Zlecenia widoczne poniżej skierowane są do wykonawców świadczących usługi. Zarejestrowani na Favore.pl wykonawcy otrzymują na swoje skrzynki e-mail zlecenia odpowiadające ich profilowi działalności. Wysyłka zleceń do wykonawców realizowana jest niezwłocznie po ich opublikowaniu w serwisie. Aby otrzymywać zlecenia ze swojej branży, zarejestruj się i dodaj usługę do odpowiedniej kategorii.
rozwiń
Zlecę zorganizowanie, przeprowadzenie i obsługę pikniku 200 osób, Kielce nr 264835 (archiwum)
Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa: świętokrzyskie
Data dodania: 5 mar 2015, 15:55
TREŚĆ ZLECENIA
Zlecę zorganizowanie, przeprowadzenie i obsługa pikniku rodzinnego
Wymagania: Catering dla 200 osób.
Realizator zobowiązuje się zapewnić: - danie gorące: bigos, - poczęstunek w postaci grilla: kiełbasa, kaszanka, filet drobiowy, karczek, ziemniaki pieczone, warzywa grillowane - 3 rodzaje, dodatki: ketchup, musztarda, - pieczywo, - na stołach: smalec wiejski, ogórek kiszony, sałatki - 2 rodzaje, - ciasto - 3 rodzaje, - owoce -3 rodzaje, - kawę, herbatę, cukier, śmietankę, wodę mineralną, 2 rodzaje soków - bez ograniczeń, - naczynia jednorazowe (talerzyki, widelce, noże, kubeczki, serwetki) Organizator pikniku zapewnia: - dowóz uczestników z Kielc do miejsca organizacji pikniku i z powrotem dla ok. 50 osób. Wykonawca przed wyjazdem do miejsca realizacji usługi zapewni kontrolę pojazdu oraz kontrolę gotowości kierowcy do jazdy przez odpowiednie służby. - miejsce spotkania - w zależności od pogody - powinno być to miejsce na wolnym powietrzu - w przypadku złych warunków atmosferycznych niezbędnym będzie zapewnienie sali lub namiotów ogrodowych o powierzchni odpowiedniej do ilości uczestników, które będą przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych (w tym osoby poruszające się o kulach i na wózkach inwalidzkich), - dekorację miejsca spotkania, - nagłośnienie i oprawę muzyczną, - osobę do przeprowadzenia pikniku (dj - wodzirej), - animatora kulturalnego, - piknik powinien być zorganizowany w odległości nie większej niż 40 kilometrów od centrum Kielc, - teren, na którym zostanie zorganizowany piknik powinien być ogrodzony (organizator ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników), - obsługi pikniku (catering) - zabezpieczenie medyczne pikniku - zapewnienie obecności karetki wraz z zespołem w czasie trwania pikniku jak również możliwość ewentualnego przetransportowania osób poszkodowanych do szpitala. - uprzątnięcie miejsca imprezy po jej zakończeniu, - sporządzenie dokumentacji fotograficznej spotkania integracyjnego (min. 100 zdjęć na płycie CD), - minimum 5 przenośnych toalet (w tym 3 toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich), - bezpłatny parking dla uczestników spotkania - atrakcje podczas trwania całego pikniku: - watę cukrową, - popcorn, - dmuchaną zjeżdżalnię, - trampolinę, - domek z kulkami, -kulę sferyczną, - przejażdżkę kucem, - malowanie twarzy, - tatuaże hennom - malowanie włosów zorganizowanie i przeprowadzenie konkursów gier z drobnymi upominkami dla wszystkich uczestników biorących udział: - narty lub spodnie wieloosobowe - skoki w workach, - przeciąganie liny, - dziurawa studnia, - rzut beretem lub gumofilcem, - bitwę na papierowe kulki, - konkurs tańca, - konkurs śpiewu, - konkurs malowania palcami, Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania innych konkursów i gier w ilości odpowiadającej wymaganiom Zamawiającego. - zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów w kąciku kreatywnym np.: - robienie ozdób i drobnych elementów z filcu kreatywnego, - robienie biżuterii z kolorowych koralików, - malowanie na szkle, - robienie kartek okolicznościowych, Zamawiający wymaga zorganizowania 2 z w/w warsztatów. Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne materiały potrzebne do przeprowadzenia warsztatów. - zorganizowanie i przeprowadzenie minikursu I pomocy przedmedycznej: ćwiczenia na fantomach, pomoc osobom z cukrzycą, epilepsją, - zorganizowanie Miasteczka ruchu drogowego oraz zaproszenie przedstawiciela policji w celu przeprowadzenia zajęć dotyczących poprawnego zachowania na drodze.
Zamówienie należy zrealizować w dniu 29 maja 2015r. w godz. od 13.00 do 19.00 (nie wliczając dojazdu).