favore.pl
Favore.plZleceniaZlecenia remontowo - budowlaneZlecenia budowlane

Zlecę roboty budowlane w zakresie dostosowania przedszkola części pomieszczeń - Gostynin, mazowieckie

Zlecenie straciło ważność.
Zobacz poniżej aktualnie dostępne podobne zlecenia.
Zlecenia widoczne poniżej skierowane są do wykonawców świadczących usługi. Zarejestrowani na Favore.pl wykonawcy otrzymują na swoje skrzynki e-mail zlecenia odpowiadające ich profilowi działalności. Wysyłka zleceń do wykonawców realizowana jest niezwłocznie po ich opublikowaniu w serwisie. Aby otrzymywać zlecenia ze swojej branży, zarejestruj się i dodaj usługę do odpowiedniej kategorii. rozwiń
KATEGORIE
Zleć wykonanie pracyprzebieraj w ofertach wykonawców Zarejestruj swoją firmęotrzymuj zlecenia na e-mail

Zlecę roboty budowlane w zakresie dostosowania przedszkola części pomieszczeń - Gostynin nr 394590 (archiwum)

Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa: mazowieckie
Data dodania: 27 lip 2016, 11:08
TREŚĆ ZLECENIA
Zlecę dostosowanie budynku punktu przedszkolnego. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostosowaniu dla potrzeb punktu przedszkolnego części pomieszczeń w Szkole Podstawowej .
W ramach dostosowania zamówienie obejmuje w szczególności następujące roboty:
1. Pomieszczenie nr 1,2 - Sala zajęć Punktu Przedszkolnego:
1) wykucie dwóch przejść w ścianie pomiędzy pom. Nr 1 a pom. Nr 2 o wymiarze 137 x 200 cm z obrobieniem ościeży, z wykonanie wzmocnienia nadproży z belek stalowych C200;
2) odnalezienie w ścianie kanałów wentylacji grawitacyjnej, udrożnienie kanałów i obsadzenie dwóch szt. kratek wentylacyjnych wymiarach 15 x 20 cm;
3) ułożenie posadzki z gresu w okolicy planowanych umywalek (wym. 2,76 m x 1m) ;
4) wymiana paneli podłogowych na min. AC 4 gr min.7mm, na pozostałej części podłogi z montażem listew przypodłogowych;
5) ułożenie glazury ekran przy umywalkach (wym. (2,76 m+ 1,0 m) x 1,5 m) ;
6) wymianę drzwi wejściowych do pom. nr 2 na nowe płytowe z zamkiem;
7) oczyszczenie ościeżnic i drzwi do pom nr 1, szpachlowanie i dwukrotne malowanie farbą olejną;
8) podwójne szpachlowanie z podwójnym malowaniem lamperii farbą olejną do wysokości 1,5m;
9) podwójne szpachlowanie z podwójnym malowaniem ścian i sufitu farbą emulsyjną powyżej lamperii;
10) oczyszczenie parapetów podokiennych, szpachlowanie i dwukrotne malowanie farbą olejną;
11) wykonanie osłon z drewna grzejników i rur c.o.;
12) demontaż drabinek ze ścian;
13) wymiana na nowe gniazd elektrycznych i wyłączników oświetlenia;
14) montaż dwóch umywalek ze zbiornikiem zbierającym i z pompką rozdrabniającą, pompującą ścieki do kanalizacji sanitarnej (przewody wod-kan należy poprowadzić do pionów w pom WC poprzez pomieszczenie korytarza i szatni w zabudowie z płyt G-K na konstrukcji stalowej wraz z wykonaniem instalacji zasilania elektrycznego pompy) ;
15) montaż nad umywalkami dwóch ogrzewaczy przepływowych ciepłej wody użytkowej z nastawą przepływu stałej temperatury wody wypływającej 35-37 stopni Celsjusza wraz z wykonaniem instalacji wodnej doprowadzającej wody zimnej i zasilania elektrycznego podgrzewacza;
16) montaż narożników zabezpieczających na narożnikach wypukłych.
2. Pomieszczenie nr 3 szatnia:
1) oczyszczenie ościeżnic i drzwi (2 szt.), szpachlowanie i dwukrotne malowanie farbą olejną,
2) szpachlowanie ubytków z podwójnym malowaniem lamperii farbą olejną do wysokości 1,5m;
3) szpachlowanie ubytków z podwójnym malowaniem ścian i sufitu farbą emulsyjną powyżej lamperii.
3. Pomieszczenie nr 4 WC dla punktu przedszkolnego:
1) montaż brodzika w miejscu wskazany na rzucie I kondygnacji;
2) montaż miski ustępowej dostosowanej dla dzieci przedszkolnych ze spłuczką w miejscu wskazany na rzucie I kondygnacji;
3) montaż podgrzewacza elektrycznego przepływowego ciepłej wody użytkowej z nastawą temperatury wody wypływającej o temperaturze 35-37 stopni Celsjusza natrysku nad brodzikiem w wraz z wykonaniem instalacji zasilania elektrycznego podgrzewacza 1 kpl.;
4) wykonanie osłon z drewna grzejników i rur c.o.;
5) wykonanie ścianki systemowej z płyty HDF laminowanej z drzwiami zgodnie rysunkiem rzutu I kondygnacji (drzwi do brodzika i kabiny ustępowej).
