favore.pl
Favore.plZleceniaZlecenia finansowe i prawneZlecenia finansoweZlecenia doradztwo, pośrednictwo

Zlecę świadczenie kompleksowych usług doradztwa finansowego i prawnego - Puchaczów, lubelskie

Zlecenie straciło ważność.
Zobacz poniżej aktualnie dostępne podobne zlecenia.
Zlecenia widoczne poniżej skierowane są do wykonawców świadczących usługi. Zarejestrowani na Favore.pl wykonawcy otrzymują na swoje skrzynki e-mail zlecenia odpowiadające ich profilowi działalności. Wysyłka zleceń do wykonawców realizowana jest niezwłocznie po ich opublikowaniu w serwisie. Aby otrzymywać zlecenia ze swojej branży, zarejestruj się i dodaj usługę do odpowiedniej kategorii. rozwiń
KATEGORIE
Zleć wykonanie pracyprzebieraj w ofertach wykonawców Zarejestruj swoją firmęotrzymuj zlecenia na e-mail

Zlecę świadczenie kompleksowych usług doradztwa finansowego i prawnego - Puchaczów nr 573840 (archiwum)

Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa: lubelskie
Data dodania: 19 lut 2018, 15:35
TREŚĆ ZLECENIA
Zlecę świadczenie kompleksowych usług doradztwa finansowego i prawnego w zakresie przedsięwzięcia polegającego na budowie basenu w Gminie, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości jego realizacji w formule Partnerstwa Publiczno - Prywatnego (PPP).
Przedmiot zamówienia obejmuje:

1. Świadczenie usług doradztwa prawnego, tj. w szczególności:
I. Opracowanie przedrealizacyjne analizy prawnej Przedsięwzięcia w formule PPP (Partnerstwo Publiczno - Prywatne) obejmującej w szczególności:
a) zagadnienia ogólne odnoszące się do Przedsięwzięcia, w tym:

- podstawowe założenia realizacji Przedsięwzięcia,

- analizę regulacji prawnych dotyczących sektora usług publicznych związanego z Przedsięwzięciem,
- analizę zasadności i obowiązku stosowania ustawy o PPP do realizacji Przedsięwzięcia,

