POSADZKI PRZEMYSŁOWE , BETONOWE, EPOKSYDOWE, POLIURETANOWE, ŻYWICZNE
Cała Polska
Złota 7 lokal 28 - WIRTUALNE BIURO Warszawa za 59 zł
Warszawa (mazowieckie)
Pranie Tapicerki Meblowej Kanapy Krzesła Pranie Dywanów Wykładziny
Płock (mazowieckie)
PIASKOWANIE I MALOWANIE PROSZKOWE FELG ŚLĄSKIE MAŁOPOLSKIE Kraków
Chrzanów, Oświęcim, Pszczyna (małopolskie)
Większość z nas zakupy robi niemal codziennie. Zarówno sprzedającemu, jak i kupującemu przysługują określone prawa i obowiązki. Poznaj konstytucyjne przepisy, które chronią działalność konsumencką, bezpieczeństwo i prywatność podczas nabywania przedmiotów. Sprawdź, do jakich instytucji można się zgłosić, gdy zostanie naruszony nasz ekonomiczny interes.
Zakupy w internecie są bardzo korzystne dla użytkowników i jak wiemy, mają wiele zalet. Mając wiedzę, jak się bronić przed wadami jesteśmy w stanie dokonać prawidłowych transakcji. Podstawowym pojęciem z zakresie zakupów internetowych jest e-konsument. To osoba, która dokonuje zakupu w sieci i posiada swoje prawa, o czym często się zapomina
Obyczaje sprzedawców pozostawiają wiele do życzenia, a brak stosownej regulacji prawnej dotyczącej reklamacji, stawia klientów w gorszej pozycji. Często zdarza się tak, że zakupiony towar nie jest taki jak być powinien, lub psuje się zaraz po zakupie. Istnieje wtedy możliwość jego zwrotu lub oddania go do reklamacji. Na czym polega dokładnie różnica?