ANIMATOR CZASU WOLNEGO w Oświęcimiu.
Oświęcim (małopolskie)
Wczasy z Prawem jazdy 14 dni zakończone egzaminem!
Łomża (podlaskie)
Tłumaczenia przysięgłe
Gliwice (śląskie)
Tłumaczenia prawnicze angielski, rosyjski Warszawa
Warszawa - Centrum (mazowieckie)
Coaching jest to pewnego rodzaju proces szkolenia. Wykorzystuje się metody psychologiczne po to, aby pomóc pojedynczym osobom lub całym organizacjom w rozwoju i osiąganiu celów. Coachem się nie rodzimy. Aby pełnić tę funkcję, trzeba skutecznie zarządzać zasobami ludzkimi, cieszyć się zaufaniem i autorytetem innych osób.
Pojęcia coaching i mentoring czasami używane są zamiennie, traktowane jak synonimy. Nic bardziej mylnego. Jaka jest więc między nimi różnica?
Szkolenia pracowników, traktując ogólnie, są bardzo ważnym elementem funkcjonowania każdego dużego przedsiębiorstwa. Stały rozwój pracowników, stwarzanie możliwości poszerzenia wiedzy i umiejętności to aspekt, o który już w trakcie rekrutacji pytają kandydaci. Ważne jest zatem, aby zadbać o odpowiednią metodę i jakość przeprowadzanych szkoleń. Można wyróżnić dwa główne rodzaje szkoleń: szkolenia wewnętrzne (on the job) oraz zewnętrzne (off the job).
Dla dużej ilości osób nazwa ta brzmi zagadkowo. Neurolingwistyczne programowanie to dziedzina, która potrafi zainteresować nie tylko swoją skomplikowaną nazwą, ale również technikami, które pomogą nam osiągnąć założone cele. Jak działa i dlaczego warto wiedzieć na temat NLP nieco więcej? Zapraszamy do dalszej części artykułu.
Szukasz zmiany w swoim zachowaniu? Z Modelem GROW w 4 krokach przejdziesz proces zmian, rozwiążesz problem i ustalisz plan działania.
Dowiedz się, jakie nowoczesne metody rozwoju osobistego dają Ci natychmiastową możliwość dokonania trwałej i głębokiej zmiany osobistej.
Badania neuromarketingowe wykazują, to co od wielu lat świetni prezenterzy znają z doświadczenia. Pierwsze wrażenie jest niezwykle silne, dlatego kluczowa jest wiedza, jak mądrze je kreować.
Co dają nam szkolenia z zakresu umiejętności miękkich? Tworzą w nas to, jak się czujemy, jak możemy się dzięki temu zachowywać, jak reprezentujemy się na zewnątrz, jak tworzymy swój spójny wizerunek, wreszcie jak czujemy się w grupie, w której działamy. Żaden człowiek, mimo, że czasem bardzo by chciał nie działa w pojedynkę, ale uzależniony jest od różnych ludzi i sytuacji. Kompetencje miękkie stają się obecnie najważniejszymi kompetencjami zawodowymi.