Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa:
podkarpackie
Data dodania:
30 sie 2016, 11:01
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie min. trzymodułowej wiaty przystankowej. Wiata ma zostać zbudowana na planie prostokąta, konstrukcja - słupy stalowe (ocynkowane lub zabezpieczone antykorozyjnie inną metodą zapewniającą wieloletnie użytkowanie). Bryłą wiaty jest prostopadłościan o prosto zakończonych krawędziach. Mocowanie wiaty do podłoża wykonane w sposób umożliwiający łatwy montaż i demontaż. Zamawiający wymaga zastosowania fundamentów punktowych. Należy zaprojektować wiatę o głębokości min. 1500 mm, szerokości min. 3700 mm i wysokości min. 2150 mm (wymiary dotyczą przestrzeni pod zadaszeniem między ścianami wiaty i jej frontem.) Elementy szklane (wypełnienie ścian) w rozmiarze min. 1200 x 2000 mm o grubości minimum 8 mm wykonane z laminowanego szkła hartowanego lub zestawów szybowych laminowanych zespolonych
jednokomorowych. Połać dachową zaprojektować z laminowanego szkła hartowanego lub zestawu szybowego laminowanego zespolonego jednokomorowego. Wszystkie elementy szklane muszą być mocowane systemowo w celu uzyskanie szczelności połączeń. Dach pochylony ku tyłowi ze spadkiem minimum 5 %. Woda z połaci dachu zbierana do poziomej rynny i odprowadzana rurami spustowymi w tylnej części wiaty. Elementy wykończeniowe oraz obróbki blacharskie (ocynkowane lub zabezpieczone antykorozyjnie inną metodą zapewniającą wieloletnie użytkowanie) w kolorze z palety RAL; kolor do ustalenia z Zamawiającym.
Wyposażenie wiaty przystankowej:
gablota na rozkłady jazdy, umożliwiająca wielokrotne i łatwe umieszczanie rozkładów jazdy. Gablota umieszczona na tylnej ścianie, otwierana do wnętrza wiaty. Wymiar widoczny (wys. x szer.): 500 mm x 650 mm. Maksymalny wymiar zewnętrzy: ok. +10% względem wymiaru widocznego (do oferty należy załączyć opis wymiarów oraz rysunek techniczny). Drzwiczki zamykane z zastosowaniem klucza o wzorze nie dostępnym powszechnie (wyklucza się możliwość zastosowania np. wkładki zamka, jak również klucza trójkątnego lub czworokątnego itp., do oferty należy załączyć opis zastosowanego rozwiązania oraz rysunek techniczny). Przeszklenie drzwiczek z tworzywa sztucznego odpornego na działanie warunków atmosferycznych lub laminowane szkło hartowane o grubości 5 mm. Wykonanie tabliczki z aluminium lub stali ocynkowanej;
- nazwa przystanku z możliwością łatwej jej zmiany, umieszczona w miejscu dobrze widocznym zarówno dla pasażerów w autobusie jak i pasażerów znajdujących się w obrębie przystanku;
- ławka z oparciem wewnątrz wiaty, siedzisko z drewna zabezpieczonego przed wpływem warunków atmosferycznych, ławka na tylnej ścianie na szerokości dwóch modułów wiaty;
- dwustronny znak D15 przystanek autobusowy umieszczony ponad dachem wiaty;
- innowacyjny sposób ogrzewania wiaty oparty np. na technologii wykorzystującej niewidoczne tlenki metali o zadanej transmitancji i rezystancji omowej. Wykonawca może zastosować rozwiązanie równoważne pod warunkiem uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego, system nadmuchu chłodnego powietrza do wnętrza wiaty oparty np. na technologii Split. Wykonawca może zastosować równoważne rozwiązanie ogrzewania wiaty pod warunkiem uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego;
- wysokowydajna instalacja fotowoltaiczna z systemem magazynowania energii połączona z siecią elektroenergetyczną, moduły fotowoltaiczne typu szkło/szkło z ogniwami fotowoltaicznymi w technologii Back-Contact;
- system ławki grzejnej;
- oświetlenie wiaty zalaminowane w szkle dachu, nazwy przystanku i znaku Dl 5. Oświetlenie wykonane w technologii LED.