favore.pl
Favore.plZleceniaZlecenia rozrywka, imprezy i sztukaZlecenia gastronomiczneZlecenia catering

Zlecę usługi cateringowe na rzecz Urzędu, Wrocław, dolnośląskie

Zlecenie straciło ważność.
Zobacz poniżej aktualnie dostępne podobne zlecenia.
Zlecenia widoczne poniżej skierowane są do wykonawców świadczących usługi. Zarejestrowani na Favore.pl wykonawcy otrzymują na swoje skrzynki e-mail zlecenia odpowiadające ich profilowi działalności. Wysyłka zleceń do wykonawców realizowana jest niezwłocznie po ich opublikowaniu w serwisie. Aby otrzymywać zlecenia ze swojej branży, zarejestruj się i dodaj usługę do odpowiedniej kategorii. rozwiń
KATEGORIE
Zleć wykonanie pracyprzebieraj w ofertach wykonawców Zarejestruj swoją firmęotrzymuj zlecenia na e-mail

Zlecę usługi cateringowe na rzecz Urzędu, Wrocław nr 264577 (archiwum)

Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa: dolnośląskie
Data dodania: 4 mar 2015, 15:20
TREŚĆ ZLECENIA
Zlecę usługi cateringowe na rzecz Urzędu od daty podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2015 roku.

2) Przez usługę cateringową rozumie się przygotowanie oraz dostarczenie poczęstunku dla uczestników spotkań:
a. Spotkania Komitetu Monitorującego oraz inne związane z wdrażaniem RPO WD 2007-2013 oraz spotkania i szkolenia związane z przygotowaniem RPO WD 2014-2020 - maksymalnie 12 jednodniowych usług cateringu podczas spotkań jedno, dwu i trzy-d ni owych.
b. Czas jednego spotkania to max. 8 godz.
c. Maksymalna ilość spotkań: 12
d. Ilość uczestników podczas jednego spotkania od 30 do 60 osób.
e. łączna liczba osób podczas obowiązywania umowy nie przekroczy 720 osób.
3) Zamawiający ustalił następujące menu dla 1 osoby:
Poczęstunek podawany w sali obrad lub obok, na stołach uczestników lub na osobnych stołach Wykonawca zapewni dla 1 uczestnika co najmniej:
I część (przerwa kawowa):
1 filiżankę kawy (co najmniej 150 ml/os.), kawa podawana w małych termosach na stołach uczestników,
1 filiżankę herbaty do wyboru spośród minimum 5 rodzajów herbat w torebkach
(co najmniej 150 ml), herbata podawana w saszetkach wraz z gorącą wodą
w małych termosach na stołach uczestników,
śmietankę do kawy, cukier (biały i brązowy), słodzik, cytrynę, (bez ograniczeń)
serwetki, (bez ograniczeń)
Ciastka kruche (mix 4 rodzajów ciasteczek)- minimum 20 dag/os.,
II część (lunch):
-ciasta krojone (2 rodzaje do wyboru, w ilości 1 porcja 10 dag każdego rodzaju na osobę) ;
-wodę gazowaną (w ilości co najmniej 0,25 l/os.) i niegazowaną (w ilości co najmniej 0,25 l/os.), podawaną w - dzbankach lub butelkach
-soki 100% (do wyboru 2 rodzaje, w ilości co najmniej 0,25 l/os.), podawane w dzbankach,
-pojemniki plastikowe do pakowania pozostałego po spotkaniu jedzenia,
-2 przystawki na zimno (do wyboru przez Zamawiającego z poniższego menu)- co najmniej po 150g/osobę każda,
Proponowane menu do wyboru:
- Sałatka Tradycyjna jarzynowa
- Sałatka Grecka z serem feta
- Sałatka Francuska z szynką i kukurydzą
- Sałatka z tuńczykiem, papryką i makaronowymi muszelkami
- Sałatka Żydowska z ziemniakami i jajkiem
- Babeczka koktajlowa faszerowana musem twarogowym 2 szt./os.,
- Mini szaszłyk z mięsem mielonym lub mozzarellą i pomidorkiem chery 2 szt./os.


Oferty składać do dnia: 10-03-2015, godz: 09:00

Wybierz kategorię zleceń

Wybierz lokalizację