Pozycjonowanie stron internetowych, ecommerce, copywriting, optymalizacja
Cała Polska
Zakładanie ogrodów Wawer, Józefów, Wiązowna, Halinów, Dębe Wielkie
Wiązowna, Halinów, Wawer, Józefów, Warszawa (mazowieckie)
Złota 7 lokal 28 - WIRTUALNE BIURO Warszawa za 59 zł
Warszawa (mazowieckie)
Pranie Tapicerki Meblowej Kanapy Krzesła Pranie Dywanów Wykładziny
Płock (mazowieckie)
Wiedza zawsze odgrywała olbrzymią rolę w organizacjach. Obecnie to nie jakość i ilość urządzeń czy maszyn decydują o powodzeniu firmy. Najistotniejszym czynnikiem jest wiedza, zwłaszcza w przedsiębiorstwach, które zajmują się przetwarzaniem i wytwarzaniem wiedzy. Rosnąca konkurencja wymusza na firmach poszukiwania nowych rozwiązań. Zasoby technologiczne, materialne i ludzkie mają pewne ograniczenia, dlatego co raz częściej zwraca się uwagę na wiedzę jako szczególną wartość w każdej firmie.
Wśród polskich firm coraz większe tryumfy popularności święci audyt. Choć dla wielu osób nazwa nadal wydaje się być mocno enigmatyczna, to nie da się ukryć, że zalety wynikające z tego rodzaju działań odbijają się szerokim echem w dziedzinie biznesu. Nie bez powodu już Henry Ford twierdził, że Firmy, które rosną dzięki rozwojowi i ulepszeniom, nie zginą. Warto zatem przekonać się, czy działania podjęte przez przedsiębiorców faktycznie prowadzą przez ścieżki rozwoju. Od czego jednak zacząć?
W czasach ogromnej i nieustannie rosnącej konkurencji niełatwo być przedsiębiorcą. Wielu zadaje sobie pytanie, jak się przebić ze swoją ofertą, jak się wyróżnić. Startowanie z kiepskim produktem czy mierną usługą nie ma większego sensu. Jakość to jeden z najważniejszych warunków sukcesu - aby nie wypaść z gry, trzeba trzymać poziom. Czy jednak zawsze jesteśmy w stanie obiektywnie ocenić faktyczną sytuację przedsiębiorstwa?
Podczas rekrutacji każdy z kandydatów chce przedstawić się ewentualnemu przyszłemu pracodawcy z jak najlepszej strony i przekonać o swojej wiedzy, doświadczeniu oraz umiejętnościach. Nawet już w trakcie pisania CV wybieramy przede wszystkim te informacje, które postawią nas w jak najlepszym świetle. Nie ma w tym nic dziwnego, jednak problem pojawia się wówczas, gdy ktoś podczas takiej autoprezentacji zacznie drastycznie rozmijać się z prawdą na temat własnych kompetencji. Jak rekruterzy mogą poradzić sobie z tym problemem?