favore.pl
Favore.plZleceniaZlecenia dla firmy i biuraZlecenia sprzątaniaZlecenia sprzątanie, czyszczenie

Zlecę wykonanie usługi kompleksowego sprzątania budynków i osiedli, śląskie

Zlecenie straciło ważność.
Zobacz poniżej aktualnie dostępne podobne zlecenia.
Zlecenia widoczne poniżej skierowane są do wykonawców świadczących usługi. Zarejestrowani na Favore.pl wykonawcy otrzymują na swoje skrzynki e-mail zlecenia odpowiadające ich profilowi działalności. Wysyłka zleceń do wykonawców realizowana jest niezwłocznie po ich opublikowaniu w serwisie. Aby otrzymywać zlecenia ze swojej branży, zarejestruj się i dodaj usługę do odpowiedniej kategorii. rozwiń
KATEGORIE
Zleć wykonanie pracyprzebieraj w ofertach wykonawców Zarejestruj swoją firmęotrzymuj zlecenia na e-mail

Zlecę wykonanie usługi kompleksowego sprzątania budynków i osiedli nr 321242 (archiwum)

Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa: śląskie
Data dodania: 27 lis 2015, 15:34
TREŚĆ ZLECENIA
Zlecę wykonanie usługi kompleksowego sprzątania utrzymania czystości i porządku w budynkach oraz na terenie zewnętrznym nieruchomości pozostających w użytkowaniu Zamawiającego.

I Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonywanie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości i porządku w budynkach oraz na terenie zewnętrznym w przypadku nieobecności podmiotów świadczących dla Zamawiającego niniejsze usługi na terenach poszczególnych nieruchomości zarządzanych przez Zamawiającego tj. Osiedlu ...
Ogólna powierzchnia sprzątana: zewnętrzna: 204 915,00 m2 wewnętrzna: 78 421,00 m2.
Zatrudnionych dozorców: 25 osób.

