ANIMATOR CZASU WOLNEGO w Oświęcimiu.
Oświęcim (małopolskie)
Wczasy z Prawem jazdy 14 dni zakończone egzaminem!
Łomża (podlaskie)
Tłumaczenia przysięgłe
Gliwice (śląskie)
Tłumaczenia prawnicze angielski, rosyjski Warszawa
Warszawa - Centrum (mazowieckie)
Na pytanie czy warto uczyć dzieci języków obcych? jest tylko jedna odpowiedź. Oczywiście, że tak! Świat dziecka pełen jest dynamizmu i przede wszystkim rozwoju. Maluchy bardzo szybko przyswajają wszelkie nowe wiadomości, a sprytni rodzice z pewnością powinni wykorzystać tą cechę i tym samym powinni inwestować w edukację dzieci już od najmłodszych lat.
Mówił o jednej ludzkości i drugim języku dla wszystkich. Stworzył neutralny i międzynarodowy język po to, aby znieść przeszkody między porozumiewaniem się. Jaką rolę Ludwik Zamenhof chciał przydzielić esperantu? Jakie są zalety i wady tego sztucznie utworzonego języka? Czy jego idea ma w dalszym ciągu sens?
Na przestrzeni wieków, w odpowiedzi na potrzeby osób uczących się języków, pojawiło się wiele różnych metod nauczania. Są to tradycyjne tzw. konwencjonalne metody nauczania języków obcych. Ich elementy są obecne w nowoczesnych metodach edukacji językowej.
Maximilian Delphinius Berlitz urodził się w Niemczech, ale znaczną część życia spędził w Stanach Zjednoczonych, gdzie utworzył metodę nauczania języków obcych nazwaną właśnie od jego nazwiska. Berlitz pracował w szkole językowej ucząc angielskiego i francuskiego. Pewnego razu trafiła mu się bardzo oporna grupa z języka francuskiego.
Im większy będzie zasób naszego słownictwa tym barwniejsza i bardziej zrozumiała będzie nasza wypowiedź. Bez odpowiedniego zasobu słownictwa nie bylibyśmy w stanie ułożyć poprawnego gramatycznie zdania. Dlatego też tak ważne jest aby władać jak największą ilością słówek. Wielu osobom ich nauczenie się sprawia duże trudności. Nie wszyscy są w stanie nauczyć się słownictwa ot tak. Z tego powodu wypracowano kilka ciekawych metod na ich nauczenie się.