Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa:
lubuskie
Data dodania:
23 paź 2014, 12:36
Zlecę sporządzenie SIWZ oraz doradztwo prawne przy ocenie ofert
Realizacja projektu odbędzie się poprzez wykonanie następujących działań:
Działanie 1 Prace przygotowawcze (koszty usług doradczych):
Działanie obejmuje koszty przygotowania dokumentacji przetargowej w tym SIWZ.
Działanie 2 - Zakup i amortyzacja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
Działanie obejmuje zakup zestawów komputerowych, które zostaną użyczone BO (Beneficjentom Ostatecznym) w celu umożliwienia korzystania z łączy internetowych. W skład zestawu komp. wchodzą m.in.: komputer; monitor; myszka i klawiatura; listwa przeciwprzepięciowa. Zakupione zostanie również oprogramowanie komp. system operacyjny, pakiet biurowy, oprogramowanie. antywirusowe itp. Zestawy komp. będą montowane przez firmę zewnętrzną i przekazywane na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. W celu zabezpieczenia zestawów zakupiony zostanie sprzęt komp. z rozszerzoną gwarancją producenta. Przewidziano sprawdzenie poprawnego funkcjonowania zakupionego sprzętu komp. i oprogramowania oraz dokonywanie niezbędnych czynności naprawczych w celu zapewnienia wydajnego i poprawnego dostępu do Internetu. Sprzęt komp. zostanie również ubezpieczony od nieprzewidzianych wydarzeń, kradzieży, dewastacji itp. Postępowanie przetargowe będzie zgodne z PZP.
Działanie 4 - Usługi dostępu do Internetu (usługi inne)
Działanie obejmuje sfinansowanie kosztów dostępu do Internetu w okresie realizacji projektu dla BO oraz dla jednostek podległych gminie (w których będzie realizowany projekt) zarówno instalację sprzętu jak również abonament miesięczny. W ramach działania będą również pokryte koszty serwisu zainstalowanego u Beneficjentów Ostatecznych sprzętu komputerowego.
Działanie 5 - Szkolenia
BO będą przeszkoleni z:
- podstaw obsługi komputera, systemu operacyjnego, sieci Internet,
- podstaw obsługi pakietu biurowego,
- obsługi programów pocztowych, sposoby komunikacji w sieci Internet,
- Bezpieczeństwa i Higieny Pracy przy komputerze.
W ramach szkoleń zapewniony zostanie catering oraz materiały szkoleniowe.
Działanie 7 - Ubezpieczenie sprzętu (koszty ubezpieczenia)
Zamawiający ubezpieczy zakupione w ramach projektu środki trwałe w Towarzystwie Ubezpieczeniowym. Wybór ubezpieczyciela nastąpi zgodnie z zapisami Prawa Zamówień Publicznych.
Działanie 9 - Promocja (koszty promocji projektu)
Zamawiający zapewni prawidłową promocję projektu. Beneficjent planuje oklejenie zakupionych środków trwałych, ogłoszenia prasowe oraz emisję audycji radiowych. Wywieszenie tablic informacyjnych związanych z projektem. Planowane są także wydruki ulotek oraz plakatów, które będą udostępniane w miejscach publicznych.
Działanie 11 - Zarządzanie projektem (Koszty ogólne)
Działanie obejmuje zarządzanie proj., na które składają się następujące etapy:
- monitoring i sprawozdawczość,
- rozliczanie,
- koordynacja i nadzór.
Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 stycznia 2015 r.
Termin składania ofert upływa w dniu 27 października 2014 r. o godzinie 14:00.