. ( o oporze cieplnym R=4,12 mK/W),
2.Ocieplenie ścian zewnętrznych wykończonych cegłą silikatową (elewacja wschodnia budynku A) poprzez montaż paneli elewacyjnych z wełną mineralną WENTIROCK o grubości 12 cm ( o oporze cieplnym R=3,69mK/W)
3.Ocieplenie ścian fundamentowych (elewacja południowa i wschodnia budynku A) styrodurem ( o współczynniku przenikania ciepłą = 0,035W/(m*K) o grubości 10 cm.
4.Ocieplenie stropodachu niewentylowanego maszynowni poprzez położenie na istniejącej konstrukcji płyt z wełny mineralnej MONROCK MAX (o współczynniku przewodzenia ciepła = 0,039W/(m*K) o grubości20 cm. Następnie należy wykonać nowe pokrycie dachowe.
5.Wymiana okien AL. na nowe, według technologii dostosowanej do systemu ocieplenia budynku, o współczynniku przenikania ciepła U= 1,5w/mK wyposażone w nawietrzaki powietrza.
6.Wymiana drzwi zewnętrznych AL. na nowe, wg. technologii dostosowanej do systemu ocieplenia budynku, o współczynniku przenikania ciepła U= 1,5w/mK .
7.Modernizacja systemu grzewczego:
- izolacja termiczna na poziomach,
- modernizacja źródła ciepła (węzła ciepłowniczego zasilającego budynek A)
8. Montaż ogniw fotowoltaicznych dodatkowe usprawnienie zmniejszające emisję zanieczyszczeń, związanych z zapotrzebowaniem energii elektrycznej w budynku. Układ ogniw fotowoltaicznych wspomagający zasilanie sieci elektroenergetycznej (bez akumulatorów) z zastosowaniem ogniw krzemowych monokrystakicznych o średniorocznej sprawności 16% .Wg. Projektu montażu elektrowni fotowoltaicznych o mocy 20kW wspomagającej zasilanie budynku A Wojewódzkiego Szpitala Bródnowskiego 96 szt. paneli fotowoltaicznych o wymiarach 1 500 x 990 mm i o wydajności 210 W każdy.

Realizacja rzeczowo finansowa inwestycji planowana jest 30.04.2015r.

Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.:
1.Wykonawca zobowiązuje się do reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in. Prawa budowlanego, Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakimi powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U z 2012r., poz.739) oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, w tym w szczególności:
a)Sprawdzenia dokumentacji projektowej na każdym etapie Inwestycji z wnoszeniem stosownych uwag i przedstawieniem do zaakceptowania przez Zamawiającego oraz egzekwowania wprowadzenia zmian, o ile takowe okażą się konieczne dla prawidłowego wykonania przedmiotu Projektu inwestycyjnego,
b)Przekazania wykonawcom robót, przy udziale Zamawiającego, kompletnej dokumentacji projektowej oraz terenu budowy w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy z wykonawcą na roboty budowlane,
c)Uczestnictwa w inwentaryzacji wykonanych robót ( w przypadku zaistnienia takiej sytuacji),
d)Nadzoru nad realizowanymi robotami i ewentualnie robotami zamiennymi, o ile takowe okażą się konieczne dla celu Inwestycji,
e)Dokonywania odbiorów częściowych i końcowego oraz doprowadzenie do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu i udział w procesie oddania obiektu do użytkowania,
f)Pobytu na placu budowy (co najmniej 1 raz w tygodniu) oraz kiedy zajdzie taka konieczność oraz do bycia w stałym kontakcie z Zamawiającym,
g)Uczestnictwa w spotkaniach z wykonawcami robót prowadzenia narad koordynacyjnych na terenie Zamawiającego, ich protokołowania, przedstawiania protokołów Zamawiającemu, kontroli realizacji ustaleń z narad koordynacyjnych, archiwizacja protokołów,
h)Przygotowania i sprawdzenia dokumentów odbiorowych, inwentaryzacyjnych i odbiorowych,
i)Archiwizacji korespondencji i dokumentacji inwestycji i przekazania ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu inwestycji lub rozwiązaniu umowy, nie później niż w terminie 14 dni ,
j)Nadzór nad zapewnieniem przestrzegania przepisów p.poż i bhp przez wszystkich uczestników procesu realizacji inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji inwestycji,
k)Występowania w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami w sprawach wynikających z realizacji inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw i występowania do Zamawiającego o udzielenie takich pełnomocnictw i przedkładanie projektów pełnomocnictw w zakresie koniecznym dla prawidłowego wykonania umowy,
l)Sporządzania, w razie potrzeby, protokołów konieczności i ich przekazania do akceptacji Zamawiającego, a jeżeli ustalenia tego dokumentu determinują konieczność wprowadzenia zmian w zakresie rzeczowo finansowym do treści umowy zawartej z wykonawcą Projektu Inwestycyjnego sporządzania (przy uwzględnieniu ograniczeń do dokonania takich zmian, wynikających z przepisów ustawy PZP oraz umowy zawartej z wykonawcą Projektu inwestycyjnego ) pisemnych wniosków, wraz z uzasadnieniem konieczności podjęcia takiej czynności oraz ich przekazanie wraz z protokołem konieczności do akceptacji Zamawiającego,
m)Uczestnictwa w charakterze biegłego w ocenie merytorycznej ofert potencjalnych Wykonawców robót budowlanych ( w przypadku zaistnienia takiej sytuacji),
2.Wykonawca zobowiązuje się do sprawdzania jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie.
3.Wykonawca zobowiązuje się do sprawdzania i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowania i udziału w czynnościach odbioru obiektu budowlanego i przekazanie go do użytkowania , w tym w szczególności:
1)sprawdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej,
2) dokonania przy udziale Zamawiającego czynności odbiorów przewidzianych w umowie z wykonawca inwestycji. W ramach tych czynności, wykonujący czynności nadzoru, zobowiązuje się do:
a)stwierdzenia gotowości do odbioru,
b) powiadomienia uczestników procesu inwestycyjnego o terminach odbiorów częściowych i odbioru końcowego Inwestycji,
c) przeprowadzenia, przy udziale Zamawiającego, odbiorów robót częściowych oraz odbioru końcowego wraz z doprowadzeniem do uzyskania pozwolenia na użytkowanie i przekazania zrealizowanych obiektów do użytkowania,
d)spisania z wykonawcą oraz podwykonawcami i przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru wraz z załącznikami, certyfikatami, atestami oraz pełnej dokumentacji powykonawczej.
e)skompletowania i przekazana Zamawiającemu instrukcji obsługi i eksploatacji oraz urządzeń zamontowanych w ramach inwestycji,
f) organizowania i przeprowadzania przeglądów przy udziale wykonawcy robót i Zamawiającego w okresie objętym gwarancją udzieloną przez wykonawcę robót, sporządzania protokołów z dokonanych przeglądów, określających stwierdzone wady i usterki, sposób oraz termin ich usunięcia, pisemne wnioskowanie do wykonawcy robót o usunięcie usterek,
g) nadzorowania usuwania stwierdzonych w czasie przeglądów gwarancyjnych wad i usterek przez wykonawcę robót oraz dokonanie sprawdzenia ich usunięcia wraz ze sporządzeniem przy udziale wykonawcy robót i Zamawiającego protokołu z usunięcia wad i usterek,
4.Wykonawca zobowiązuje się do potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowania rozliczeń budowy, w tym w szczególności:
1) protokolarnego potwierdzenia faktycznie wykonanych robót, usunięcia wad i usterek,
2) sporządzania miesięcznych sprawozdań rzeczowo finansowych z przebiegu procesu inwestycyjnego ( Sprawozdanie) oraz na każde pisemne żądanie Zamawiającego. Sprawozdania dotyczyć mają postępu robót budowlanych, stanu faktycznego realizowanych robót oraz ich zgodności z umową na roboty budowlane. W Sprawozdaniu powinny być uwzględnione roboty zakończone i rozpoczęte w okresie sprawozdawczym, roboty planowane, podwykonawstwo, zasoby ludzkie, użyty sprzęt wykonawcy robót. Powinny być uwzględnione zagadnienia, które bezpośrednio dotyczą robót/ dostaw, nadzorowanych przez Nadzór Inwestorski, jak np. problemy BHP, kontrola jakości, analiza zgodności postępu robót z harmonogramem, napotkane trudności i środki zaradcze. Sprawozdania zostaną przygotowane i przekazane Zamawiającemu w języku polskim, w postaci : papierowego wydruku 1 egzemplarz w terminie do 7 dnia każdego następnego miesiąca, następującego po okresie sprawozdawczym, licząc od daty zawarcia przez Zamawiającego umowy z wykonawca robót budowlanych.;
3) sprawdzania pod względem merytorycznym poprawności wystawienia faktur, a także dokumentów będącymi załącznikami do faktur w terminie 7 dni od dnia ich otrzymania;
4) egzekwowania zgłaszania przez wykonawcę robót budowlanych zawarcia umowy o podwykonawstwo i przedłożenia kompletnego projektu umowy przez wprowadzeniem podwykonawcy na plac budowy, weryfikowanie treści umów zawieranych przez wykonawcę robót budowlanych z podwykonawcami i zgłaszanie zastrzeżeń do ich treści w terminie 5 dni od daty otrzymania zgłoszenia, złożenia umowy lub jej projektu przez wykonawców robót;
5) kontrolowanie terminowego regulowania zobowiązań Wykonawcy w stosunku do podwykonawców.

