Chłodnictwo, komora chłodnicza, instalacja chłodnicza, klimatyzacja
Warszawa (mazowieckie)
Hydraulika instalator serwisant montaż serwis wymiana kotła pieca c. o.
Kutno, Lubień Kujawski, Włocławek, Kłodawa (łódzkie)
Kompleksowa obróbka metali: cięcie, spawanie, lutowanie, malowanie
Kraków (małopolskie)
BIZNESPLAN - Profesjonalnie i szybko
Cała Polska
Pakiet benefitów na stałe wpisał się w oferty pracy wielu firm. Prywatna opieka medyczna, karnet na siłownię i do klubu fitness, darmowe śniadania, a nawet możliwość przychodzenia do biura z pupilami opcji jest wiele, a wyścig zbrojeń w tym zakresie ciągle trwa w końcu stawką są pracownicy. Czy wszystkie benefity motywują jednakowo? Czy warto wdrażać nietypowe świadczenia pozapłacowe? I czy istnieją dodatki idealne? Rozmawiamy o tym z Katarzyną Trzosek, Specjalistą ds. HR w firmie Cedo.
O tym, że rozwój technologii zmienił przemysł nie trzeba nikogo przekonywać. Rozwiązania, które kiedyś były w sferze konstruktorskich marzeń, dziś są rzeczywistością automatyka przemysłowa i zrobotyzowane systemy dokonały rewolucji w halach produkcyjnych. O roli nowinek technologicznych w procesie produkcji opowiada Marcin Terelak Technical Manager, który nadzoruje pracę działu technologii i inżynierii procesowej w firmie Cedo.
Jak podaje GUS w 2019 roku w Polsce w wyniku wypadków przy pracy ucierpiało 83.205 osób. To kolejno o 1,3% i 5,8% mniej w porównaniu z poprzednim okresem i danymi z 2017 roku. Choć tendencja spadkowa cieszy, to w kwestii bezpieczeństwa i higieny pracy jest jeszcze wiele do zrobienia. Przed tym wyzwaniem stoją szczególnie duże przedsiębiorstwa, na których spoczywa odpowiedzialność za zdrowie, a nawet życie setek pracowników. O tym, jak wygląda to w praktyce opowiada Anna Połchowska specjalista ds. BHP w zatrudniającej kilkaset osób firmie Cedo.
Potrzeba jest matką wynalazków, a w przypadku działu zakupów pierwszym krokiem do rozpoczęcia procesu zakupowego. Zanim jednak dojdzie do finalizacji i nowa usługa, komponent czy surowiec trafią do firmy, kupców czeka wieloetapowa praca. Spoczywa na nich także duża odpowiedzialność w myśl zasady: pokaż mi swoich dostawców, a powiem ci, jaką firmą jesteś. O tym, jak wygląda praca kupca opowiada Magdalena Leszczyńska-Trela Kierownik Działu Zakupów w firmie Cedo.
Aż 74,3% konsumentów twierdzi, że jakość to czynnik decydujący o ich wyborach zakupowych. Za nim plasuje się cena i kraj pochodzenia produktu tak wynika z badań przeprowadzonych w 2019 roku przez ASM Centrum Badań i Analiz Rynku. Nie dziwi więc fakt, że marki przywiązują szczególną wagę do jakości produkowanych towarów, budując tym samym reputację marki. Za utrzymanie stabilnej jakości i bezpieczeństwa produktu odpowiada dział jakości. O jego roli w organizacji opowiada Katarzyna Molter-Gaweł Grupowy Kierownik Jakości i Regulacji w firmie Cedo.