POSADZKI PRZEMYSŁOWE , BETONOWE, EPOKSYDOWE, POLIURETANOWE, ŻYWICZNE
Cała Polska
CENTRUM MALOWANIA PROSZKOWEGO Śląsk Małopolska lakiernia piaskowanie
Chrzanów, Oświęcim, Pszczyna (małopolskie)
Obróbka plastyczna blach na zimno, wycinarki laser
Wieleń (wielkopolskie)
Hydraulika instalator serwisant montaż serwis wymiana kotła pieca c. o.
Kutno, Lubień Kujawski, Włocławek, Kłodawa (łódzkie)
Osoby niepełnosprawne w życiu codziennym borykają się z wieloma trudnościami, a swobodne przemieszczanie się, np. do lekarza czy na rehabilitację, bywa niekiedy niemożliwe bez odpowiedniego środka transportu. Z pomocą dla osób dotkniętych niepełnosprawnościami przychodzi firma WlaTrans, oferująca przewozy specjalnie przystosowanymi pojazdami, dzięki którym możliwy jest np. przewóz osób, które korzystają z wózków inwalidzkich.
Pakiet benefitów na stałe wpisał się w oferty pracy wielu firm. Prywatna opieka medyczna, karnet na siłownię i do klubu fitness, darmowe śniadania, a nawet możliwość przychodzenia do biura z pupilami opcji jest wiele, a wyścig zbrojeń w tym zakresie ciągle trwa w końcu stawką są pracownicy. Czy wszystkie benefity motywują jednakowo? Czy warto wdrażać nietypowe świadczenia pozapłacowe? I czy istnieją dodatki idealne? Rozmawiamy o tym z Katarzyną Trzosek, Specjalistą ds. HR w firmie Cedo.
Wejście do nowej grupy najczęściej nie kojarzy nam się zbyt pozytywnie. Mimo, iż wiąże się to z poznaniem mnóstwa ciekawych osób, wymianą doświadczeń, opinii, postaw, dla większości z nas oznacza to jednocześnie stres i obawę przed odrzuceniem, brakiem akceptacji w grupie czy po prostu nieumiejętnością szybkiej adaptacji do zmiany otoczenia i warunków, w których mamy zacząć przebywać. W miejscu pracy często ciężko się dobrze poznać, gdyż zazwyczaj brakuje czasu na luźne rozmowy. Wtedy wychodzi nam naprzeciw nic innego jak tylko... wyjazd integracyjny.
Wielu pracodawców zastanawia się czy warto inwestować pieniądze w integracje pracowników. Czy inwestycja w integracje to nie stracone pieniądze?
Event marketing jest pojęciem, do którego można zaklasyfikować nie tylko szeroko pojętą promocję marki czy organizację imprez branżowych, ale przede wszystkim jest to cały proces zarządzania wizerunkiem poprzez wydarzenia.