favore.pl
Favore.plZleceniaZlecenia remontowo - budowlaneZlecenia instalacyjneZlecenia energetyczne, ciepłownicze

Zlecę wykonanie instalacji awaryjnego zasilania w budynku, Boguszów-Gorce, dolnośląskie

Zlecenie straciło ważność.
Zobacz poniżej aktualnie dostępne podobne zlecenia.
Zlecenia widoczne poniżej skierowane są do wykonawców świadczących usługi. Zarejestrowani na Favore.pl wykonawcy otrzymują na swoje skrzynki e-mail zlecenia odpowiadające ich profilowi działalności. Wysyłka zleceń do wykonawców realizowana jest niezwłocznie po ich opublikowaniu w serwisie. Aby otrzymywać zlecenia ze swojej branży, zarejestruj się i dodaj usługę do odpowiedniej kategorii. rozwiń
KATEGORIE
Zleć wykonanie pracyprzebieraj w ofertach wykonawców Zarejestruj swoją firmęotrzymuj zlecenia na e-mail

Zlecę wykonanie instalacji awaryjnego zasilania w budynku, Boguszów - Gorce nr 285430 (archiwum)

Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa: dolnośląskie
Data dodania: 26 cze 2015, 14:22
TREŚĆ ZLECENIA
Zlecę wykonanie instalacji awaryjnego zasilania w energię elektryczną budynku administracyjnego

Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres:
roboty przygotowawcze (w tym: organizacja i oznakowanie placu budowy, organizacja zaplecza
budowy, ustawienie tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące
bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia-zgodnie z decyzją PnB; wyznaczenie geodezyjne obiektu
budowlanego, którego dotyczą roboty);
zakup i dostawę materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia. UWAGA:
Zamawiający wymaga dostawy i montażu agregatu HFW-75 T5 HIMOINSA o parametrach
zgodnych z dokumentacją techniczną dla zadania. Nie dopuszcza się w tym zakresie
możliwości zastosowania rozwiązań/urządzeń zamiennych:
wykonanie robót budowlano-montażowych zgodnie z dokumentacją techniczną dla zadania i
wzorem umowy;
wykonanie prób i badań technicznych łącznie z podłączeniem, rozruchem i uruchomieniem
zespołu prądotwórczego oraz wykonaniem powykonawczych pomiarów instalacji elektrycznej
budynku administracyjnego przez osobę uprawnioną;
opracowanie i uzgodnienie instrukcji współpracy agregatu z siecią energetyczną Dystrybutora
energii elektrycznej zaopatrującego Zamawiającego, z zapewnieniem bezusterkowego końcowego
odbioru robót dokonanego przez Dostawcę energii elektrycznej właściwego dla Zamawiającego
(wszelkie formalności i zawiązane z tym koszty leżą po stronie Wykonawcy);
dopuszczenie do eksploatacji przez Dystrybutora energii elektrycznej do siedziby Zamawiającego,
instalacji awaryjnego zasilania w energię elektryczną;
przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi agregatu prądotwórczego i
układów instalacji awaryjnego zasilania w energię elektryczną.
wykonanie i przekazanie Zamawiającemu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektu
umożliwiającej naniesienie zmian w zasobach geodezyjnych Powiatu Wałbrzyskiego;
przekazanie Zamawiającemu dokumentów - w tym m.in.: protokołów z przeprowadzonych badań,
sprawdzeń i pomiarów, oświadczeń (m.in. o braku sprzeciwu lub uwag ze strony Państwowej Straży
Pożarnej, a jeśli jest to konieczne również Powiatowego Inspektoratu Sanitarno
Epidemiologicznego), świadectw, dokumentów instytucji opiniujących i innych dokumentów
wymaganych do zgłoszenia właściwemu organowi nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy
przed przystąpieniem do użytkowania;
roboty porządkowe.

Termin realizacji robót budowlano-montażowych i przekazania Zamawiającemu kompletnej i
prawidłowo sporządzonej dokumentacji powykonawczej ustala się do dn. 15.09.2015r.

Termin składania ofert upływa w dniu 06.07.2015r. o godz. 09:00.

Wybierz kategorię zleceń

Wybierz lokalizację