II Obowiązki Wykonawcy:
Utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach wspólnego użytku ( a zwłaszcza na klatkach schodowych, korytarzach, holach, strychach, w gankach piwnicznych, kabinach dźwigów, pomieszczeniach i komorach zsypowych, pralniach i suszarniach) oraz na chodnikach, placach i terenach zielonych oraz placach zabaw wymienionych w zleceniu, zgodnie z zakresem prac porządkowo-czystościowych jak niżej: Czynności wykonywane wewnątrz budynku:
Codziennie:
-przegląd korytarzy klatek schodowych, piwnic, zbieranie zanieczyszczeń m.in. puszek, papierów, butelek;
-przegląd i usuwanie zanieczyszczeń ze skrzynek hydrantowych, parapetów, przewodów gazowych oraz innych elementów wewnątrz budynków na klatkach schodowych oraz w pomieszczeniach ogólnodostępnych udostępnionych przez mieszkańców;
-sprawdzanie drożności i czystości zsypu, utrzymanie w czystości głównej komory zsypowej i komórek zsypowych na klatkach schodowych w tym klap zamykających zsyp,
-utrzymanie w czystości kabin dźwigowych, m.in. usuwanie zanieczyszczeń;
-utrzymanie w czystości parterów (holl główny) wraz z myciem posadzki,
-utrzymanie w czystości tablic Spółdzielni Mieszkaniowej i bieżąca aktualizacja ogłoszeń;
-usuwanie wszelkich reklam, ogłoszeń, ulotek z miejsc do tego nieprzeznaczonych (drzwi wejściowe do budynku, skrzynki listowe, tablice ogłoszeń SM Górnik, skrzynki gazowe, skrzynki hydrantowe, przewody itd.).
Nie rzadziej niż raz w tygodniu:
-mycie korytarzy (w budynkach, w których zgodnie z zawartym porozumieniem, nie czynią tego lokatorzy), biegów schodowych, spoczników (od strychu do piwnicy), mycie balustrad i poręczy zgodnie z harmonogramem ustalonym z administracją;
-mycie kabin dźwigowych w zakresie mycia ścian, podsufitek, tablicy sterowej, drzwi (z zachowaniem przepisów BHP) ;
-sprzątanie otwartych pomieszczeń ogólnodostępnych,
-mycie głównej komory zsypowej,
-mycie i dezynfekcja komórek zsypowych na klatkach schodowych w tym klap zamykających zsyp;
-mycie tablic Spółdzielni Mieszkaniowej
-sprzątanie korytarzy piwnic wraz z omiataniem pajęczyn.
Nie rzadziej niż raz w miesiącu:
-mycie luksferów na klatkach schodowych, mycie drzwi wewnętrznych zamontowanych na korytarzach i klatkach schodowych oraz innych elementów w tym przeszklonych (np. naświetla) ;
-sprzątanie wraz z omiataniem pajęczyn pomieszczeń ogólnodostępnych udostępnionych przez mieszkańców w tym pom. przyłącza wody, wózkowni, suszarni itp.
Nie rzadziej niż raz na kwartał:
-mycie lamperii i grzejników, skrzynek gazowych, skrzynek na listy, przewodów prowadzonych po ścianach klatki schodowej w tym gazowych (bez przewodów elektrycznych), osłon na przewody internetowe, domofonowe i inne;
-mycie okien na klatkach schodowych, korytarzach oraz w pomieszczeniach ogólnodostępnych (pralnie, suszarnie) zgodnie z harmonogramem ustalonym z administracją.
Nie rzadziej niż dwa razy w roku:
-mycie okien w piwnicach oraz czyszczenie naświetli piwnicznych (bezwzględnie przed akcją deratyzacji).
Na bieżąco, według potrzeb, niezwłocznie:
-sprzątanie po dewastacjach, aktach wandalizmu, zniszczeniach itd.
Czynności wykonywane na zewnątrz budynku:
Codziennie:
-usuwanie zanieczyszczeń i liści z powierzchni przyległych do budynku (place zabaw, piaskownice, skwery, trawniki oraz w przypadku ich dostępności : prześwity, chodniki, ciągi pieszo jezdne, parkingi) zgodnie z przekazanym zakresem terenu, zaznaczonym na mapach;
-utrzymanie czystości urządzeń zabawowych, ławek, koszy na śmieci;
-utrzymanie w stałej czystości terenów śmietników wolnostojących na odpady komunalne
oraz selektywne;
-czyszczenie odpływów liniowych oraz innej infrastruktury odwadniającej tj. otwarte koryta;
-usuwanie wszelkich reklam, ogłoszeń, ulotek z miejsc do tego nie przeznaczonych (rury spustowe, murki, urządzenia zabawowe itd.) ;
-w okresie zimy usuwanie śniegu z miejsc przeznaczonych na odpady komunalne (tj. otwartych śmietników i dojść do nich).
Nie rzadziej niż dwa razy w roku:
-czyszczenie naświetli piwnicznych w miejscach dostępnych (bezwzględnie przed akcją deratyzacji) ;
-mycie na zewnątrz pojemników na odpady selektywne (wiosną i jesienią, przed ważniejszymi świętami) celem należytego utrzymania,
Bieżące, systematyczne:
-pielenie klombów i rabat, dosiewanie trawy przekazanej przez administrację;
-czyszczenie otwieranych wycieraczek zlokalizowanych przed drzwiami wejściowymi do budynku;
-oczyszczanie żywopłotów, krzewów, krawężników, chodników, opasek z trawy, usuwanie samosiejek i chwastów;
-w okresie zimowym (każdorazowo po opadach śniegu) z częstotliwością, zapewniającą bezpieczeństwo poruszania się, odśnieżanie schodów, ciągów pieszo-jezdnych, zatok postojowych w miarę ich dostępności, dojść do zsypów, śmietników, posypywanie piaskiem.
Inne czynności:
w dni robocze, codzienny, kontakt osobisty lub telefoniczny z administracją, powiadamianie Administratora, Mistrza, Kierownika Administracji o dostrzeżonych uszkodzeniach, dewastacjach, awariach lub wadliwym działaniu instalacji wodno-kanalizacyjnej, gazowej, oświetlenia w budynku oraz lamp ulicznych, urządzeń technicznych, w tym zainstalowanych na placach zabaw, systematyczne powiadamianie administracji o stwierdzonych faktach nie wykonania usługi w zakresie wywozu odpadów komunalnych, zaginięcia i dewastacji pojemników na odpady i zalegania odpadów wielkogabarytowych,
odebranie korespondencji i ogłoszeń celem doręczenia lub wywieszenia w miejscu ustalonym z Administratorem, zamieszczanie na tablicach ogłoszeń Spółdzielni Mieszkaniowej informacji kierowanych do mieszkańców w terminie uzgodnionym z Kierownikiem lub Administratorem,
natychmiastowe podjęcie działań ograniczających wielkość wystąpienia szkód np. w wyniku zalania lub pożaru, przechowywanie kluczy do budynków, piwnicy, pomieszczeń gospodarczych, wejść na dach, azartu itd.

Oferty składać do dnia: 10-12-2015, godz: 14:00

Wybierz kategorię zleceń

Wybierz lokalizację