Zlecenia widoczne poniżej skierowane są do wykonawców świadczących usługi. Zarejestrowani na Favore.pl wykonawcy otrzymują na swoje skrzynki e-mail zlecenia odpowiadające ich profilowi działalności. Wysyłka zleceń do wykonawców realizowana jest niezwłocznie po ich opublikowaniu w serwisie. Aby otrzymywać zlecenia ze swojej branży, zarejestruj się i dodaj usługę do odpowiedniej kategorii.
rozwiń
Zlecę wykonanie usługi kompleksowego sprzątania budynków i osiedli nr 321242 (archiwum)
Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa: śląskie
Data dodania: 27 lis 2015, 15:34
TREŚĆ ZLECENIA
Zlecę wykonanie usługi kompleksowego sprzątania utrzymania czystości i porządku w budynkach oraz na terenie zewnętrznym nieruchomości pozostających w użytkowaniu Zamawiającego.
I Opis przedmiotu zamówienia: Wykonywanie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości i porządku w budynkach oraz na terenie zewnętrznym w przypadku nieobecności podmiotów świadczących dla Zamawiającego niniejsze usługi na terenach poszczególnych nieruchomości zarządzanych przez Zamawiającego tj. Osiedlu ... Ogólna powierzchnia sprzątana: zewnętrzna: 204 915,00 m2 wewnętrzna: 78 421,00 m2. Zatrudnionych dozorców: 25 osób.
II Obowiązki Wykonawcy: Utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach wspólnego użytku ( a zwłaszcza na klatkach schodowych, korytarzach, holach, strychach, w gankach piwnicznych, kabinach dźwigów, pomieszczeniach i komorach zsypowych, pralniach i suszarniach) oraz na chodnikach, placach i terenach zielonych oraz placach zabaw wymienionych w zleceniu, zgodnie z zakresem prac porządkowo-czystościowych jak niżej: Czynności wykonywane wewnątrz budynku: Codziennie: -przegląd korytarzy klatek schodowych, piwnic, zbieranie zanieczyszczeń m.in. puszek, papierów, butelek; -przegląd i usuwanie zanieczyszczeń ze skrzynek hydrantowych, parapetów, przewodów gazowych oraz innych elementów wewnątrz budynków na klatkach schodowych oraz w pomieszczeniach ogólnodostępnych udostępnionych przez mieszkańców; -sprawdzanie drożności i czystości zsypu, utrzymanie w czystości głównej komory zsypowej i komórek zsypowych na klatkach schodowych w tym klap zamykających zsyp, -utrzymanie w czystości kabin dźwigowych, m.in. usuwanie zanieczyszczeń; -utrzymanie w czystości parterów (holl główny) wraz z myciem posadzki, -utrzymanie w czystości tablic Spółdzielni Mieszkaniowej i bieżąca aktualizacja ogłoszeń; -usuwanie wszelkich reklam, ogłoszeń, ulotek z miejsc do tego nieprzeznaczonych (drzwi wejściowe do budynku, skrzynki listowe, tablice ogłoszeń SM Górnik, skrzynki gazowe, skrzynki hydrantowe, przewody itd.). Nie rzadziej niż raz w tygodniu: -mycie korytarzy (w budynkach, w których zgodnie z zawartym porozumieniem, nie czynią tego lokatorzy), biegów schodowych, spoczników (od strychu do piwnicy), mycie balustrad i poręczy zgodnie z harmonogramem ustalonym z administracją; -mycie kabin dźwigowych w zakresie mycia ścian, podsufitek, tablicy sterowej, drzwi (z zachowaniem przepisów BHP) ; -sprzątanie otwartych pomieszczeń ogólnodostępnych, -mycie głównej komory zsypowej, -mycie i dezynfekcja komórek zsypowych na klatkach schodowych w tym klap zamykających zsyp; -mycie tablic Spółdzielni Mieszkaniowej -sprzątanie korytarzy piwnic wraz z omiataniem pajęczyn. Nie rzadziej niż raz w miesiącu: -mycie luksferów na klatkach schodowych, mycie drzwi wewnętrznych zamontowanych na korytarzach i klatkach schodowych oraz innych elementów w tym przeszklonych (np. naświetla) ; -sprzątanie