favore.pl
Favore.plZleceniaZlecenia dla firmy i biuraZlecenia sprzątaniaZlecenia sprzątanie, czyszczenie

Zlecę wykonanie usługi utrzymania czystości pomieszczeń oraz otoczenia, lubelskie

Zlecenie straciło ważność.
Zobacz poniżej aktualnie dostępne podobne zlecenia.
Zlecenia widoczne poniżej skierowane są do wykonawców świadczących usługi. Zarejestrowani na Favore.pl wykonawcy otrzymują na swoje skrzynki e-mail zlecenia odpowiadające ich profilowi działalności. Wysyłka zleceń do wykonawców realizowana jest niezwłocznie po ich opublikowaniu w serwisie. Aby otrzymywać zlecenia ze swojej branży, zarejestruj się i dodaj usługę do odpowiedniej kategorii. rozwiń
KATEGORIE
Zleć wykonanie pracyprzebieraj w ofertach wykonawców Zarejestruj swoją firmęotrzymuj zlecenia na e-mail

Zlecę wykonanie usługi utrzymania czystości pomieszczeń oraz otoczenia nr 321129 (archiwum)

Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa: lubelskie
Data dodania: 27 lis 2015, 12:33
TREŚĆ ZLECENIA
Zlecę wykonanie usługi utrzymania czystości pomieszczeń oraz otoczenia budynku użyteczności publicznej.

Zakres obowiązków obejmuje:
1) codzienne sprzątanie części wspólnych budynku o łącznej powierzchni ok. 2147m2:
a) holu, korytarzy, klatek schodowych, wind 2 szt., poprzez zamiatanie, odkurzanie, zmywanie podłóg, ścieranie kurzu, podlewanie roślin itp.,
b) utrzymanie w czystości sanitariatów, z uzupełnianiem środków czystości,
c) mycie okien i drzwi w częściach wspólnych budynku: w holach, korytarzach, klatkach schodowych, łazienkach co najmniej jeden raz w miesiącu.
2) codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych o pow. ok. 400m2, poprzez:
a) zamiatanie, odkurzanie, zmywanie podłóg, ścieranie kurzu, podlewanie roślin itp.,
b) wycieranie z kurzu powierzchni biurek, stolików i innych mebli znajdujących się w pomieszczeniach biurowych,
c) mycie okien i drzwi w pomieszczeniach biurowych co najmniej jeden raz w miesiącu.
3) utrzymanie terenów zielonych o łącznej powierzchni ok. 9096m2 oraz utrzymanie dojść, dojazdów i parkingów o łącznej powierzchni sprzątanej ok. 5788m2 poprzez:
a) koszenie i grabienie trawników, pielęgnacja drzew i krzewów itp.
b) sprzątanie, zamiatanie i zimowe utrzymanie (odśnieżanie, likwidacja śliskości itp.) dojść, dojazdów i parkingu,
c) utrzymanie w czystości zabudowy śmietnikowej, zgłaszanie nieczystości stałych do wywozu.
Sprzątanie pomieszczeń w budynku winno odbywać się w godzinach nie zakłócających pracy instytucji mających siedzibę w obiekcie.
Wykonawca w imieniu swoim i pracowników zobowiązuje się do przestrzegania poufności informacji i dokumentów, znajdujących się w pomieszczeniach zleconych do sprzątania.
Zimowe utrzymanie otoczenia obiektu powinno zapewniać bezpieczne dojście i dojazd pojazdów na terenie obiektu.
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić osobom wykonującym pracę na terenie obiektu identyfikatory z nazwą Wykonawcy oraz danymi personalnymi osoby.
Sprzęt i materiały niezbędne do realizacji zamówienia oraz środki czystości stanowiące wyposażenie sanitariatów (papier toaletowy, mydło itp.), zapewnia Wykonawca.
Wymagania jakie winny spełniać środki czystości:
- papier toaletowy typu gigant, długość rolki ok. 150m, biały, dwuwarstwowy;
- mydło w płynie o właściwościach antybakteryjnych, ze środkiem nawilżającym, zapachowe, o gęstej konsystencji.

termin realizacji: 01.01.2016r.-31.12.2016r.

Oferty składać do dnia: 03-12-2015, godz: 10:0

Wybierz kategorię zleceń

Wybierz lokalizację