Zlecenia widoczne poniżej skierowane są do wykonawców świadczących usługi. Zarejestrowani na Favore.pl wykonawcy otrzymują na swoje skrzynki e-mail zlecenia odpowiadające ich profilowi działalności. Wysyłka zleceń do wykonawców realizowana jest niezwłocznie po ich opublikowaniu w serwisie. Aby otrzymywać zlecenia ze swojej branży, zarejestruj się i dodaj usługę do odpowiedniej kategorii.
rozwiń
Zlecę wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego przedszkola - Dzierzkowice - Rynek nr 420628 (archiwum)
Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa: lubelskie
Data dodania: 25 paź 2016, 12:54
TREŚĆ ZLECENIA
Zlecę wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego przedszkola na działkach w wyniku których ma powstać nowy budynek, na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania. Zakres opracowania obejmuje wykonanie m.in.: 1) kompletnej dokumentacji budowlanej i wykonawczej: a) budowa nowego budynku przedszkola na działkach nr 207 i 208 - w budynku przedszkola należy zapewnić powierzchnię użytkową o wielkości ok. 570 m2 parteru, w tym powierzchnię komunikacyjną oraz powierzchnie pomieszczeń sanitarno-higienicznych i technicznych, związanych z techniczną obsługą funkcjonowania obiektu - w zakresie spełniającym wymagania przepisów. Liczba pracowników wyniesie 8-10 osób. Liczba dzieci to 4 oddziały po 15,18,20 i 25 dzieci, co daje łączną liczbę 78. Jednocześnie przebywających w budynku osób, razem z rodzicami odprowadzającymi może być 105 osób. Budynek ma powstać na działkach o nr 207 i 208 w Terpentynie. Powierzchnia terenu objętego zagospodarowaniem wyniesie ok. 3000 m2. Dla pracowników i interesantów należy zapewnić miejsca postojowe. Do budynku mają być zaprojektowane przyłącza wody, kanalizacji sanitarnej, gazu prądu oraz rozwiązanie odprowadzenia wód opadowych, sieci hydrantowej wraz z usytuowaniem hydrantu w odległości nie większej niż 75 m o wydajności min. 10 l/s, a także dojścia utwardzone oraz droga dojazdowa i plac manewrowy przeciwpożarowy. b) wykonanie projektu rozbiórki dwóch nieczynnych zbiorników na ścieki socjalno bytowe, przebudowa studzienek kanalizacyjnych i oświetlenia placu (z możliwością częściowej likwidacji i zastosowania oświetlenia na ścianach obiektu). Częściowa rozbiórka chodników, utwardzonego dojazdu w miarę potrzeb. Rozbiórka budynku gospodarczego o powierzchni ok. 105, m2. c) inwentaryzację stanu istniejącego, inwentaryzację zieleni i projektu gospodarki drzewostanem, infrastruktury podziemnej, d) należy przewidzieć i uwzględnić z zarządcami lokalizację sieci wodociągowej i gazowej, e) uzyskanie w niezbędnym zakresie i na swój koszt opinii, map do celów projektowych, uzgodnień w zakresie kolizji z sieciami gazowymi, telekomunikacyjnymi, energetycznymi kanalizacyjnymi i wodociągowymi, bądź pozyskanie opinii czy też decyzji, pozwoleń wymaganych odrębnymi przepisami, w tym przygotowanie wniosku do uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, zgody na realizację przedsięwzięcia, jeśli zajdzie taka konieczność f) projektu wykonawczego we wszystkich branżach (architektoniczo - konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej), g) innych dokumentacji niezbędnych do realizacji robót budowlanych, h) opracowania kosztorysów i zestawienia zbiorczego kosztów inwestycji, i) opracowania specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, j) przygotowanie dokumentacji koniecznej do uzyskania przez Inwestora pozwolenia na budowę. 3. Podstawę opracowania dokumentacji stanowi Program funkcjonalno-użytkowy sporządzony przez mgr inż. Kazimierza Mateję stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej umowy. 4. W skład dokumentacji wchodzi: 1) projekty budowlano - wykonawcze - 5 egz., 2) projekty branżowe - 5 egz., 3) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)- 5 egz., 4) projekty organizacji ruchu - 5 egz., 5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót do wszystkich branż - po 3 egz., 6) przedmiary robót - 2 egz., 7) kosztorysy inwestorskie - 2 egz. 8) charakterystyka energetyczna budynku - 5 egz., 5. Dokumentację należy opracować w języku polskim. 6. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot opracowania w formie pisemnej (papierowej) w ilości egzemplarzy podanych powyżej i w formie elektronicznej zapisanej na nośniku USB (format zapisu: PDF)- 1 egz. 7. Do obowiązków Wykonawcy należy zdobycie wszelkich informacji, które są konieczne do wykonania przedmiotu umowy. Zalecane jest przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie.