Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa:
mazowieckie
Data dodania:
10 lip 2015, 16:38
Zlecę wykonanie usługi doradztwa podatkowego polegającej na wykonywaniu zastępstwa procesowego w zakresie odzyskania przez Gminę nadpłaty podatku od towarów i usług (VAT) dotyczących wydatków za lata 2010-2014.
W zakres zamówienia wchodzi:
1) występowanie na podstawie udzielonego pełnomocnictwa przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi w sprawie zwrotu nadpłaty podatku VAT w zakresie:
a) postępowań sprawdzających, prowadzonych przez organy administracji skarbowej w przedmiocie orzeczenia poprzedzającego wypłatę nadwyżki podatku VAT na podstawie deklaracji podatku VAT,
b) postępowań kontrolnych i sądowo-administracyjnych dotyczących rozliczeń podatku VAT,
c) postępowań poprzedzających złożenie deklaracji rozliczeniowych w zakresie dotyczącym urzędowej interpretacji przepisów prawa podatkowego;
2) Analiza wydatków dokonanych przez Zamawiającego pod kątem możliwości zakwalifikowania ich do odliczenia podatku od towarów i usług oraz ocena zasadności wszczęcia postępowania podatkowego lub sądowo-administracyjnego;
3) Sporządzenie korekt deklaracji za poszczególne okresy rozliczeniowe na podstawie przedstawionych przez Zamawiającego rejestrów sprzedaży i zakupów, przygotowanie wniosków o stwierdzenie nadpłaty podatku od towarów i usług (łącznie ze sporządzeniem, na podstawie przedstawionych przez Zamawiającego dokumentów, korekt rejestrów sprzedaży i zakupów VAT) ;
4) Przygotowywanie skarg, wniosków, wystąpień i pism procesowych do sądów i organów administracji w celu wszczęcia postępowania sądowego lub podatkowego oraz w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot nadpłaty podatku od towarów i usług;
5) przygotowywanie odwołań przy udziale komórek organizacyjnych merytorycznie właściwych sprawie;
6) udział w ewentualnym postępowaniu sprawdzającym i kontrolnym prowadzonym przez właściwe podmioty;
7) przygotowanie materiałów do deklaracji bieżących VAT-7 i instruowanie pracowników Zamawiającego w zakresie sporządzania bieżących deklaracji;
8) przegląd podstawowych obszarów działalności Zamawiającego ustalenie czy jest to działalność zwolniona z podatku od towarów i usług, podlegająca opodatkowaniu czy niepodlegająca;
9) przygotowanie i wystąpienie z wnioskiem o indywidualną urzędową interpretację prawa podatkowego.
termin realizacji: 24 miesiące od dnia podpisania umowy.
Oferty składać do dnia: 14-07-2015, godz: 12:00 można na fax lub e-mail