wraz z omiataniem pajęczyn pomieszczeń ogólnodostępnych udostępnionych przez mieszkańców w tym pom. przyłącza wody, wózkowni, suszarni itp. Nie rzadziej niż raz na kwartał: -mycie lamperii i grzejników, skrzynek gazowych, skrzynek na listy, przewodów prowadzonych po ścianach klatki schodowej w tym gazowych (bez przewodów elektrycznych), osłon na przewody internetowe, domofonowe i inne; -mycie okien na klatkach schodowych, korytarzach oraz w pomieszczeniach ogólnodostępnych (pralnie, suszarnie) zgodnie z harmonogramem ustalonym z administracją. Nie rzadziej niż dwa razy w roku: -mycie okien w piwnicach oraz czyszczenie naświetli piwnicznych (bezwzględnie przed akcją deratyzacji). Na bieżąco, według potrzeb, niezwłocznie: -sprzątanie po dewastacjach, aktach wandalizmu, zniszczeniach itd. Czynności wykonywane na zewnątrz budynku: Codziennie: -usuwanie zanieczyszczeń i liści z powierzchni przyległych do budynku (place zabaw, piaskownice, skwery, trawniki oraz w przypadku ich dostępności : prześwity, chodniki, ciągi pieszo jezdne, parkingi) zgodnie z przekazanym zakresem terenu, zaznaczonym na mapach; -utrzymanie czystości urządzeń zabawowych, ławek, koszy na śmieci; -utrzymanie w stałej czystości terenów śmietników wolnostojących na odpady komunalne oraz selektywne; -czyszczenie odpływów liniowych oraz innej infrastruktury odwadniającej tj. otwarte koryta; -usuwanie wszelkich reklam, ogłoszeń, ulotek z miejsc do tego nie przeznaczonych (rury spustowe, murki, urządzenia zabawowe itd.) ; -w okresie zimy usuwanie śniegu z miejsc przeznaczonych na odpady komunalne (tj. otwartych śmietników i dojść do nich). Nie rzadziej niż dwa razy w roku: -czyszczenie naświetli piwnicznych w miejscach dostępnych (bezwzględnie przed akcją deratyzacji) ; -mycie na zewnątrz pojemników na odpady selektywne (wiosną i jesienią, przed ważniejszymi świętami) celem należytego utrzymania, Bieżące, systematyczne: -pielenie klombów i rabat, dosiewanie trawy przekazanej przez administrację; -czyszczenie otwieranych wycieraczek zlokalizowanych przed drzwiami wejściowymi do budynku; -oczyszczanie żywopłotów, krzewów, krawężników, chodników, opasek z trawy, usuwanie samosiejek i chwastów; -w okresie zimowym (każdorazowo po opadach śniegu) z częstotliwością, zapewniającą bezpieczeństwo poruszania się, odśnieżanie schodów, ciągów pieszo-jezdnych, zatok postojowych w miarę ich dostępności, dojść do zsypów, śmietników, posypywanie piaskiem. Inne czynności: w dni robocze, codzienny, kontakt osobisty lub telefoniczny z administracją, powiadamianie Administratora, Mistrza, Kierownika Administracji o dostrzeżonych uszkodzeniach, dewastacjach, awariach lub wadliwym działaniu instalacji wodno-kanalizacyjnej, gazowej, oświetlenia w budynku oraz lamp ulicznych, urządzeń technicznych, w tym zainstalowanych na placach zabaw, systematyczne powiadamianie administracji o stwierdzonych faktach nie wykonania usługi w zakresie wywozu odpadów komunalnych, zaginięcia i dewastacji pojemników na odpady i zalegania odpadów wielkogabarytowych, odebranie korespondencji i ogłoszeń celem doręczenia lub wywieszenia w miejscu ustalonym z Administratorem, zamieszczanie na tablicach ogłoszeń Spółdzielni Mieszkaniowej informacji kierowanych do mieszkańców w terminie uzgodnionym z Kierownikiem lub Administratorem, natychmiastowe podjęcie działań ograniczających wielkość wystąpienia szkód np. w wyniku zalania lub pożaru, przechowywanie kluczy do budynków, piwnicy, pomieszczeń gospodarczych, wejść na dach, azartu itd.