Black Friday na dobre wpisał się do kalendarza miłośników zakupów. Od lat stanowi również ogromne wyzwanie dla branży e-commerce. Sklepy stacjonarne i internetowe biją pod koniec listopada rekordy sprzedaży. Podpowiadamy, co należy zrobić, aby zyskać jak najwięcej podczas święta wyprzedaży. Poznaj skuteczne praktyki na Czarny Piątek dla firm.
Siedząc w domu, przed ekranem monitora, można przeglądać oferty kupna/sprzedaży z całego świata. Nie jest przesadą stwierdzenie, że w internecie można kupić wszystko.
Zakupy internetowe cieszą się coraz większą popularnością. Nic dziwnego, skoro są łatwe (wystarczy jedno kliknięcie), szybkie (z tego samego powodu) i przyjemne (nie musimy ruszać się z domu). Jednak nie możemy zapominać, że sieć nie jest miejscem całkowicie bezpiecznym. I tak jak w supermarkecie może przyczaić się na nas złodziej, tak w sklepie internetowym może nas oszukać nieuczciwy sprzedawca. Jak się od tego uchronić, i przede wszystkim, nie zostać z pustym portfelem?
Policja ostrzega, media informują, a znajomi opowiadają mrożące krew w żyłach historie. Główni bohaterowie internetowy naciągacz i niczego nieświadomy klient.