Zlecenia widoczne poniżej skierowane są do wykonawców świadczących usługi. Zarejestrowani na Favore.pl wykonawcy otrzymują na swoje skrzynki e-mail zlecenia odpowiadające ich profilowi działalności. Wysyłka zleceń do wykonawców realizowana jest niezwłocznie po ich opublikowaniu w serwisie. Aby otrzymywać zlecenia ze swojej branży, zarejestruj się i dodaj usługę do odpowiedniej kategorii.
rozwiń
Zlecę świadczenie kompleksowych usług doradztwa finansowego i prawnego - Puchaczów nr 573840 (archiwum)
Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa: lubelskie
Data dodania: 19 lut 2018, 15:35
TREŚĆ ZLECENIA
Zlecę świadczenie kompleksowych usług doradztwa finansowego i prawnego w zakresie przedsięwzięcia polegającego na budowie basenu w Gminie, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości jego realizacji w formule Partnerstwa Publiczno - Prywatnego (PPP). Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Świadczenie usług doradztwa prawnego, tj. w szczególności: I. Opracowanie przedrealizacyjne analizy prawnej Przedsięwzięcia w formule PPP (Partnerstwo Publiczno - Prywatne) obejmującej w szczególności: a) zagadnienia ogólne odnoszące się do Przedsięwzięcia, w tym:
- podstawowe założenia realizacji Przedsięwzięcia,
- analizę regulacji prawnych dotyczących sektora usług publicznych związanego z Przedsięwzięciem, - analizę zasadności i obowiązku stosowania ustawy o PPP do realizacji Przedsięwzięcia,
- analizę stanu prawnego nieruchomości oraz innych składników majątkowych zaangażowanych do realizacji Przedsięwzięcia; b) zagadnienia dotyczące przygotowania Przedsięwzięcia: - zdefiniowanie uczestników Przedsięwzięcia oraz określenie ich wzajemnych zobowiązań, - ustalenie zakresu zadań niezbędnych do realizacji Przedsięwzięcia przez Gminę i partnera prywatnego oraz podziału ryzyk pomiędzy tymi podmiotami związanych z realizacją Przedsięwzięcia (w powiązaniu z analizą ekonomiczną), - ocena zasadności przeprowadzenia dialogu konkurencyjnego dla realizacji Przedsięwzięcia, - ustalenie czy wskazane jest utworzenie nowych struktur dla realizacji Przedsięwzięcia, - opis i przebieg procesu inwestycyjnego, w tym wskazanie niezbędnych do uzyskania decyzji administracyj ny ch, - identyfikacja i opis dokumentacji, która powinna zostać opracowana w związku z realizacją Przedsięwzięcia; c) zagadnienia dotyczące realizacji Przedsięwzięcia: - uwagi dotyczące wynagrodzenia partnera prywatnego, - zasady założenia i funkcjonowania ewentualnej Spółki PPP, - opis modelu realizacji Przedsięwzięcia, - opis procedury wyboru partnera prywatnego, - opis procedury odwoławczej w zakresie postępowania dotyczącego wyboru partnera prywatnego, - opis zasad gospodarowania majątkiem publicznym przez partnera prywatnego w okresie realizacji Przedsięwzięcia wraz rekomendacjami dotyczącymi zabezpieczenia interesów Gminy - analizę możliwości wpływu zobowiązań wynikających z Przedsięwzięcia na dług publiczny i wskaźniki budżetowe Gminy, d) rekomendację dotyczącą optymalnego modelu organizacyjno-prawnego realizacji Przedsięwzięcia; II. Przygotowanie dokumentacji formalnej niezbędnej do wszczęcia postępowania na wybór partnera prywatnego, w tym: a) ogłoszenia o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji wraz z niezbędnymi załącznikami; b) wykonanie projektu umowy o PPP i podstawowych załączników o charakterze prawnym; III. Czynny udział przedstawiciela oferenta w postępowaniu o zawarcie umowy o PPP jako biegłego komisji powołanej do przeprowadzenia ww. postępowania w zakresie: a) reprezentacji stanowiska i interesu Gminy, wobec uczestników postępowania; b) przygotowywania projektów odpowiedzi na zapytania i uwagi formułowane przez uczestników postępowania; c) kierowania zapytań i wystąpień Gminy do uczestników postępowania w związku z ww. postępowaniem