- analizę stanu prawnego nieruchomości oraz innych składników majątkowych zaangażowanych do realizacji Przedsięwzięcia;
b) zagadnienia dotyczące przygotowania Przedsięwzięcia:
- zdefiniowanie uczestników Przedsięwzięcia oraz określenie ich wzajemnych zobowiązań,
- ustalenie zakresu zadań niezbędnych do realizacji Przedsięwzięcia przez Gminę i partnera prywatnego oraz podziału ryzyk pomiędzy tymi podmiotami związanych z realizacją Przedsięwzięcia (w powiązaniu z analizą ekonomiczną),
- ocena zasadności przeprowadzenia dialogu konkurencyjnego dla realizacji Przedsięwzięcia,
- ustalenie czy wskazane jest utworzenie nowych struktur dla realizacji Przedsięwzięcia,
- opis i przebieg procesu inwestycyjnego, w tym wskazanie niezbędnych do uzyskania decyzji administracyj ny ch,
- identyfikacja i opis dokumentacji, która powinna zostać opracowana w związku z realizacją Przedsięwzięcia;
c) zagadnienia dotyczące realizacji Przedsięwzięcia:
- uwagi dotyczące wynagrodzenia partnera prywatnego,
- zasady założenia i funkcjonowania ewentualnej Spółki PPP,
- opis modelu realizacji Przedsięwzięcia,
- opis procedury wyboru partnera prywatnego,
- opis procedury odwoławczej w zakresie postępowania dotyczącego wyboru partnera prywatnego,
- opis zasad gospodarowania majątkiem publicznym przez partnera prywatnego w okresie realizacji Przedsięwzięcia wraz rekomendacjami dotyczącymi zabezpieczenia interesów Gminy - analizę możliwości wpływu zobowiązań wynikających z Przedsięwzięcia na dług publiczny i wskaźniki budżetowe Gminy,
d) rekomendację dotyczącą optymalnego modelu organizacyjno-prawnego realizacji Przedsięwzięcia;
II. Przygotowanie dokumentacji formalnej niezbędnej do wszczęcia postępowania na wybór partnera prywatnego, w tym:
a) ogłoszenia o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji wraz z niezbędnymi załącznikami;
b) wykonanie projektu umowy o PPP i podstawowych załączników o charakterze prawnym;
III. Czynny udział przedstawiciela oferenta w postępowaniu o zawarcie umowy o PPP jako biegłego komisji powołanej do przeprowadzenia ww. postępowania w zakresie:
a) reprezentacji stanowiska i interesu Gminy, wobec uczestników postępowania;
b) przygotowywania projektów odpowiedzi na zapytania i uwagi formułowane przez uczestników postępowania;
c) kierowania zapytań i wystąpień Gminy do uczestników postępowania w związku z ww. postępowaniem w zakresie kwestii prawnych;
d) opracowywania oraz konsultowania pisemnych stanowisk Gminy ;
e) przygotowania projektów pism, stanowisk i wystąpień Gminy Puchaczów do organów administracji publicznej, lub kontrolnych w związku z ww. postępowaniem;
f) przedstawianie i uzasadnianie proponowanych zapisów umownych w toku negocjacji;
g) opiniowanie propozycji prawnych przedstawionych przez uczestników postępowania;
IV. Przygotowanie projektu SIWZ lub ogłoszenia o koncesji oraz analiza ofert, w tym:
a) opracowanie projektu SIWZ lub ogłoszenia o koncesji i załączników;
b) sformułowanie ostatecznego brzmienia projektu umowy o PPP i załączników o charakterze prawnym;
c) udział w analizie ofert pod kątem formalnym;
2. Świadczenie usług doradztwa ekonomiczno-finansowego, tj. w szczególności:
I. Opracowanie przedrealizacyjnej analizy ekonomiczno-finansowej Przedsięwzięcia PPP, obejmującej:
a) ocenę otoczenia społeczno-gospodarczego realizacji Przedsięwzięcia;
b) analizę zobowiązań budżetowych wynikających z braku możliwości zapewnienia realizacji Przedsięwzięcia ze środków własnych;
c) analizę finansowo-ekonomiczną Przedsięwzięcia z uwzględnieniem modeli finansowania tradycyjnego oraz partnerstwa publiczno - prywatnego, w tym:
- określenie nakładów inwestycyjnych,
- kalkulacja poziomu przychodów i kosztów,
- określenie zapotrzebowania na kapitał,
- źródła finansowania przedsięwzięcia,
- projekcja rachunku zysków i strat,
- projekcja rachunku przepływów pieniężnych Przedsięwzięcia,
- ocena efektywności inwestycji;
d) analizę ryzyk Przedsięwzięcia wraz z rekomendacją dotyczącą ich podziału;
e) analizę realizacji Przedsięwzięcia bezpośrednio przez Gminę z punktu widzenia finansów publicznych;
f) analizę zagadnień związanych z możliwością pozyskania funduszy strukturalnych Unii Europejskiej na realizację Przedsięwzięcia w różnych modelach;
g) rekomendację dotyczącą modelu finansowania Przedsięwzięcia;
h) szczegółowy harmonogram realizacji inwestycji w wybranym modelu.
II. Ocenę i weryfikację dokumentacji Gminy odnoszącej się do przedmiotu Przedsięwzięcia, w tym także ocenę i weryfikację posiadanej przez Gminę dokumentacji o charakterze audytowym związanej z Przedsięwzięciem.
III. Sformułowanie kryteriów oceny ofert na potrzeby ogłoszenia o zamówienia na wybór partnera prywatnego.
IV. Czynny udział analityka finansowego oferenta w postępowaniu o zawarcie umowy o PPP jako biegłego komisji powołanej do przeprowadzenia ww. postępowania w zakresie:
a) reprezentacji stanowiska i interesu Gminy wobec uczestników postępowania;
b) przygotowywania projektów odpowiedzi na zapytania i uwagi formułowane przez uczestników postępowania;
c) kierowania zapytań i wystąpień Gminy do uczestników postępowania w związku z ww. postępowaniem w zakresie kwestii ekonomiczno-finansowych;
d) opracowywania oraz konsultowania pisemnych stanowisk Gminy Puchaczów;
e) przygotowania projektów pism, stanowisk i wystąpień Gminy do organów administracji publicznej, lub kontrolnych w związku z ww. postępowaniem w zakresie aspektów ekonomiczno- finansowych;
f) przedstawianie i uzasadnianie proponowanych zapisów umownych w toku negocjacji w zakresie aspektów ekonomiczno-finansowych;
V. Przygotowanie projektu SIWZ lub ogłoszenia o koncesji w zakresie aspektów ekonomiczno- finansowych oraz analiza ofert w zakresie aspektów ekonomiczno-finansowych, w tym:
a) sformułowanie ostatecznych kryteriów oceny ofert, ustalenie ich znaczenia, a także sformułowanie szczegółowego opisu sposobu oceny ofert na potrzeby SIWZ lub ogłoszenia o koncesji
b) aktualizacja analizy ekonomiczno-finansowej oraz analizy ryzyk, o których mowa w pkt 1.3.2. I c i d, stosownie do ostatecznego zakresu Przedsięwzięcia i brzmienia SIWZ lub ogłoszenia o koncesji;
c) udział w analizie ofert pod kątem ekonomiczno-finansowym.

Wybierz kategorię zleceń

Wybierz lokalizację