4. Pomieszczenie nr 5 korytarz:
1) szpachlowanie ubytków z podwójnym malowaniem lamperii farbą olejną do wysokości 1,5m;
2) szpachlowanie ubytków z podwójnym malowaniem ścian i sufitu farbą emulsyjną powyżej lamperii.
5. Pomieszczenie nr 6 sprzęt i środki czystości:
1) szpachlowanie ubytków z podwójnym malowaniem ścian i sufitu farbą emulsyjną;
2) wykucie kanału wentylującego pomieszczenie przez ścianę z klatką schodową z obsadzeniem kratek wentylacyjnych o wym. 15 x 20 cm z dwóch stron ściany;
3) wyłożenie posadzki wykładziną PCV z listwami przypodłogowymi;
4) oczyszczenie ościeżnic i drzwi, szpachlowanie i dwukrotne malowanie farbą olejną.
6. Klatka schodowa przy pomieszczeniu nr 1- bieg schodowy na dół:
1) szpachlowanie ubytków z podwójnym malowaniem lamperii farbą olejną do wysokości 1,5m.
Warunki realizacyjne szczegółowe:
Wykonawca robót zobowiązany jest w szczególności do:
1) zapoznania się przed złożeniem oferty z wymaganiami dotyczącymi realizacji przedmiotu zamówienia w celu prawidłowej wyceny wszystkich prac objętych zamówieniem; Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawcę oględzin terenu przyszłych robót wszystkie koszty związane z przeprowadzeniem oględzin oraz wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji ponosi samodzielnie każdy Wykonawca;
2) wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia, wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, przepisami prawa budowlanego, umową, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, warunkami technicznymi i innymi przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami BHP, ppoż. oraz z należytą starannością;
3) zapewnienia kadry z wymaganymi uprawnieniami; Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do zadań jakie zostaną im powierzone;
4) zapewnienia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie robót;
5) wykonanie przedmiotu zamówienia z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) ;
6) przekazania na każde żądanie Zamawiającego lub przedstawiciela Zamawiającego dokumentów stwierdzających jakość użytych materiałów i ich dopuszczenie do stosowania w budownictwie, w szczególności certyfikatów zgodności z Polską Normą, aprobat technicznych, certyfikatów na znak bezpieczeństwa, gwarancji i atestów w odniesieniu do stosowanych materiałów i urządzeń, w tym np. wyników oraz protokołów z badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia;
7) pokrywania ewentualnych kosztów wody, ścieków i energii elektrycznej w okresie budowy;
8) właściwego zabezpieczenia prowadzonych robót, w szczególności:
a) zabezpieczenia terenu robót i ochrona przed zniszczeniem znajdujących się na terenie robót elementów zagospodarowania terenu oraz utrzymywanie porządku na terenie robót a także poza nim, w obrębie działania Wykonawcy;
b) zabezpieczenia składowanych tymczasowo na placu budowy materiałów i urządzeń do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępnienie do kontroli przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego;
c) odpowiedzialności za ochronę instalacji nad powierzchnią ziemi i za urządzenia podziemne takie jak rurociągi, kable, linie energetyczne itp. w trakcie wykonywania robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia;
9) dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;
10) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp oraz ppoż. i dozór mienia na terenie robót;
11) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za wszelkie szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane nienależytym wykonaniem robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia z winy Wykonawcy; w tym usuniecie ewentualnych szkód;
12) usunięcia wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Zamawiającego w trakcie trwania robót w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia;
13) uprzątnięcia terenu po zakończeniu robót własnym staraniem i na własny koszt;
14) zgłoszenia robót do odbioru z przekazaniem Zamawiającemu wraz z zawiadomieniem o zakończeniu robót budowlanych kompletu dokumentów odbiorowych oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru i usunięcie stwierdzonych wad.

Wybierz kategorię zleceń

Wybierz lokalizację