Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa:
lubuskie
Data dodania:
30 lip 2015, 13:50
Zlecę remont nawierzchni na części placu zabaw
Zakres prac obejmuje:
1. wybranie z pow. 126,1 m2 warstwy piasku o grubości 15 cm;
2. wywiezienie wybranego piasku na wysypisko odpadów komunalnych;
3. przywiezienie i rozścielenie ziemi urodzajnej w miejscu usuniętego piasku warstwa ziemi o grubości 20 cm;
4. wykonanie na pow. 126,1 m2 trawnika dywanowego siewem z nawożeniem;
5. odcięcie części placu z nawierzchnią piaskową od części z założonym trawnikiem poprzez ustawienie obrzeża betonowego 8x30x100cm na ławie betonowej (na długości 12,3 mb).
W ofercie cenowej należy uwzględnić poniższe składniki ceny robót:
- cenę robocizny;
- cenę pracy sprzętu;
- cenę zakupionych materiałów potrzebnych do realizacji zadania (ziemia, nawóz nasiona trawy, obrzeża betonowe, itd.) ;
- koszty zakupu materiałów,
- koszty transportu.
termin realizacji: 10 dni od dnia podpisania umowy.
Oferty składać do dnia: 06-08-2015.