favore.pl
Favore.plZleceniaZlecenia dla firmy i biuraZlecenia doradztwo, audytZlecenia doradztwo finansowe

Zlecę sporządzenie SIWZ oraz doradztwo prawne przy ocenie ofert, Lubniewice, lubuskie

Zlecenie straciło ważność.
Zobacz poniżej aktualnie dostępne podobne zlecenia.
Zlecenia widoczne poniżej skierowane są do wykonawców świadczących usługi. Zarejestrowani na Favore.pl wykonawcy otrzymują na swoje skrzynki e-mail zlecenia odpowiadające ich profilowi działalności. Wysyłka zleceń do wykonawców realizowana jest niezwłocznie po ich opublikowaniu w serwisie. Aby otrzymywać zlecenia ze swojej branży, zarejestruj się i dodaj usługę do odpowiedniej kategorii. rozwiń
KATEGORIE
Zleć wykonanie pracyprzebieraj w ofertach wykonawców Zarejestruj swoją firmęotrzymuj zlecenia na e-mail

Zlecę sporządzenie SIWZ oraz doradztwo prawne przy ocenie ofert, Lubniewice nr 241094 (archiwum)

Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa: lubuskie
Data dodania: 23 paź 2014, 12:36
TREŚĆ ZLECENIA
Zlecę sporządzenie SIWZ oraz doradztwo prawne przy ocenie ofert

Realizacja projektu odbędzie się poprzez wykonanie następujących działań:

Działanie 1 Prace przygotowawcze (koszty usług doradczych):
Działanie obejmuje koszty przygotowania dokumentacji przetargowej w tym SIWZ.

Działanie 2 - Zakup i amortyzacja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
Działanie obejmuje zakup zestawów komputerowych, które zostaną użyczone BO (Beneficjentom Ostatecznym) w celu umożliwienia korzystania z łączy internetowych. W skład zestawu komp. wchodzą m.in.: komputer; monitor; myszka i klawiatura; listwa przeciwprzepięciowa. Zakupione zostanie również oprogramowanie komp. system operacyjny, pakiet biurowy, oprogramowanie. antywirusowe itp. Zestawy komp. będą montowane przez firmę zewnętrzną i przekazywane na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. W celu zabezpieczenia zestawów zakupiony zostanie sprzęt komp. z rozszerzoną gwarancją producenta. Przewidziano sprawdzenie poprawnego funkcjonowania zakupionego sprzętu komp. i oprogramowania oraz dokonywanie niezbędnych czynności naprawczych w celu zapewnienia wydajnego i poprawnego dostępu do Internetu. Sprzęt komp. zostanie również ubezpieczony od nieprzewidzianych wydarzeń, kradzieży, dewastacji itp. Postępowanie przetargowe będzie zgodne z PZP.

Działanie 4 - Usługi dostępu do Internetu (usługi inne)
Działanie obejmuje sfinansowanie kosztów dostępu do Internetu w okresie realizacji projektu dla BO oraz dla jednostek podległych gminie (w których będzie realizowany projekt) zarówno instalację sprzętu jak również abonament miesięczny. W ramach działania będą również pokryte koszty serwisu zainstalowanego u Beneficjentów Ostatecznych sprzętu komputerowego.

Działanie 5 - Szkolenia
BO będą przeszkoleni z:
- podstaw obsługi komputera, systemu operacyjnego, sieci Internet,
- podstaw obsługi pakietu biurowego,
- obsługi programów pocztowych, sposoby komunikacji w sieci Internet,
- Bezpieczeństwa i Higieny Pracy przy komputerze.
W ramach szkoleń zapewniony zostanie catering oraz materiały szkoleniowe.

Działanie 7 - Ubezpieczenie sprzętu (koszty ubezpieczenia)
Zamawiający ubezpieczy zakupione w ramach projektu środki trwałe w Towarzystwie Ubezpieczeniowym. Wybór ubezpieczyciela nastąpi zgodnie z zapisami Prawa Zamówień Publicznych.

Działanie 9 - Promocja (koszty promocji projektu)
Zamawiający zapewni prawidłową promocję projektu. Beneficjent planuje oklejenie zakupionych środków trwałych, ogłoszenia prasowe oraz emisję audycji radiowych. Wywieszenie tablic informacyjnych związanych z projektem. Planowane są także wydruki ulotek oraz plakatów, które będą udostępniane w miejscach publicznych.

Działanie 11 - Zarządzanie projektem (Koszty ogólne)
Działanie obejmuje zarządzanie proj., na które składają się następujące etapy:
- monitoring i sprawozdawczość,
- rozliczanie,
- koordynacja i nadzór.

Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 stycznia 2015 r.

Termin składania ofert upływa w dniu 27 października 2014 r. o godzinie 14:00.

Wybierz kategorię zleceń

Wybierz lokalizację