Favore.plBaza wiedzy

"Obsługa klienta" w bazie wiedzy

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Malowanie ścian i sufitów - Patryk Pawlik z Leopoldowa

    Autor: PatrykPawlik   |   20 maj 2025, 15:16   |   Dział: Artykuły
    Malowanie ścian i sufitów - Patryk Pawlik z LeopoldowaPatryk Pawlik z Leopoldowa oferuje malowanie ścian i sufitów. Sprawdź jego techniki i podejście do klientów. Skontaktuj się i zrealizuj swój projekt!
  • Jak przygotować sklep internetowy na Czarny Piątek?

    Autor: KarolinaRoksela   |   3 lis 2021, 14:33   |   Dział: Artykuły
    Jak przygotować sklep internetowy na Czarny Piątek?Black Friday na dobre wpisał się do kalendarza miłośników zakupów. Od lat stanowi również ogromne wyzwanie dla branży e-commerce. Sklepy stacjonarne i internetowe biją pod koniec listopada rekordy sprzedaży. Podpowiadamy, co należy zrobić, aby zyskać jak najwięcej podczas święta wyprzedaży. Poznaj skuteczne praktyki na Czarny Piątek dla firm.
  • Własny sklep internetowy. Od czego należy zacząć przygodę z e - handlem?

    Autor: KarolinaRoksela   |   6 kwi 2021, 15:12   |   Dział: Artykuły
    Własny sklep internetowy. Od czego należy zacząć przygodę z e-handlem? Zmieniające się nawyki współczesnych konsumentów zachęciły wielu sprzedawców do rozpoczęcia przygody z e-commerce. Okazuje się bowiem, że większość spraw można załatwić za pośrednictwem sieci, a zakupy w internecie są wygodne i szybkie. Jeśli chcesz założyć własny e-sklep, to musisz pamiętać o kilku ważnych kwestiach. Podpowiadamy, jak stworzyć sklep internetowy, który przyniesie sukces.
  • E - commerce a e - biznes

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 12:01   |   Dział: Artykuły
    E-commerce a e-biznesPrzez ostatnie lata, dynamiczny rozwój Internetu, całej technologii informacyjnej oraz wpływu na działania biznesowe, przyczynił się do zmian w sposobie prowadzenia działalności gospodarczej. Zmieniły się również formy i rodzaje zarządzania. Wykorzystywane są nowe metody komunikacji, zarówno w działalności zawodowej, ale także w życiu prywatnym. Styl życia, technologia oraz metody stosowane przez ludzi w korporacjach, zwykłych firmach czy właśnie na co dzień, musiały zostać przejęte przez ludzi biznesu. Konieczne jest stosowanie tych rozwiązań w działalności przedsiębiorstw. Dlatego powstał e-biznes, czyli biznes elektroniczny.
  • Obsługa klienta - jak robić to dobrze?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 9:15   |   Dział: Artykuły
    Obsługa klienta - jak robić to dobrze?Mówią, że klient jest najważniejszy. Trudno się z tym stwierdzeniem nie zgodzić, biorąc pod uwagę fakt, że to właśnie klienci napędzają działalność przedsiębiorstwa. Co więc należy zrobić, aby byli oni nam bardziej przychylni?
  • Prowadzisz biznes? Zbieraj opinie klientów

    Autor: Kasiamer   |   12 gru 2014, 14:06   |   Dział: Artykuły
    Prowadzisz biznes? Zbieraj opinie klientów Pozytywne opinie klientów to niezwykle ważny element budowania wizerunku firmy. Wiele przedsiębiorców bagatelizuje jednak ten czynnik i nie kontroluje tego, co o marce mówi się w internecie. A przecież każdy z nas nie raz szukał opinii o danej firmie i na tej podstawie podejmował decyzję, czy zostanie jej klientem. Wynika z tego, że warto dbać o to, aby w internecie pojawiały się oceny zadowolonych klientów. Sprawdźmy, jak tego dokonać.
  • Narzędzie do obsługi wag - niezbedna aplikacja w branży mięsnej

    Autor: Graphcom   |   26 cze 2013, 10:17   |   Dział: Artykuły
    Długotrwała obsługa Klienta, czasochłonny proces wprowadzania zamówień, a także duża ilość błędów powstających przy ich realizacji to najczęstsze problemy z jakimi borykają się pracownicy magazynu w branży mięsnej. Graphcom wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów stworzył narzędzie, które znacznie usprawnia ten proces.
  • Rozwiń skrzydła

    Autor: Hellach   |   20 mar 2012, 16:35   |   Dział: Artykuły
    Rozwiń skrzydłaCo dają nam szkolenia z zakresu umiejętności miękkich? Tworzą w nas to, jak się czujemy, jak możemy się dzięki temu zachowywać, jak reprezentujemy się na zewnątrz, jak tworzymy swój spójny wizerunek, wreszcie jak czujemy się w grupie, w której działamy. Żaden człowiek, mimo, że czasem bardzo by chciał nie działa w pojedynkę, ale uzależniony jest od różnych ludzi i sytuacji. Kompetencje miękkie stają się obecnie najważniejszymi kompetencjami zawodowymi.