Favore.plBaza wiedzyEdukacja, nauka

"Efektywność" w artykułach z kategorii Kursy, szkolenia, konferencje

Dodaj zlecenie
  • Jak badać potrzeby szkoleniowe?

    Autor: ekorekta_interia_pl   |   22 lip 2016, 11:40   |   Dział: Artykuły
    Jedną z metod badania potrzeb szkoleniowych jest model pomiaru efektywności szkoleń według Kirkpatricka
  • Przyczyny niskiej efektywności w pracy

    Autor: magdalenaokowska   |   13 lis 2015, 16:26   |   Dział: Artykuły
    Przyczyny niskiej efektywności w pracyNiska efektywność w pracy to jedna z większych zmartwień pracodawców. Dlaczego pracownicy są nieefektywni?
  • Jak walczyć z wypaleniem zawodowym

    Autor: magdalenaokowska   |   26 paź 2015, 16:31   |   Dział: Artykuły
    Jak walczyć z wypaleniem zawodowymPracując przez kilka lat w jednej firmie z czasem może przyjść moment wypalenia zawodowego. Odczuwalny będzie wtedy dogłębny spadek motywacji pracowników, co w znaczny sposób wpłynie na jakość wykonywanych obowiązków.
  • Poziomy Świadomości

    Autor: PrzemekMosakowski   |   23 sty 2013, 14:20   |   Dział: Artykuły
    Jak to jest, że jedni ludzie uważają, że tylko walcząc, mogą cokolwiek zdobyć, oczekując natychmiastowych korzyści? Inni kierują się zasadami, porządkiem, dla nich najważniejsza jest dyscyplina. Dlaczego jeszcze inne osoby wchodzą w rolę zdobywcy, nastawiają się na osiąganie sukcesu, ważny staje się status, wizerunek i dobra materialne? A co z tymi, którzy, dokonując już wielu rzeczy, skupiają się na dzieleniu wiedzą, roztaczają opiekę nad pozostałymi, dążąc do wyrównania warunków życiowych? Odpowiedzi na te pytania daje koncepcja Spiral Dynamics opracowana przez Dona Beck'a i Chrisa Cowan'a, wcześniej funkcjonująca również pod nazwą Poziomy Wartości Graves'a- stworzona przez Carla Graves'a.
  • Czego nie wiedzą słabi Telemarketerzy

    Autor: KasiK2_Ks   |   25 lis 2011, 10:25   |   Dział: Artykuły
    Czego nie wiedzą słabi TelemarketerzyNajskuteczniejsze techniki sprzedażowe to często takie, które sprawdzają się w życiu codziennym i których stosowanie odbywa się jakby poza naszą świadomością. Ich wielka siła wynika z tego, że działają w każdej sferze życia. Ta siła wynika z naturalnych odruchów i reakcji człowieka na bodźce. Jak opisywał Pawłow akcja, czyli bodziec i reakcja. Dzisiaj chciałabym omówić kilka narzędzi i strategii pomocnych w kontaktach z klientem, które skłonią go do skorzystania z Twojej oferty?
  • Zarządzanie strategiczne klucz do sukcesu!

    Autor: dom_szkolen   |   30 sie 2011, 14:19   |   Dział: Artykuły
    Zarządzanie przedsiębiorstwem, skuteczne kierowanie ludźmi, budowa wizerunku biznesowego. To główne problemy, z którymi zmagają się właściciele firm. Niektórzy wspomagają się pracą drogich specjalistów. A czy jest tańszy sposób? Oczywiście! Rozwiązaniem jest samodzielne stworzenie profesjonalnej strategii. Tylko jak ją napisać? Jakie elementy powinna zawierać?