5.Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do :
1)Koordynacji prac wykonywanych przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego;
2)Reprezentowania interesów Zamawiającego wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego;
3)Bieżącej aktualizacji w oparciu o rzeczywisty stopień zaawansowania prac harmonogramów rzeczowo finansowych,
4)Uzyskanie koniecznych w procesie inwestycyjnym uzgodnień, opinii, zatwierdzeń, z wyłączeniem tych, do uzyskania których zobowiązany jest projektant lub wykonawca inwestycji;
5)Wnioskowanie o zatwierdzenie przez Zamawiającego uzgodnionych z projektantem wszelkich zmian, wnoszonych przez uczestników inwestycyjnego;
6)Przybycia na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i projektanta,
7)Udzielenia na żądanie Zamawiającego pisemnej informacji o stanie realizacji Projektu inwestycyjnego;
8)Żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę;
9)Dokonania odbioru robót w terminie 7 dni roboczych od dokonania wpisu do dziennika budowy o gotowości lub w terminie wskazanym w umowie wykonawcy Projektu Inwestycyjnego;
10)Bieżącej kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót, usuwania kopii stron z Dziennika Budowy po ich zapisaniu i składania ich u Zamawiającego.
6.Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego, które Nadzór Inwestorski winien niezwłocznie przeanalizować i uwzględnić, zawiadamiając Zamawiającego o podjętych działaniach.
7.Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek zapewnić zespół, w skład którego wchodzą:
1)Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń (lub równoważne);
2)Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, (lub równoważne);
3)Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (lub równoważne);
4)Wyspecjalizowana osoba dysponującą odpowiednią wiedzą i doświadczeniem w zakresie rozliczeń z instytucją dofinansowująca Projekt inwestycyjny (funkcja menadżera projektu).

8. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia referencji na zarządzanie i nadzorowanie inwestycji tj. , w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem procedury , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał min. 2 usługi w zakresie nadzoru robót budowlanych w zakresie prac termomodernizacyjnych dla budynków użyteczności publicznej na wartość inwestycji min. 2,5 mln. netto każda w tym min. 1 usługa w zakresie prac termomodernizacyjnych w obiektach o ruchu ciągłym np. szpitale, domy pomocy oraz posiada dokumenty potwierdzające , że usługi zostały wykonane należycie.
9.Wykonawca posiada, oprócz obowiązkowego ubezpieczenia zawodowego w właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1.500 000,00 PLN.
10. Ponadto do obowiązków Wykonawcy w ramach przedmiotowego zamówienia należy:
1)Doradztwo w tworzeniu dokumentacji finansowej projektu;
2)Doradztwo przy tworzeniu dokumentacji dotyczącej przetargów na roboty budowlane realizowanych w ramach Projektu oraz doradztwo przy ocenie złożonych w tych przetargach ofert;
3)Monitoring rzeczowy i podejmowanie działań mających na celu zapewnienie terminowości realizacji Projektu,
4)Doradztwo w przygotowywaniu projektów korespondencji z Mazowiecką Jednostką Wdrażania Programów Unijnych,
5)Doradztwo w sporządzaniu dokumentacji koniecznej do rozliczenia przyznanych środków, w szczególności comiesięcznych protokołów, raportów i harmonogramów wymaganych przez Instytucję dotującą,
6)Podejmowanie wszelkich działań mających na celu prawidłowe rozliczenie Projektu m.in. weryfikacja opisów faktur i dokumentów księgowych,
7)Prowadzenie sprawozdawczości z realizacji Projektu zgodnie z umową i regulaminem dotyczącym dofinansowania Projektu,
8)Doradztwo w sporządzeniu wniosków o płatność;
9)Opiniowanie zmian do zakresu robót objętych umową jeśli wyniknie taka konieczność. Wszystkie zmiany, w tym także roboty dodatkowe, powinny pozostawać w ścisłym związku z zakresem projektu, a ich wprowadzenie powinno być konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego.
10)Zobowiązuje się do przybycia na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego, do stałego kontaktu telefonicznego i e-email z pracownikami Zamawiającego.


Oferty składać do dnia: 03-09-2014, godz: 15:00

Wybierz kategorię zleceń

Wybierz lokalizację