Favore.plBaza wiedzyEdukacja, nauka

"Usług" w artykułach z kategorii Kursy, szkolenia, konferencje

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Rola coacha w firmie

    Autor: nowak-jakub   |   27 paź 2015, 13:35   |   Dział: Artykuły
    Rola coacha w firmieCoaching jest to pewnego rodzaju proces szkolenia. Wykorzystuje się metody psychologiczne po to, aby pomóc pojedynczym osobom lub całym organizacjom w rozwoju i osiąganiu celów. Coachem się nie rodzimy. Aby pełnić tę funkcję, trzeba skutecznie zarządzać zasobami ludzkimi, cieszyć się zaufaniem i autorytetem innych osób.
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne czym są i jakie są ich wady i zalety

    Autor: nowak-jakub   |   21 paź 2015, 14:15   |   Dział: Artykuły
    Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne  czym są i jakie są ich wady i zaletySzkolenia pracowników, traktując ogólnie, są bardzo ważnym elementem funkcjonowania każdego dużego przedsiębiorstwa. Stały rozwój pracowników, stwarzanie możliwości poszerzenia wiedzy i umiejętności to aspekt, o który już w trakcie rekrutacji pytają kandydaci. Ważne jest zatem, aby zadbać o odpowiednią metodę i jakość przeprowadzanych szkoleń. Można wyróżnić dwa główne rodzaje szkoleń: szkolenia wewnętrzne (on the job) oraz zewnętrzne (off the job).
  • Na czym polega zarządzanie łańcuchem dostaw?

    Autor: LenaMikorosk   |   29 lip 2015, 10:31   |   Dział: Artykuły
    Zarządzanie łańcuchem dostaw (ang. Supply Chain Management (SCM)) zarządzanie przepływami między ogniwami łańcuchem dostaw. Co umożliwia? Planowanie, projektowanie, realizację, kontrolę oraz monitoring łańcucha dostaw, zajmuje się również przepływem usług, informacji i produktów. Wewnętrzne SCM obejmuje zagadnienia związane z zaopatrzeniem, produkcją i dystrybucją. Zewnętrzne SCM integruje przedsiębiorstwo z jego dostawcami i klientami.
  • Zwiększenie efektów sprzedaży

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:56   |   Dział: Artykuły
    Zwiększenie efektów sprzedażyDobry sprzedawca dwoi się i troi, żeby osiągać jak najkorzystniejsze rezultaty. Próbuje różnych technik, analizuje każde obiecujące pomysły. Stara się bo jest pewien, że od tego zależą przyszłe lata jego firmy. Z drugiej strony dobry pracodawca dobrze wie, że w to, w co często należy inwestować i na czym nie można oszczędzać to szkolenia. Techniki sprzedaży to w tym miejscu jedna z najważniejszych dziedzin, w których organizacje prowadzące szkolenia dla pracowników specjalizują się.
  • 9 sposobów na dobre pierwsze wrażenie

    Autor: PrzemekMosakowski   |   1 lis 2013, 17:54   |   Dział: Artykuły
    9 sposobów na dobre pierwsze wrażenieBadania neuromarketingowe wykazują, to co od wielu lat świetni prezenterzy znają z doświadczenia. Pierwsze wrażenie jest niezwykle silne, dlatego kluczowa jest wiedza, jak mądrze je kreować.
  • Skandaliczne braki w ebookach i kursach uczących copywritingu!

    Autor: konto_usuniete_17649   |   25 lut 2013, 12:43   |   Dział: Artykuły
    Skandaliczne braki w ebookach i kursach uczących copywritingu!Jeśli dokładnie wczytasz się w różne książki, ebooki oraz przyjrzysz się z bliska niektórym kursom, które obiecują, że nauczą Cię tego, w jaki sposób stworzyć skuteczniejszą ofertę sprzedaży, to szybko poczujesz, że brakuje w nich kilku kluczowych elementów koniecznych do osiągnięcia spójnej całości i do tego, by w ogóle mówić, że to zadanie może zakończyć się pełnym sukcesem.
  • Czego nie wiedzą słabi Telemarketerzy

    Autor: KasiK2_Ks   |   25 lis 2011, 10:25   |   Dział: Artykuły
    Czego nie wiedzą słabi TelemarketerzyNajskuteczniejsze techniki sprzedażowe to często takie, które sprawdzają się w życiu codziennym i których stosowanie odbywa się jakby poza naszą świadomością. Ich wielka siła wynika z tego, że działają w każdej sferze życia. Ta siła wynika z naturalnych odruchów i reakcji człowieka na bodźce. Jak opisywał Pawłow akcja, czyli bodziec i reakcja. Dzisiaj chciałabym omówić kilka narzędzi i strategii pomocnych w kontaktach z klientem, które skłonią go do skorzystania z Twojej oferty?