favore.pl
Favore.plZleceniaZlecenia itZlecenia komputery, sieci komputerowe

Zlecę świadczenie stałej usługi informatycznej, Warszawa, mazowieckie

Zlecenie straciło ważność.
Zobacz poniżej aktualnie dostępne podobne zlecenia.
Zlecenia widoczne poniżej skierowane są do wykonawców świadczących usługi. Zarejestrowani na Favore.pl wykonawcy otrzymują na swoje skrzynki e-mail zlecenia odpowiadające ich profilowi działalności. Wysyłka zleceń do wykonawców realizowana jest niezwłocznie po ich opublikowaniu w serwisie. Aby otrzymywać zlecenia ze swojej branży, zarejestruj się i dodaj usługę do odpowiedniej kategorii. rozwiń
KATEGORIE
Zleć wykonanie pracyprzebieraj w ofertach wykonawców Zarejestruj swoją firmęotrzymuj zlecenia na e-mail

Zlecę świadczenie stałej usługi informatycznej, Warszawa nr 251109 (archiwum)

Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa: mazowieckie
Data dodania: 16 gru 2014, 14:58
TREŚĆ ZLECENIA
Zlecę świadczenie stałej usługi informatycznej

Prace polegające w szczególności na:
1) Świadczenie usługi w zakresie serwisu techniczny i konserwacyjnego obejmuje:
a. Zarządzanie i administrację domeną AD gov.pl,
b. zarządzanie platformą wirtualizacji Hyper-V,
c. zarządzanie zabezpieczeniami sieci LAN oraz WAN,
d. serwis techniczny lokalnych sieci komputerowych w zakresie:
- określania potrzeb zmian w okablowaniu sieciowym,
- projektowanie rozbudowy istniejących sieci lokalnych w budynkach Zamawiającego
e. pełnienie obowiązków Administratora Systemu Informatycznego,
f administrację i świadczenie usługi helpdesk dla stacji roboczych Zamawiającego, g. zarządzanie zasobami informatycznymi w zakresie:
- ocena stanu technicznego sprzętu i jego przydatności do dalszej eksploatacji,
- kwalifikowanie sprzętu do wymiany,
- kwalifikowanie sprzętu do likwidacji,
- określanie potrzeb w zakresie zakupu materiałów eksploatacyjnych do drukarek,
- określanie potrzeb w zakresie zakupu części komputerowych,
- określanie potrzeb w zakresie zakupu sprzętu komputerowego (komputery, drukarki,
urządzenia peryferyjne), serwerowego oraz sieciowego, h. doradztwo w zakresie rozbudowy systemu. i. utrzymywania sieci informatycznej (Internetu w biurze, bazie noclegowej, salach
szkoleniowych) w ciągłej pracy, j. nadzoru nad oprogramowaniem licencyjnym w komputerach i laptopach, k. nadzoru nad oprogramowaniem antywirusowym w tym: wgrywaniu aktualizacji i
usuwanie wirusów z komputerów i laptopów, l. zakładania skrzynek i nadawanie adresów e-mail pracownikom, m. usuwania usterek w komputerach i laptopach i urządzeniach peryferyjnych oraz ich
konserwacji i naprawy, n. utrzymywaniu sieci księgowej, szkoleniowej i recepcji w niezawodnym stanie
technicznym, o. instalacji nowego sprzętu do istniejącej infrastruktury informatycznej, p. aktualizacji strony internetowej zamawiającego,
q. wsparcia dla wykorzystywanych programów: GaH, Kaliw, Raks 2000.



2) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zapewni ponadto:
a) oddelegowanie do siedziby Zamawiającego dwóch niezależnych osób: help desk i administrator zobowiązanych do świadczenia usług w godzinach pracy Zamawiającego,
b) Administrator systemu posiadał będzie następujące certyfikaty:
- Certyfikat Microsoft MCITP Enterprice Administrator
- Certyfikat Microsoft MCITP Enterprise Messaging Administrator
- Certyfikat HP MASE Procurve Secure Mobiliti Specialist
- Certyfikat RED-HAT Certified Technican
- 201 - FortiGate Multi-Threat Security Systems I
- 301 - FortiGate Multi-Threat Security Systems II
c) utrzymanie gotowości administracyjnej w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00
d) Zachowanie poufności informacji niejawnych dotyczących Zamawiającego
e) Administrator wykaże się minimum trzy letnim doświadczeniem w zakresie zarządzania systemem co najmniej tak skomplikowanym jak Zamawiającego

W okresie trwania umowy Wykonawca będzie:
1) dokonywał comiesięcznego przegląd sprzętu informatycznego w godzinach pracy y tj.
8.00- 16.00 od poniedziałku do piątku (w uzasadnionych przypadkach w innych
ustalonych godzinach i dniach).
2) pełnił 5 godzinny dyżur raz w tygodniu siedzibie Zamawiającego, dzień i godziny
zostaną ustalone po podpisaniu umowy.

Zamawiający informuję, że jego infrastruktura składa się z 16 komputerów stacjonarnych
oraz 25 laptopów.


Dokumenty wymagane od oferenta, które należy dołączyć do formularza ofertowego
a. Kopia certyfikatów Administrator,
b. Minimum 2 referencje na usługi świadczenia helpdesku i administracji w jednostkach
administracji państwowej lub samorządowej.

termin realizacji: 01 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r.

Oferty składać do dnia: 18-12-2014, godz: 16:00 na e-mail lub fax

Wybierz kategorię zleceń

Wybierz lokalizację