Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa:
podkarpackie
Data dodania:
24 mar 2017, 13:39
Zlecę prowadzenie księgowości nowej Spółki z o.o. Na chwilę obecną bez pracowników. pełna księgowość + VAT. Działalność główna to: działalność reklamowa, marketing, szkolenia. Kilka faktur sprzedażowych i kosztowych, łącznie ok. 10-30 dokumentów miesięcznie. Istnieje możliwość, że osobiście będę wprowadzał dokumenty do systemu online, aby obniżyć koszty. Bardzo proszę o odpowiedź na następujące pytania a)jaki będzie koszt miesięczny - do 30 dokumentów (czy liczycie razem dokumenty sprzedaży i zakupu?) b) jak liczone są dokumenty pozostałe (np. wyciąg bankowy) c)jaki koszt sprawozdania rocznego finansowego? d)jaka ew. dopłata za dodatkowe dokumenty? e)jaki koszt obsługi pracownika (na razie bez pracowników)? f) gdzie jest siedziba księgowości i w jaki sposób miały by być dostarczane dokumenty? g) czy możliwe jest rozliczenie niejako stała opłata, ale od faktycznej ilości dokumentów w miesiącu? Siedziba spółki woj. podkarpackie, (oferty mogą być z dowolnego miejsc w Polsce). Spółka będzie posiadała dwóch udziałowców.