favore.pl
Favore.plZleceniaZlecenia remontowo - budowlaneZlecenia budowlaneZlecenia architektoniczne

Zlecę wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego przedszkola - Dzierzkowice-Rynek, lubelskie

Zlecenie straciło ważność.
Zobacz poniżej aktualnie dostępne podobne zlecenia.
Zlecenia widoczne poniżej skierowane są do wykonawców świadczących usługi. Zarejestrowani na Favore.pl wykonawcy otrzymują na swoje skrzynki e-mail zlecenia odpowiadające ich profilowi działalności. Wysyłka zleceń do wykonawców realizowana jest niezwłocznie po ich opublikowaniu w serwisie. Aby otrzymywać zlecenia ze swojej branży, zarejestruj się i dodaj usługę do odpowiedniej kategorii. rozwiń
KATEGORIE
Zleć wykonanie pracyprzebieraj w ofertach wykonawców Zarejestruj swoją firmęotrzymuj zlecenia na e-mail

Zlecę wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego przedszkola - Dzierzkowice - Rynek nr 420628 (archiwum)

Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa: lubelskie
Data dodania: 25 paź 2016, 12:54
TREŚĆ ZLECENIA
Zlecę wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego przedszkola na działkach w wyniku których ma powstać nowy budynek, na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania.
Zakres opracowania obejmuje wykonanie m.in.:
1) kompletnej dokumentacji budowlanej i wykonawczej:
a) budowa nowego budynku przedszkola na działkach nr 207 i 208 - w budynku przedszkola należy zapewnić powierzchnię użytkową o wielkości ok. 570 m2 parteru, w tym powierzchnię komunikacyjną oraz powierzchnie pomieszczeń sanitarno-higienicznych i technicznych, związanych z techniczną obsługą funkcjonowania obiektu - w zakresie spełniającym wymagania przepisów. Liczba pracowników wyniesie 8-10 osób.
Liczba dzieci to 4 oddziały po 15,18,20 i 25 dzieci, co daje łączną liczbę 78. Jednocześnie przebywających w budynku osób, razem z rodzicami odprowadzającymi może być 105 osób.
Budynek ma powstać na działkach o nr 207 i 208 w Terpentynie. Powierzchnia terenu objętego zagospodarowaniem wyniesie ok. 3000 m2.
Dla pracowników i interesantów należy zapewnić miejsca postojowe.
Do budynku mają być zaprojektowane przyłącza wody, kanalizacji sanitarnej, gazu prądu oraz rozwiązanie odprowadzenia wód opadowych, sieci hydrantowej wraz z usytuowaniem hydrantu w odległości nie większej niż 75 m o wydajności min. 10 l/s, a także dojścia utwardzone oraz droga dojazdowa i plac manewrowy przeciwpożarowy.
b) wykonanie projektu rozbiórki dwóch nieczynnych zbiorników na ścieki socjalno bytowe, przebudowa studzienek kanalizacyjnych i oświetlenia placu (z możliwością częściowej likwidacji i zastosowania oświetlenia na ścianach obiektu). Częściowa rozbiórka chodników, utwardzonego dojazdu w miarę potrzeb.
Rozbiórka budynku gospodarczego o powierzchni ok. 105, m2.
c) inwentaryzację stanu istniejącego, inwentaryzację zieleni i projektu gospodarki drzewostanem, infrastruktury podziemnej,
d) należy przewidzieć i uwzględnić z zarządcami lokalizację sieci wodociągowej i gazowej,
e) uzyskanie w niezbędnym zakresie i na swój koszt opinii, map do celów projektowych, uzgodnień w zakresie kolizji z sieciami gazowymi, telekomunikacyjnymi, energetycznymi kanalizacyjnymi i wodociągowymi, bądź pozyskanie opinii czy też decyzji, pozwoleń wymaganych odrębnymi przepisami, w tym przygotowanie wniosku do uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, zgody na realizację przedsięwzięcia, jeśli zajdzie taka konieczność
f) projektu wykonawczego we wszystkich branżach (architektoniczo - konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej),
g) innych dokumentacji niezbędnych do realizacji robót budowlanych,
h) opracowania kosztorysów i zestawienia zbiorczego kosztów inwestycji,
i) opracowania specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
j) przygotowanie dokumentacji koniecznej do uzyskania przez Inwestora pozwolenia na budowę.
3. Podstawę opracowania dokumentacji stanowi Program funkcjonalno-użytkowy sporządzony przez mgr inż. Kazimierza Mateję stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej umowy.
4. W skład dokumentacji wchodzi:
1) projekty budowlano - wykonawcze - 5 egz.,
2) projekty branżowe - 5 egz.,
3) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)- 5 egz.,
4) projekty organizacji ruchu - 5 egz.,
5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót do wszystkich branż - po 3 egz.,
6) przedmiary robót - 2 egz.,
7) kosztorysy inwestorskie - 2 egz.
8) charakterystyka energetyczna budynku - 5 egz.,
5. Dokumentację należy opracować w języku polskim.
6. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot opracowania w formie pisemnej (papierowej) w ilości egzemplarzy podanych powyżej i w formie elektronicznej zapisanej na nośniku USB (format zapisu: PDF)- 1 egz.
7. Do obowiązków Wykonawcy należy zdobycie wszelkich informacji, które są konieczne do wykonania przedmiotu umowy. Zalecane jest przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie.

Wybierz kategorię zleceń

Wybierz lokalizację