Favore.plBaza wiedzyTurystyka, sport i rekreacjaTurystykaWycieczki

Artykuł: Relacja z wyjazdu integracyjno-szkoleniowego Zespołu Favore do Hotelu Artus w Karpaczu

Dodaj zlecenie

Relacja z wyjazdu integracyjno - szkoleniowego Zespołu Favore do Hotelu Artus w Karpaczu

Autor: aniruel   |   4 cze 2012, 10:02   |   Dział: Artykuły
Kategoria: Wycieczki

Jak wiadomo, nic nie wpływa na motywację do pracy tak dobrze, jak wyjazd integracyjny. Na pierwszy w tym roku wyjazd wybraliśmy Karpacz. Zależało nam na aktywnym spędzeniu czasu, więc miejscowość położona w górach była idealna dla naszych zamiarów. Karpacz kusił bliskością Śnieżki. Wszystko to sprawiło, że nie zastanawialiśmy się długo i z samego rana zespół Favore pomimo niesprzyjającej pogody i niespodziewanych przygód po drodze szczęśliwie dotarł do celu.

Zatrzymaliśmy się w Hotelu *** Artus Prestige SPA , który położony jest w pięknej dzielnicy Karpacza, w rejonie Wilczej Poręby, która jest najbardziej wysuniętą w stronę Śnieżki częścią miasta. Hotel mieści się w odrestaurowanym budynku z XIX wieku, który, pomimo iż został z rozmachem rozbudowany, nie stracił na swoim kameralnym i przytulnym klimacie. Bezpośrednie sąsiedztwo Karkonoskiego Parku Narodowego spowodowało, że w planach mieliśmy rozpoczęcie pobytu od spaceru po górach. Niestety pogoda popsuła nam szyki, więc tego dnia Śnieżkę podziwialiśmy tylko z hotelowego tarasu. Zdobycie szczytu skończyło się na ambitnych planach, ale jak na zgrany zespół przystało, na nudę nie narzekaliśmy. Wyruszyliśmy na spacer po okolicznych skałach, po którym z przyjemnością odpoczywaliśmy we wspólnym gronie przy ogniu w kominku.

Drugiego dnia pogoda wreszcie dopisała, w związku z czym udało nam się nadrobić zaległości i zaliczyć wyprawę w góry. Po naradzie wybraliśmy żółty szlak prowadzący do schroniska PTTK nad Łomniczką. Wpływ na ten wybór miało między innymi położenie hotelu, które pod tym względem okazało się znakomite – już kilka kroków od hotelowej bramy znaleźliśmy się na szlaku. Po dniu spędzonym na relaksie w hotelu, wszyscy energicznie podjęli się wędrówki. Szlak niemal na całej długości biegnie wzdłuż Łomniczki, więc spacerowi oprócz malowniczych widoków towarzyszy także szum górskiego potoku, co składa się na klimat, jaki spotyka się tylko w górach. Do celu dotarliśmy z lekką zadyszką, za to w modelowym czasie – w sam raz, by odpocząć i wrócić na obiad.
Po przyjemnie spędzonym weekendzie wróciliśmy do pracy pełni zapału i nowych pomysłów. Wszyscy z pewnością będziemy miło wspominać pobyt w Karpaczu.