w zakresie kwestii prawnych; d) opracowywania oraz konsultowania pisemnych stanowisk Gminy ; e) przygotowania projektów pism, stanowisk i wystąpień Gminy Puchaczów do organów administracji publicznej, lub kontrolnych w związku z ww. postępowaniem; f) przedstawianie i uzasadnianie proponowanych zapisów umownych w toku negocjacji; g) opiniowanie propozycji prawnych przedstawionych przez uczestników postępowania; IV. Przygotowanie projektu SIWZ lub ogłoszenia o koncesji oraz analiza ofert, w tym: a) opracowanie projektu SIWZ lub ogłoszenia o koncesji i załączników; b) sformułowanie ostatecznego brzmienia projektu umowy o PPP i załączników o charakterze prawnym; c) udział w analizie ofert pod kątem formalnym; 2. Świadczenie usług doradztwa ekonomiczno-finansowego, tj. w szczególności: I. Opracowanie przedrealizacyjnej analizy ekonomiczno-finansowej Przedsięwzięcia PPP, obejmującej: a) ocenę otoczenia społeczno-gospodarczego realizacji Przedsięwzięcia; b) analizę zobowiązań budżetowych wynikających z braku możliwości zapewnienia realizacji Przedsięwzięcia ze środków własnych; c) analizę finansowo-ekonomiczną Przedsięwzięcia z uwzględnieniem modeli finansowania tradycyjnego oraz partnerstwa publiczno - prywatnego, w tym: - określenie nakładów inwestycyjnych, - kalkulacja poziomu przychodów i kosztów, - określenie zapotrzebowania na kapitał, - źródła finansowania przedsięwzięcia, - projekcja rachunku zysków i strat, - projekcja rachunku przepływów pieniężnych Przedsięwzięcia, - ocena efektywności inwestycji; d) analizę ryzyk Przedsięwzięcia wraz z rekomendacją dotyczącą ich podziału; e) analizę realizacji Przedsięwzięcia bezpośrednio przez Gminę z punktu widzenia finansów publicznych; f) analizę zagadnień związanych z możliwością pozyskania funduszy strukturalnych Unii Europejskiej na realizację Przedsięwzięcia w różnych modelach; g) rekomendację dotyczącą modelu finansowania Przedsięwzięcia; h) szczegółowy harmonogram realizacji inwestycji w wybranym modelu. II. Ocenę i weryfikację dokumentacji Gminy odnoszącej się do przedmiotu Przedsięwzięcia, w tym także ocenę i weryfikację posiadanej przez Gminę dokumentacji o charakterze audytowym związanej z Przedsięwzięciem. III. Sformułowanie kryteriów oceny ofert na potrzeby ogłoszenia o zamówienia na wybór partnera prywatnego. IV. Czynny udział analityka finansowego oferenta w postępowaniu o zawarcie umowy o PPP jako biegłego komisji powołanej do przeprowadzenia ww. postępowania w zakresie: a) reprezentacji stanowiska i interesu Gminy wobec uczestników postępowania; b) przygotowywania projektów odpowiedzi na zapytania i uwagi formułowane przez uczestników postępowania; c) kierowania zapytań i wystąpień Gminy do uczestników postępowania w związku z ww. postępowaniem w zakresie kwestii ekonomiczno-finansowych; d) opracowywania oraz konsultowania pisemnych stanowisk Gminy Puchaczów; e) przygotowania projektów pism, stanowisk i wystąpień Gminy do organów administracji publicznej, lub kontrolnych w związku z ww. postępowaniem w zakresie aspektów ekonomiczno- finansowych; f) przedstawianie i uzasadnianie proponowanych zapisów umownych w toku negocjacji w zakresie aspektów ekonomiczno-finansowych; V. Przygotowanie projektu SIWZ lub ogłoszenia o koncesji w zakresie aspektów ekonomiczno- finansowych oraz analiza ofert w zakresie aspektów ekonomiczno-finansowych, w tym: a) sformułowanie ostatecznych kryteriów oceny ofert, ustalenie ich znaczenia, a także sformułowanie szczegółowego opisu sposobu oceny ofert na potrzeby SIWZ lub ogłoszenia o koncesji b) aktualizacja analizy ekonomiczno-finansowej oraz analizy ryzyk, o których mowa w pkt 1.3.2. I c i d, stosownie do ostatecznego zakresu Przedsięwzięcia i brzmienia SIWZ lub ogłoszenia o koncesji; c) udział w analizie ofert pod kątem ekonomiczno-finansowym.